Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelevat ihmiset julkisissa. Argh.

Vierailija
25.10.2024 |

Tänään viimeksi. Olin meidän 3-vuotiaan pojan kanssa tulossa ratikalla päiväkodista kotiin ja ratikassa lapsi alkoi valittamaan pissahätää. Mitä tekee meidän lähellä istunut naishenkilö?? Sanoo mulle, että minun pitää katsoa ettei lapseni k*se siihen penkille. Samalla muisti kertoa, miten hän aina käytti lapsensa vessassa ennen uloslähtöä. Hienoa, että jotkut meistä on täydellisiä :))

Ja pari viikkoa sitten olin koliikkivauvamme kanssa hakemassa esikoista päiväkodista ja vauva alkoi itkemään vatsakipujaan. Yksi rouva lähellä alkoi todella tuimasti tuijottamaan mua ja huokailemaan kuuluvasti.

Joo, anteeksi vaan kun liikutaan lasteni kanssa julkisilla. Varmaan pitäisi muuttaa maalle niin en olisi kenellekään häiriöksi lasteni kanssa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua kusia päälleen 

Vierailija
2/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kauniin naisen kuset

Ykä 67v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se nyt outoa, jos vanhempi ei osaa pissattaa lastaan ennen asioille lähtöä, tai vaikka asioiden hoidon lomassa, vaan pitää jäädä odottelemaan kunnes lapsi alkaa parkua pissahätäänsä.

Vierailija
4/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista ihmisistä. 

Vierailija
5/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran bussissa jossa lapsi itki. Vanhempi naishenkilö kovasti marmatti asiasta ja valitti, ettei äiti nyt saa lastaan vaiennettua. Sanoin tälle lyylille, että sata kertaa mielummin kuuntelen lapsen itkua kuin aikuisen ihmisen marmatusta.

Vierailija
6/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun lapsi ollut pissaamassa kenenkään päälle, vaan omalla penkillä istui vaunujen vieressä. Ap

Vierailija
7/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran bussissa jossa lapsi itki. Vanhempi naishenkilö kovasti marmatti asiasta ja valitti, ettei äiti nyt saa lastaan vaiennettua. Sanoin tälle lyylille, että sata kertaa mielummin kuuntelen lapsen itkua kuin aikuisen ihmisen marmatusta.

Minä kyllä kuuntelen mieluumin marmatusta. Lapsen itku ja kirkuminen laukaisee aivoissani paniikin (niin kuin sen on tarkoituskin, mutta nykyajan möllöpää ihmiset eivät enää välitä mistään hälytysäänistä).

Nykyään ihmiset ovat äärimmäisen itsekeskeisiä, omahyväisiä, ylimielisiä ja välinpitämättömiä. Kun omat korvat on kuuroutuneet, niin ei toisten korvista välitetä mitään.

Kannattaisi edes näön vuoksi yrittää rauhoitella sitä vauvaa, niin muut tietää että edes yrität.

Vierailija
8/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onhan se nyt outoa, jos vanhempi ei osaa pissattaa lastaan ennen asioille lähtöä, tai vaikka asioiden hoidon lomassa, vaan pitää jäädä odottelemaan kunnes lapsi alkaa parkua pissahätäänsä.

Hain lapsen päiväkodista. Päiväkodilta kotiin menee ratikalla 10 min, yhteensä noin 15 matkoihin. Päiväkodissa ei pissattanut kun kysyin häneltä, joten ajattelin että häntä ei tarvitse käyttää vessassa ennen lähtöä.

Anteeksi että en ole yhtä täydellinen kuin sinä. Ap

Vierailija
9/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi on päikyssä kun olet vauvan kanssa kotona?

Vierailija
10/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusiko se housuun :D

Vierailija
11/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lentokoneessa jonkun vauva itki.

Joku vanhempi kääkkä muutamaa penkkiriviä edempänä huokaili kuuluvasti ja kääntyi moneen otteeseen tuijottamaan vihaisesti taaksepäin.

Voitteko uskoa: vauva ei lopettanut itkuaan tämän hiekkapillun mulkoilusta huolimatta! :D

Vierailija
12/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain lapsen päiväkodista. Päiväkodilta kotiin menee ratikalla 10 min, yhteensä noin 15 matkoihin. Päiväkodissa ei pissattanut kun kysyin häneltä, joten ajattelin että häntä ei tarvitse käyttää vessassa ennen lähtöä.

Anteeksi että en ole yhtä täydellinen kuin sinä. Ap

Ap on kuvottavan passiivis-aggressiivinen. En olisi missään tekemisissä. Sivusta

Vierailija
13/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt marttyyriasenne pois AP!

Jos tiedät, että lapsella on koliikki, niin mitä marmatat anteeksipyyntöä, että sinä et ole täydellinen. En ymmärrä aloituksen tarkoitusta. 

Kun lapseni huusi koliikkia, yritin rauhoitella ja pitää sylissä, vaikka itku ei lakannutkaan. 

Vierailija
14/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska saa siellä enemmän virikkeitä mitä pystyisin kotona hänelle yksin tarjoamaan. Vauva on vaativa ja vaatii paljon huomiota. Tietysti silloin kun vauva nukkuu annan kaiken huomioni pojalle. Ap 

Vierailija
15/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotias ei osaa pidätellä. AINA ennen ulkoilua pissalle. Ei tuon ikäinen tiedä mikä on pissahätä. 

Vierailija
16/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun lapsi ollut pissaamassa kenenkään päälle, vaan omalla penkillä istui vaunujen vieressä. Ap

Siihen penkille on ok kusta?

Vierailija
17/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotias ei osaa pidätellä. AINA ennen ulkoilua pissalle. Ei tuon ikäinen tiedä mikä on pissahätä. 

Voihan sitä käyttää vielä vaippaakin julkisissa, niin ei haittaa vaikka vähän lorahtaa. 

Vierailija
18/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska saa siellä enemmän virikkeitä mitä pystyisin kotona hänelle yksin tarjoamaan. Vauva on vaativa ja vaatii paljon huomiota. Tietysti silloin kun vauva nukkuu annan kaiken huomioni pojalle. Ap 

Ootko yh?

Vierailija
19/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen penkille on ok kusta?

Ei pissannut penkille. Pakko hänen oli istua. Jos olisi seissyt liikkuvassa ratikassa olisi varmasti kaatunut. Mutta kuten sanoin, penkki ei kastunut. 

Miksi suomessa ollaan näin aggressiivisia äitejä ja pieniä lapsia kohtaan? Ei mun lapsi ole tehnyt mitään pahaa että hänelle tarvitsee kiukuta. Ap

Vierailija
20/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sinne omiin vaunuihin eikä bussin penkille, niin jos tulee vahinko niin se ei lankea muiden huoleksi. Bussien siivouksellekaan ei ole laskettu kovin paljon aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi