Jaksaisitteko olla miehen kanssa jota ei siis kiinnosta tehdä mitään?
Työt kiinnostaa ja siinäpä se. Ehkä lenkille voi lähteä.
Mikään muu ei kiinnosta. Ei kaverit, ihmiset, urheilu, leffat, syöminen, ei minkään. Ei ole innokas mistään.
Kommentit (61)
Jaksan kun ei minuakaan kiinnosta.
En todellakaan. Mulla kerran oli tommoinen mies. Passivoitti täysin. Ennemmin yksin <3
Me viihdytään hyvin yhdessä tekemättä mitään.
En. Mulla on jo yksi tuollainen miehenalku kotona, nimittäin teini.
Tommonen lojuja mies sopii semmoiselle naiselle joka tykkää nyhrätä kotona vaan ukon kainalossa. Itse olen aktiivinen ihminen, niin oletan että mieskin on ja innostuu eri asioista.
Mulle riittää jos on ori sängyssä.
Onko edes kiinnostunut siitä, mitä on pöksyissäsi?
Jos sekään ei kiinnosta, nii vaihtoon.
Ei riittänyt minulle. Elämä oli tasapaksua harmautta. Minäkään en olisi saanut mennä ja tehdä, toinen kuittaili ja mökötti siitäkin.
Ai että eron jälkeen palasi värit elämään kun pystyi esimerkiksi menemään nauttimaan extempore teatteriesityksestä ilman että kukaan kommentoi miten turhaa rahanmenoa ja ajanhukkaa sellainen on.
Luulin suhteessa ollessani olevani masennus, mutta se olikin ex joka imi kaiken elämänilon minusta.
En voisi. Kotonakin on toki välillä kiva olla, mutta rakastan matkustelua ja uusien asioiden kokeilemista.
Aloituksen mies kuulostaa masentuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Luulin suhteessa ollessani olevani masennus, mutta se olikin ex joka imi kaiken elämänilon minusta.
Näinhän se tietenkin on, itsellä, siis naisella, ei ole mitään vastuuta mistään.
Kun ei jaksa katsella minkäänlaista miestä. Löysää säkkiä vielä vähemmän.
Naiset on tylsiä eikä ne jaksa tehdä mitään. Ei ne jaksa lähtee kalaan tai pyöräilemään.
Tuttuni seurusteli hetken tuollaisen miehen kanssa. Möllötti vain kotona, mihinkään ei halunnut lähteä. Nukkui päikkäreitä, vaikka oli vieraita kylässä. Seurustelu ei edennyt alkua pidemmälle, vaikka muuten ihan kiva tyyppi olikin. Rasittavaa, jos miestä pitää vetää jatkuvasti perässään, eikä sittenkään innostu mistään. Mutta onhan näitä naisissakin, ei saamattomuus ole sukupuolisidonnaista.
No aika kauan olen jaksanut ja onhan se raskasta kun ei ole koskaan mitään suunnitelmia tai menoja yhdessä. Onneksi voin tehdä itse kivoja asioita sillä aikaa kun hän on kotona sohvalla. Ihan rehellisesti sanottuna, en aina edes muista että on olemassa muunkinlaisia miehiä :O
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällaisia naisia löytyy? Haluan olla arvokas omana itsenäni, enkä sen kautta että mitä aktiviteetteja voin tarjota naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se tietenkin on, itsellä, siis naisella, ei ole mitään vastuuta mistään.
Minä nimenomaan otin vastuun omasta hyvinvoinnistani, eli jätin ankeuttajamiehen. Ja voin paljon paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällaisia naisia löytyy? Haluan olla arvokas omana itsenäni, enkä sen kautta että mitä aktiviteetteja voin tarjota naiselle.
Ai vaikka ilmaisissa tapahtumissa käynti on "aktiviteettien tarjoamista". Hohhoijaa.
En. Parasta seurustelussa on minusta juuri yhdessä tekeminen. Siihen perusarkeen ja kotona möllötykseen en kaipaa edes ketään.