Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka käyvät Lidlissä, mutta eivät lataa mitään äppiä?

Vierailija
25.10.2024 |

Käyn ihan normaalisti kaupassa, kiitos.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä äppiä enkä käppiä enkä kuuntele räppiä.

Silti ovessa käytän säppiä kun lounaan jälkeen otan näppiä. Vaan kanta-asiakasohjelman kohdalla en tyrkkää yhtäkään täppiä.

Vierailija
42/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen, mutta kun monet tarjoukset on vaan äpillä, niin en käy enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksat mielelläsi sitten enemmän, no oma valinta.

Kyllä, mielelläni kunhan ei jää digitaalista jälkeä.

Näin mäkin ajattelen. Meitä vakoillaan jo muutenkin ihan liikaa. 

Kohta varmaan vaaditaan vahva tunnistautuminen vessassa käyntiinkin, jopa kotona.

Varokaa robotti-imureita ! Te jotka pelkäätte.

Vierailija
44/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin bonukset on ylivoimaiset. Myös alet on hyviä. Eli äppi on. 

Vierailija
45/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun käyt prismassa ja maksat vihreälläkortilla niin saat bonuksen lisäksi 0,5% maksutapaetun ja aivan ilman appia

Vierailija
46/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta kun käyt prismassa ja maksat vihreälläkortilla niin saat bonuksen lisäksi 0,5% maksutapaetun ja aivan ilman appia

Kuka kantaa mukana jotain lompakkoa ja kortteja vielä tänä päivänä? 

Vierailija
47/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mun mentävä Lidliin kun Telia antoi lahjakortin. Olen harkinnut  äppiä mutta yhden henkilön taloudessa hyöty lienee aika vähäistä. Vakkari kauppaa ei oikeastaan ole. 

Itse olen yhden henkilön talous ja käytän äppiä. Siellä on välillä omat lempituotteet alesssa. Sekä oliko se viimekuussa sai joka kerralla pyörittää onnenpyörää ja sai sieltä paistopisteestä ilmasen herkun. Tuli kuukaudessa sitten säästettyä n.24e noissa herkuissa, kun joka päivä kävin ostamssa tyyliin omenan, että sain sen ilmasen herkun. Valitsin aina sen terveellisimmän vaihtoehdon, tosin aina ei ollut. Tuli monena aamuna syötyä croisanttia :D

Vierailija
48/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mun mentävä Lidliin kun Telia antoi lahjakortin. Olen harkinnut  äppiä mutta yhden henkilön taloudessa hyöty lienee aika vähäistä. Vakkari kauppaa ei oikeastaan ole. 

Itse olen yhden henkilön talous ja käytän äppiä. Siellä on välillä omat lempituotteet alesssa. Sekä oliko se viimekuussa sai joka kerralla pyörittää onnenpyörää ja sai sieltä paistopisteestä ilmasen herkun. Tuli kuukaudessa sitten säästettyä n.24e noissa herkuissa, kun joka päivä kävin ostamssa tyyliin omenan, että sain sen ilmasen herkun. Valitsin aina sen terveellisimmän vaihtoehdon, tosin aina ei ollut. Tuli monena aamuna syötyä croisanttia :D

Oujjee, sä oletkin perehtynyt hyvin miten parhaan hyödyn saa 👍 Pitänee mun myös tutkia tarkemmin josko sittenkin lataan sen. K ja S kortit on,eli seurannassa ollaan😁

Vierailija
49/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Käyn Lidlissä, S-kaupassa ja K-kaupassa. S ja K kortit on mutta ei Lidlin äppiä. En viitsi sählätä puhelimen kanssa kassalla.

Kieltämättä sotkuinen tilanne, helposti voi puhelin pudota tuossa kun pitää kääntää ruutu laitteeseen päin.

Vaihtoehtoisesti voi näpyttää puhelinnumeronsa.

Vierailija
50/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lidlin äppi, mutta en yleensä käytä kun ei tule edes se alin bonustaso täyteen. Silloin tällöin äppiin tulee ilmainen suklaalevy kun ilmeisesti houkuttelevat käymään useammin, sen käyn hakemassa käyttämällä äppiä.

Nyt Löfbergs kahvia 2 pkt 10 €, äpillä 9 € !

Vierailija
51/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä että parasta äpissä on että kuitti on sähköinen. Aina tallessa eikä myyjä tyrkytä.

Myyjä ei saa tyrkyttää kuittia,eikä kysyä haluaako asiakas kuitin,vaan se kuitti on annettava ihan automaattisesti. Asiakas voi kyllä kieltäytyä siitä.

Vierailija
52/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei alennukset ja esim ihan suoraan euro pois laskusta kiinnosta niin ei se minulta pois ole. Maksakaa toki enemmän.

Vierailija
53/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei alennukset ja esim ihan suoraan euro pois laskusta kiinnosta niin ei se minulta pois ole. Maksakaa toki enemmän.

Alennukset on ihan suoraan laskusta, esim minulla on nyt apissa 20 euron alennusseteli suoraan kassalla käytettävänä. 

Vierailija
54/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksat mielelläsi sitten enemmän, no oma valinta.

Kyllä, mielelläni kunhan ei jää digitaalista jälkeä.

Muista käyttää käteistä

Vierailija
55/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on vain 3 tuotetta jota ostan, niiden taikia en lataile appeja.

Sama täällä ja niitäkin haen vain, jos satun kulkemaan sitä kautta.

Vierailija
56/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äppi kestää latautua viisi minuuttia, sitten se katoaa näytöltä...ja pitkä jono takana :-P

Vierailija
57/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmaan vaaditaan vahva tunnistautuminen vessassa käyntiinkin, jopa kotona.

Junissa on nykyään aina vessat kiinni ja rautatieasemillakaan ei pääse vessaan, vaan pitää jotain qr-koodeja zoomailla ja maksaa vessasta erikseen. Pitää ladata äppi ja tunnistautua. 

Me vaihdettiin suosiolla bussiin. On paljon halvempikin ja vessa aina käytössä H:ki-T:re. 

Vierailija
58/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On äppi ja käyn silloin tällöin lidlissä. Pääasiassa prismassa. Molemmissa ketjuissa loistava asia on sähköinen kuitti. 

Mitä sinä sillä teet?

Pystyn seuraamaan miten paljon rahaa menee ruokaan ja takuukuitti pysyy tallessa.

Vierailija
59/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä äppi. Onko siellä Lidlissä enää tarjouksia ilman äppiä. Se olisi jotenkin tasa-arvoisempaa kaikille asiakkaille jos voisi ostaa tarjoukset sillä kortilla tai rahalla tai mitä maksuvälineitä niitä onkaan. Voisin jopa käydäkin Lidlissä vähän useammin silloin . 

Vierailija
60/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meistä tietoa verkossa ja lisää haalitaan.

Joka paikassa kortti tai jäsen homma  :( äppi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi