Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Naapuri piinaa maahanmuuttajaperhettä Paraisilla töhri perheen auton ulosteella, uhkaili lapsia

Vierailija
25.10.2024 |

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010788519.html

Onkohan tuo naapuri riikkuli?

Kommentit (256)

Vierailija
201/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tehty juttua lehteen haastattelemalla syyrialaista perhettä tulkin välityksellä. On siis yksipuolinen ja kenties väärin tulkittu näkemys tapahtumista. Naapurilta ei kysytty, onko ko. perhe kenties omalla käytöksellään suututtanut naapurin ja itse aiheuttanut naapurin koston jostain tapahtuneesta?

Kummasti jätetty myös mainitsematta onko väitetyt uhrit rasistisia suomenruotsalaisia naapureita kohtaan. Aihe on tabu Suomessa mutta tälläkin palstalla voi joka päivä todeta törkeän rasismin mikä suunnataan toista virallista kieltämme kohtaan.

Ruotsia puhuvat ovat saastaa.

Mitäs kieltä sinä osaat? Puhut varmaan ruotsiakin.

En ole saastaa joten en voi pu

Olisiko kuitenkin niin, että kiellät osaavasi ruotsia, jotta et ole omasta mielestäsi saastaa?

Vierailija
202/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy aiheeseen:

AW Yrjänä featuring Apulanta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän peräsuomalaisten vähämieliset fanit luulevat saaneensa hallitukselta luvan. Kun itse on täysi nolla, niin pitää käydä väärän väristä naapuria piinaamaan. Onko surkeampaa hahmoa kuin persu. Tuo ei ollut kysymys.

Vierailija
204/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruotsalainen bättre folkki siellä levittää ulostetta ja rasismiaan tuttuun tapaan.

Vierailija
205/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy aiheeseen:

AW Yrjänä featuring Apulanta

Apulannan Tonilta kyllä kuulostaa. Liekö ollut joku pseudonyymiprojekti useille tunnetuille muusikoille?

Vierailija
206/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän peräsuomalaisten vähämieliset fanit luulevat saaneensa hallitukselta luvan. Kun itse on täysi nolla, niin pitää käydä väärän väristä naapuria piinaamaan. Onko surkeampaa hahmoa kuin persu. Tuo ei ollut kysymys.

Niin, Petterin pitäisi vähän miettiä, minkälaista skeidaa hallituspuolueista levitellään. Mutta ei. Nyt otetaan ensin kunnolla velkaa ja tuhotaan maan talous. Palataan rasismiin ja ihmisoikeuksiin sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
207/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uutisartikkelissa lue mitään siitä, että minkä värinen naapuri on, tai mikä hänen poliittinen mielipide on. Hän voi olla vaikka vasemmistolainen afrikkalainen.

Vierailija
208/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ruotsalainen bättre folkki siellä levittää ulostetta ja rasismiaan tuttuun tapaan.

Jänniä nää persut ja muut öyhöttäjät: Eivät voi myöntää, että heidän omiensa joukossa on rasismia, vaikka itse öyhöttävät täällä päivästä toiseen.

Vierailija
209/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänniä nää persut ja muut öyhöttäjät: Eivät voi myöntää, että heidän omiensa joukossa on rasismia, vaikka itse öyhöttävät täällä päivästä toiseen.

Tiedät tänne kirjoittelevien äänestyskäyttäytymisen? Lääkkeeet!

Vierailija
210/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi dduako tekevät täällä? Painukoot takaisin Irakiin, Syyriaan, Afganistaniin tai mistä paskastaniasta nyt ovatkaan. Kotimaansa sitä paitsi tarvitsee heidän työpanostaan!

Kotimaassa kun voi olla erittäin huonot olosuhteet. Käypä tutustumassa Syyriaan tai Afganistaniin. 

Ja kenestähän ne olosuhteet mahtaakaan johtua? Ei ne olosuhteet tyhjästä sinne ilmesty. Koira ei karvoistaan pääse, nämä jatkavat sitä samaa touhua täällä ja kun niitä on tarpeeksi, niin se on sitten siinä. Voidaan unohtaa sivistys- ja oikeusvaltio ja koko Suomi sen jälkeen. Meitä ei ole kuin 5 miljoonaa, noita on miljardeja ja kaikki mielellään tulisivat tänne elätettäviksi.

Vierailija
211/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään tunnustaudu natsiksi, vaikka oikeistopiireissä nat sien ihannointi on yllättävän avointa nykyään.

Miksi pitää ylläpitää mielikuvaa neitsyydestä, vaikka kaikki näkevät, että neitsyys on jo mennyt?

Vierailija
212/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä voi kato arvioida siltä kannalta, että minkä puolueen ajatusmaailmaa ne edustaa.

Vierailija
213/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kehtaisi aina noin kovasti yleistää taas. Suurin osa sekä persuista että maahanmuuttajista on ihan hyviä ihmisiä. Ja vassareista myös, paitsi ne jotka täällä tuomitsevat ihmisryhmiä kuin jumala taivaasta yhden paskamatint takia.

Suurin osa persuista EI ole hyviä ihmisiä. 

Vierailija
214/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä voi kato arvioida siltä kannalta, että minkä puolueen ajatusmaailmaa ne edustaa.

Kuinka sanoa olevansa hullu sanomatta olevansa hullu. 🤣

Vierailija
215/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uutisartikkelissa lue mitään siitä, että minkä värinen naapuri on, tai mikä hänen poliittinen mielipide on. Hän voi olla vaikka vasemmistolainen afrikkalainen.

Aiemmin tässä ketjussa räsistit olivat varmoja naapuriperheen alkuperästä, mutta he taisivat olla väärässä, kuten yleensä.

Vierailija
216/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et pysty erottamaan äärioikeistoa keskustasta tai vasemmistosta?

Vierailija
217/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et pysty erottamaan äärioikeistoa keskustasta tai vasemmistosta?

Hullu jatkaa paskanjauhantaa 🤣

Vierailija
218/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain yritti saada perheen olon kotoisammaksi.

Vierailija
219/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy aiheeseen:

Vierailija
220/256 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollin määritelmä sille, että kaupunki on pilalla:

Kiinalaiset ja japanilaiset turistit oikein tuohtuivat kun tämä yksi maailman tunnettu romanttinen kaupunki ei enää oikein kuvaa sitä elokuvien tyylikästä kaupunkia. 😂🤣

Nyt olen varma että tämä tekele on botti. Huomaatteko miten se ohittaa kaiken tiedon ja jänkkää vain yhtä lausetta? Perässä vielä nuo lapselliset hymiöt joka viestiin. Hyh. 

Sinä et ole vieläkään nimennyt sitä yhtä kaupunkia, vaikka olen sitä monta kertaa kysynyt. Et kai vain halua ohittaa hankalaa kysymystä?

Minä voin nimetä: Pariisi ja Lontoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi