Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100€ kuussa 3 lapsen ruokaa, mitä ruokaa ostaisit?🥹

Vierailija
25.10.2024 |

Hallituksen leikkauksien jälkeen meidän perheelle jää vain 100€ ruokaan kuussa 😡

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele! Jos olet työtön ja 3 lasta niin kyllä Kelalta saa hyvät tuet. Toimeentulotukeen lasketaan sun osuus + 3 lapsen. Ja jos olet yh perusosa on 600 e + lapset. Jos elät velassa ja menee ulosottoon kaikki niin onko kelan syy? Itse olen joutunut joskus turvautuu kelaan ja elin kuin kuningas. 

Vuokraan ja pakollisiin laskuihin menee yli 2500€/kk...

Ap

No, muuttakaa hullut halvempaan kuntaan! Mitä vttua? 2500 euro?! Pitääkö asua Helsingissä kantakaupungissa! Ihan oma moka! Huostaanotto on siis oikea ratkaisu!

Ei asuta kantakaupungissa eikä saa halvempaa asuntoa kun ei ole luottotietoja eikä tee hyvää lapsille muuttaa pois lapsuuden kodista

Ap

Se tekee niille nimenomaan hyvää että oppivat elämän realiteetteja. Ettei niistä tule samanlaisia kuin vanhemmistaan mitkä selvästi pystyvät tekemään asioita vain jos se on helppoa tai joku muu tekee sen heidän puolestaan.

Vierailija
102/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele! Jos olet työtön ja 3 lasta niin kyllä Kelalta saa hyvät tuet. Toimeentulotukeen lasketaan sun osuus + 3 lapsen. Ja jos olet yh perusosa on 600 e + lapset. Jos elät velassa ja menee ulosottoon kaikki niin onko kelan syy? Itse olen joutunut joskus turvautuu kelaan ja elin kuin kuningas. 

Ap

Ja mitähän nämä pakolliset laskut on? Kerropa tarkat summat vuokrasta lähtien. 

Hänhän on kertonut aiemmissa ketjuissa. Vesilaskukin oli 250e/kk ja sähkö saman verran, koska lattialämmitys, ja sähkösauna piti lämmittää joka helvetin ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niitä X-tra eineksiä, etkös niitä (mielikuvitus lapsillesi) syötä?

Vierailija
104/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuroo, makaroonia, ketsuppia,  perunaa ja kastiketta, hookoonplöö

Vierailija
105/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö niitä lapsia on 3, viimeksi niitä oli 2, nopeasti sikiät 🤣

Vierailija
106/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, muuttakaa hullut halvempaan kuntaan! Mitä vttua? 2500 euro?! Pitääkö asua Helsingissä kantakaupungissa! Ihan oma moka! Huostaanotto on siis oikea ratkaisu!

Ei asuta kantakaupungissa eikä saa halvempaa asuntoa kun ei ole luottotietoja eikä tee hyvää lapsille muuttaa pois lapsuuden kodista

Ap

EI AP:LLA OLE LAPSIA, TOISTAA SAMAA PROVOA JATKUVASTI.

Vierailija
107/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla geeneillä ja älyllä varustetun ei olisi pitänyt lisääntyä ollenkaan.

Vierailija
108/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökeistä säästät sätasia, viinaksista tonnin.

Vierailija
109/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin yp:lle bannipyynnön tälle hullulle.

Vierailija
110/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ex-mieheni otti minun nimissä velkaa ja hylkäsi minut ja lapset...

Ap

Vierailija
111/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois!

Vierailija
112/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sossupummien hetki miettiä ennen kuin menee porsimaan

Vierailija
113/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ostaisin?

Ostaisin kaurahiutaleita, maitoa, kananmunia, makaroonia, riisiä, perunoita, uunimakkaraa,kanajauhelihaa, margariinia, raejuustoa, porkkanoita, tomaattimurskaa, jugurttia, vehnäjauhoja, sokeria, kermaa, oliiviöljyä, hiivaa, leivinjauhetta, pekonia.

Vierailija
114/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku on pielessä teillä pahasti jos se on hallituksen syy että teillä ei ole rahaa ruokaan, eihän se lähtökohtaisesti voi olla oikein että valtio elättää teidät, kyllä se on otettava kyllä oma vastuu aiheesta.

Olen kotiäiti, se on valtion tehtävä elättää minut ja lapseni

Ap

Et ole kotiäiti, olet yksinäinen mt potilas jolla ei ole muuta tekemistä kuin keksiä typeriä juttuja, ota ne lääkkeet heti!

Vierailija
115/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasu pois!

SPÄMMI POIS

Vierailija
116/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi sossupummien hetki miettiä ennen kuin menee porsimaan

Ei sillä ole lapsia, elää harhoissa

Vierailija
117/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kolmen lapsen lapsilisät ovat yhteensä about 300€/kk. Mihin (lasten eduksi) käytät nämä lasten elättämiseen myönnetyt tuet jos ei kerran lapsien ruokkimiseen? 

Vuokraan ja pakollisiin laskuihin

Ap

Mihin pakollisiin laskuihin? 

Vierailija
118/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on

Vierailija
119/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen apn olevan persumies. Ehkä se itsesääli mies, joka käyttää aina tuota emojia. 

Vierailija
120/185 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö ostaisin?

Ostaisin kaurahiutaleita, maitoa, kananmunia, makaroonia, riisiä, perunoita, uunimakkaraa,kanajauhelihaa, margariinia, raejuustoa, porkkanoita, tomaattimurskaa, jugurttia, vehnäjauhoja, sokeria, kermaa, oliiviöljyä, hiivaa, leivinjauhetta, pekonia.

MIKSI VASTAAT TÄLLE JANKUTTAJAHULLULLE, USKOTKO TOSIAAN NÄITÄ JATKUVIA SPÄMMEJÄ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme