Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten vidopeliviha on aivan naurettavaa

Vierailija
25.10.2024 |

keneltä se on pois jos mies vapaa-ajallaan huvittelee harmittomasti?

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28 on vetäytynyt alapeukuttamaan yksinään jokaista kommenttia vaikka justiinsa kitisi miten naiset ei hyväksy animea :D

Ei kun just tulitkin puhumaan hentaista! Sori, tuomitsin liian aikaisin :D

Vierailija
202/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään animesta. :D

Tiedättekö Oshi no Ko'n? Sika cool. :D M28

Se on tosi hyvä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 yläpeukuttaa omia kommenttejaan. :D

Vierailija
204/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yläpeukutan omia kommenttejani. :D M28

Vierailija
205/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tiedä mistä katsoisin animea nykyään, jos ei Netflixiä lasketa. Oon yrittänyt kavereilta kysyä, mutta mitään yhtä hyvää suoratoistopalvelua ei ilmeisesti ole, enkä oo warettanut mitään sitten Limewaren päivien.

Joo, se on ongelma. Mulla on jollain muistitikulla muutamia sarjoja tallella ja muut pitää sitten jostain - krhm - halutessaan kaivaa. Netflixin tarjonta on kehno jos haluaa vähänkään mielenkiintoisempaa animea katsoa. Ulkomaiset ilmaiset striimauspalvelut taas joko lagaa aivan järkyttävän tai ovat tosi saastuneita niin ne ei oikein ole vaihtoehto.

No kun just näin mä oon kavereiltanikin saanut ymmärtää. Pitänee pohtia vaihtoehtoja.

Vierailija
206/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi katsoa Teasing Master Takagi-san-animea. :D Siinä oleva Takagi on seksikäs loli. :D M28

Vierailija
207/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 on pelle. Totaalinen inkkelipelle. :D

Jou, onko AnimeSuge edelleen nurin?

Vierailija
208/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. :D

Vierailija
209/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, m28. Miksi olet yhtäkkiä ihan hiljaa, kun kerrankin voisit jutella hyvässä hengessä animesta naisten kanssa?

Oon aika varma että m28:aa ei kiinnosta mikään muu kuin oma egon pönkitys olemalla siinä harhauskossa että kukaan ei tietäisi samoja sarjoja kuin hän itse. Kyllähän se kertaalleen fleksasi miten kukaan muu täällä ei tunnista Dragonballin tunnaria kuin hän itse  :DD

Eikä :D :D Voi Dragonball. Nämä on vähän näitä että ajatellaan että anime ja mangahype on jotenkin uusi ja tosi fresh ilmiö vaikka niinkuin sanottu, ei se ole. Fanikuntaa oli tosi paljon silloin aikoinaan, tapahtumat oli isoja ja vasta sen hypen jälkeen Suomeen alettiin tuoda enemmän japanilaisia tuotteita ja erilaisia kauppoja alkoi avata. Silloin 2000-luvun alussa piti abautsiarallaa mennä Tokyo-Kaniin saadakseen kaupasta niinkin eksoottista ruokatavaraa kuin miso-keittoa :D

Vierailija
210/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään animesta. :D

Tiedättekö Oshi no Ko'n? Sika cool. :D M28

Se on tosi hyvä. :D

Vaikuttaa hyvältä :D 

Vierailija
211/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan ok, niin mäkin teen. Mutta älä alapeukuta meidän kommentteja :D

Vierailija
212/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt M28 leveilee My Staralla. :D Ihan kuin ei tiedettäisi sitä. :D:D

Vierailija
213/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki digitaalisuus lähes on haitaksi ihmiselle, koska aivoja ei ole luotu sellaiselle ärsyketulvalle, kuin mitä jostain somesta ja peleistä tulee. Kyllähän niistä kiva olo tulee, koska dopamiinia erittyy sykäyksittäin kun saa yläpeukkuja yms., mutta samalla niistä tulee täysin riippuvaisiksi, eikä pysty olemaan ilman niitä. Lisäksi keskittymiskyvystä tulee heikko, lukemisen oppiminen häiriintyy, sekä ihmisestä tulee impulsiivinen henkilö, joka poukkoilee sinne tänne tunteidensa vietävänä. Tylsyyden kanssa olemisesta tulee myös sietämätöntä. Tälläisiäkö haluatte olla pelkän hyvän olon tavoittelun vuoksi?

Nykyisin on niin surkeita tyyppejä, ettei ne pysty edes yhtä kirjaa lukemaan, koska digitaalisuus on vienyt voiton. NÄitä on yliopistoissakin uutisoidun mukaan, ei siis kyetä lukemaan tenttikirjaa, koska digitaalisuus ja jatkuva TikTokin ym. selaaminen on tehnyt aivot sellaisiksi, että katsottavan sisällön pituus saa olla muutaman sekunnin korkeintaan. Sen jälkeen kyllästyy, kun ei tule dopamiinia aivoihin. Kirjassahan samaa sivua pitäisi kyetä lukemaan muutama minuutti vaatien keskittymiskykyä. Kyllä on surkeaksi mennyt.

Vierailija
214/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 yläpeukuttaa omia kommenttejaan ja alapeukuttaa meidän kommentteja. :D

Vierailija
215/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, m28. Miksi olet yhtäkkiä ihan hiljaa, kun kerrankin voisit jutella hyvässä hengessä animesta naisten kanssa?

Oon aika varma että m28:aa ei kiinnosta mikään muu kuin oma egon pönkitys olemalla siinä harhauskossa että kukaan ei tietäisi samoja sarjoja kuin hän itse. Kyllähän se kertaalleen fleksasi miten kukaan muu täällä ei tunnista Dragonballin tunnaria kuin hän itse  :DD

Eikä :D :D Voi Dragonball. Nämä on vähän näitä että ajatellaan että anime ja mangahype on jotenkin uusi ja tosi fresh ilmiö vaikka niinkuin sanottu, ei se ole. Fanikuntaa oli tosi paljon silloin aikoinaan, tapahtumat oli isoja ja vasta sen hypen jälkeen Suomeen alettiin tuoda enemmän japanilaisia tuotteita ja erilaisia kauppoja alkoi avata. Silloin 2000-luvun alussa piti aba

Ja Tampereella oli yksi ainoa sushiravintola, Marusaki, jossa oli ehkä viisi pöytää :D

Vierailija
216/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä pelle. :D

Vierailija
217/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden nyt runkkaamaan seksinukkeni kanssa. Ciao suomiakat. :D M28

Vierailija
218/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä pelle. :D

Totta. :D M28

Vierailija
219/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki digitaalisuus lähes on haitaksi ihmiselle, koska aivoja ei ole luotu sellaiselle ärsyketulvalle, kuin mitä jostain somesta ja peleistä tulee. Kyllähän niistä kiva olo tulee, koska dopamiinia erittyy sykäyksittäin kun saa yläpeukkuja yms., mutta samalla niistä tulee täysin riippuvaisiksi, eikä pysty olemaan ilman niitä. Lisäksi keskittymiskyvystä tulee heikko, lukemisen oppiminen häiriintyy, sekä ihmisestä tulee impulsiivinen henkilö, joka poukkoilee sinne tänne tunteidensa vietävänä. Tylsyyden kanssa olemisesta tulee myös sietämätöntä. Tälläisiäkö haluatte olla pelkän hyvän olon tavoittelun vuoksi?

Nykyisin on niin surkeita tyyppejä, ettei ne pysty edes yhtä kirjaa lukemaan, koska digitaalisuus on vienyt voiton. NÄitä on yliopistoissakin uutisoidun mukaan, ei siis kyetä lukemaan tenttikirjaa, koska digitaalisuu

Tyhmistyneitä ihmisiä, ovat ylpeitä tyhmistymisestään vieläpä.

Vierailija
220/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden nyt runkkaamaan seksinukkeni kanssa. Ciao suomiakat. :D M28

Ei ole yllätys, että sinulla on silikooninukke. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi