Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka käyvät Lidlissä, mutta eivät lataa mitään äppiä?

Vierailija
25.10.2024 |

Käyn ihan normaalisti kaupassa, kiitos.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiukuttaa että ruokakaupoissa pitäisi heilua puhelimen kanssa. En siis käytä. En edes s-ryhmän korttia, koska päätän ihan itse missä pankissa pidän varani ja se ei ole S-Pankki. Voisin ottaa kortin jos S maksaa bonukset minun ilmoittamaani pankkiin. K kortti minulla on mutta bonukset eivät ole hurrattavat enkä edes aina muista sitä käyttää.

Voisiko ajatella että kauppaan voisi taapertaa ilman mitään kortteja äppejä ym ja tarjoukset koskisivat kaikkia.

Vierailija
62/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksat mielelläsi sitten enemmän, no oma valinta.

Lidl on halpa, enkä suostu ottamaan äppiä. Ap

Eikä Liidelin markkinointi ryhmä näytä millään ymmärtävän asioita että kaikki eivät käytä "äly"laitteita joka päivä ja että on olemassa älylaitteita joilla pääsee Tvitteriin,sytteriin, kytterin, naamakirjaan etc. mutta ei sovelluskauppaan...se täyttää jo n.17-18% jengistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

Jos en vääärin muista, niin Lildin sovellukseen ei tarvinnut tunnistautua vahvasti? (kuten S:n ja K:n) Vahvistukoodi tuli puhelimeen (vai sähköpostiin?) eli JOS HALUAA tuon voi ottaa 'anonyymina' käyttöön.

Vaatii toki että on joku prepaid-numero ja ns. "höpöhöpö-sähköposti käytössä. Mutta voi rekisteröityä vaikka "Maija Poppasena" ja laittaa syntymäajat sun muut miten lystää, vs. nuo kaksi muuta, joissa pankki- tmv. tunnistamisella varmistetaan henkilöllisyys --> "Matti Virtanen" ei mene "Maija Poppasena" läpi.

Tarjoukset on olleet ok, ja etukuponkeja kertyy ok summa 2 aik. taloudessa. Kun saatavuusongelmien takia ei myymälässä ollut ilmaiseksi luvattua suklaalevyä (synttärilahja sovelluksessa) sain 10e rahaa hyvityksenä sovellukseen.

Vierailija
64/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot ne maksaa aina käteisellä ja mitään äppejä ei ladata 👵🏻👵🏻👵🏻👵🏻

Peruspankkikorttikin on käteistä, etkö tiennyt sitä?

Vierailija
65/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äppiä eikä tule. Mutta minun marketissani (iso ketju), on joka ainoa torstai eläkeläisille jokaisesta ostoksesta 10% alennus. Asiakaskortti minulla tietty on ollut vuosia. Teen tietenkin vain torstaisin ostokset, niin näköjään muutkin eläkeläiset kun marketti on aamupäivisin tupaten täynnä. Itse käyn iltapäivisin, niin ei ole ruuhkaa. Oikein leppoisa ostospaikka, saa maksaa käteisellä ja kortilla. Lisäksi kerää bonusta ostoksista. Terv. ulkomailta.

Vierailija
66/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lidlin äppi, mutta en yleensä käytä kun ei tule edes se alin bonustaso täyteen. Silloin tällöin äppiin tulee ilmainen suklaalevy kun ilmeisesti houkuttelevat käymään useammin, sen käyn hakemassa käyttämällä äppiä.

Nyt Löfbergs kahvia 2 pkt 10 €, äpillä 9 € !

Onpa huikea etu huonosta kahvista:) Ilmeisesti tuo Löfberg ei mene normihinnoilla kaupaksi, niin pitää saada huijattua äpinkäyttäjät ostamaan, kun kerran isolla edulla sitä saa.

Vierailija
67/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä voisin käydä jos Apit vaihtavat korttiversioon.

Älylaitteet ovat tätä päivää.

Niin ovat. Hyvine ja huonoine puolineen.

Vierailija
68/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elona kirjoitti:

Ei tuosta hyödy mitään, jos on satunnaisia pieniä ostoksia.

Mutta jos keskittää suurimman osan ostoksista Lidliin, ei mitään järkeä olla käyttämättä äppiä. Saa kuitenkin aina alennusta seuraavista ostokerroista jne. Ei se ole mitään sähläämistä kassalla, vaan käytät puhelimen näyttöä siinä lukijassa, tai kerrot kassalle puhelinnumeron.

Järjetöntä sähläämistä! 

Sitä on saatu sivusta seurata kaupassa omaa vuoroa odottaessa.

Vierailija
69/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo itselleen turhan älypuhelimen hinta ja kuukausimaksut olisi vuodessa  varmaan joitain satoja euroja. Lidl saa pitää appinsa ihan rauhassa.

Vierailija
70/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole äppiä eikä tule. Mutta minun marketissani (iso ketju), on joka ainoa torstai eläkeläisille jokaisesta ostoksesta 10% alennus. Asiakaskortti minulla tietty on ollut vuosia. Teen tietenkin vain torstaisin ostokset, niin näköjään muutkin eläkeläiset kun marketti on aamupäivisin tupaten täynnä. Itse käyn iltapäivisin, niin ei ole ruuhkaa. Oikein leppoisa ostospaikka, saa maksaa käteisellä ja kortilla. Lisäksi kerää bonusta ostoksista. Terv. ulkomailta.

Suomessa ei onneksi ole tuollasta erottelua ja syrjintää.

Vierailija
71/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mielelläni kunhan ei jää digitaalista jälkeä.

Mitä pelkäät ?

Aivan hiljattain on ollut uutisia siitä miten vähän kansalaiset ymmärtävät suojata yksityisyyttään.

Vierailija
72/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo itselleen turhan älypuhelimen hinta ja kuukausimaksut olisi vuodessa  varmaan joitain satoja euroja. Lidl saa pitää appinsa ihan rauhassa.

Ja anoppinsa myös.

Vierailija
73/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kun en todellakaan ole mikään kaikenmaailman äpeillä täyteen ladattu puhelinteline. Ärsyttänyt jo vuosia mokomatkin kapistukset, elämä on muualla kuin siinä luurissa.

Samoin. Eräässä (vuokra)työpaikassa olis muka pitänyt liittyä firman whatsappryhmään. Jo silloin sanoin kiitos ei. Ja sitten olis pitänyt ladata joku kunnossapito- ja huolto- ja työjono- ohjelma... Joutuivat hommaamaan meille työpuhelimet ja liittymät, siltikin tein työjutut oikeilla tietokoneilla, oli paljon helpompaa ja nopeampaa. Vähät puheluni soittelin sitten työpuhelimella. 

Vierailija
74/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes kokonaan lopettanut asioinnin lidilissä tuon apin tulon jälkeen, kun alennukset vain apilla.

Minä en halua että tietojani myydään...haistakoot lidil 💩

Vierailija
75/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiukuttaa että ruokakaupoissa pitäisi heilua puhelimen kanssa. En siis käytä. En edes s-ryhmän korttia, koska päätän ihan itse missä pankissa pidän varani ja se ei ole S-Pankki. Voisin ottaa kortin jos S maksaa bonukset minun ilmoittamaani pankkiin. K kortti minulla on mutta bonukset eivät ole hurrattavat enkä edes aina muista sitä käyttää.

Voisiko ajatella että kauppaan voisi taapertaa ilman mitään kortteja äppejä ym ja tarjoukset koskisivat kaikkia.

Joskus on kerrottu, että bonussysteemit tulevat älyttömän kalliiksi. Kaikki asiakkaat joutuvat maksamaan niistä hinnoissa. Eihän siinä ole järkeä.

Vierailija
76/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl on halpa, enkä suostu ottamaan äppiä. Ap

Eikä Liidelin markkinointi ryhmä näytä millään ymmärtävän asioita että kaikki eivät käytä "äly"laitteita joka päivä ja että on olemassa älylaitteita joilla pääsee Tvitteriin,sytteriin, kytterin, naamakirjaan etc. mutta ei sovelluskauppaan...se täyttää jo n.17-18% jengistä...

Lidliä ei kiinnosta. Haluaisin boikotoida kauppaa, mutta pakon edessä täytyy ostaa sieltä.

Vierailija
77/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mehän ne turhien järjestelmien kulut maksetaan lopulta. On kaikenmaailman kortteja mutta harvoin käytän kun ostelen ruuat monesta paikasta. Jos sattuu joku todella hyvä alennus niin sitten vilautan korttia. S- etukortti oli hyvä kun tein remppaa vanhaan talooni. Ja eräs myyjätär antoi käyttää bonuskorttia firman ostoista Shell- huoltamolla aikoinaan. Oli aina bonus maksimissa. 

Vierailija
78/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei onneksi ole tuollasta erottelua ja syrjintää.

Onhan se syrjintää, kun vain tietynlaiset kalliin ja vaikeasti hallittavan puhelimen omistavat  asiakkaat saavat alennuksia ruokakaupassa. Eli köyhät ja mahdollisesti he, jotka oppivat asioita vähän hitaammin kuin muut ja joiden on vaikea hahmottaa tietoturva-asioita. Kännyköihin tehdään paljon hyökkäyksiä ja niitä myös varastetaan käyttäjän kädestä ja taskusta jne.

Vierailija
79/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mielelläni kunhan ei jää digitaalista jälkeä.

Ketä kiinnostaa sun makkarapakan ja maitopurkin ostot?

Vierailija
80/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lidlin äppi, mutta en yleensä käytä kun ei tule edes se alin bonustaso täyteen. Silloin tällöin äppiin tulee ilmainen suklaalevy kun ilmeisesti houkuttelevat käymään useammin, sen käyn hakemassa käyttämällä äppiä.

Nyt Löfbergs kahvia 2 pkt 10 €, äpillä 9 € !

Onpa huikea etu huonosta kahvista:) Ilmeisesti tuo Löfberg ei mene normihinnoilla kaupaksi, niin pitää saada huijattua äpinkäyttäjät ostamaan, kun kerran isolla edulla sitä saa.

Kerran olen erehtynyt tuota surkeaa kahvinkorviketta ostamaan, hyi helevetti mitä litkua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän