100€ kuussa 3 lapsen ruokaa, mitä ruokaa ostaisit?🥹
Hallituksen leikkauksien jälkeen meidän perheelle jää vain 100€ ruokaan kuussa 😡
Kommentit (185)
Eikö ne ruokarahat yleensä tulee palkkatyöstä joten miten ne hallituksen leikkaukset tähän liittyy? Olette tehneet kolme kersaa oletuksella, että muut elättää ne? Ei v***u... Noin sitä aikuiset(?) ihmiset ottaa vastuun tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku on pielessä teillä pahasti jos se on hallituksen syy että teillä ei ole rahaa ruokaan, eihän se lähtökohtaisesti voi olla oikein että valtio elättää teidät, kyllä se on otettava kyllä oma vastuu aiheesta.
Olen kotiäiti, se on valtion tehtävä elättää minut ja lapseni
Ap
Valtion tehtävä EI TOD ole elättää sinua eikä mukuloitas vaan se on SINUN OMA TEHTÄVÄSI.
Ihan laki sanoo että valtion pitää tarjota kaikille kansalaisille inhimillet olot, asunto ja rahaa
Ap
No, mihin tunget sen lapsille tarkoiten rahan, kun niille ei r
Vuokra, vesi, sähkö, puhelimet, netti
Kiitos hallitukselle ja Kelalle lapset joutuu olemaan nälässä! 🥹😡
Ap
Urpo on möllli, joka köyhien rahat pölli. Urpon mielestä köyhille riittää joku tölli.Haluaa köyhät orjatöihin, ulkomuotona pelkkä rölli. Itse rikkaana sohvalla vaan kölli.
Mites lasten isä? Vai onko niitä useampia? Ymmärrän kyllä että aina rakkaus ei kestä, mutta että sama jatkuu x3
Päivä ilman Puppaa on menetetty päivä 👴🏻🧺🎉
Mumma on pitänyt Pupan kurissa ja nuhteessa.
Mielisairaan houreet joutaa taas poistoon.
Hallituksen leikkauksien jälkeen minulla on edelleen 300 k€ tilillä. Omalla työllä tienattu joka sentti. Suosittelen muillekin, olen ollut elämäntyyliini todella tyytyväinen.
Älä valehtele! Jos olet työtön ja 3 lasta niin kyllä Kelalta saa hyvät tuet. Toimeentulotukeen lasketaan sun osuus + 3 lapsen. Ja jos olet yh perusosa on 600 e + lapset. Jos elät velassa ja menee ulosottoon kaikki niin onko kelan syy? Itse olen joutunut joskus turvautuu kelaan ja elin kuin kuningas.
Puppa on niin hauska nimikin että naurahdan jo usein pelkästään sille😀🥰
Vierailija kirjoitti:
Puppa teki kertakäyttömukista itselleen kärsän ja sukista korvat esittäen possua, lapset ulvoivat naurusta! 👴🏻🐷👵🏻👍🏻
Lapset ulvoivat kyllä kivusta sen takia, mitä se sairas mies heille teki.
Jeeeee 😍