Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkeli-ketjuun tullut jo 'liikaa tavaraa' ja siellä kyseenalaistetaan enkelit. Tässä ketjussa ei kyseenalaisteta enkeleitä, vaan...

Vierailija
25.10.2024 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/5793887/miten-enkelit-kommunikoivat-ihm…

Miten enkelit kommunikoivat ihmisten kanssa ja miten he voivat auttaa ollen hyödyksi? Kokemuksia! Kerro kaikki mitä tiedät enkeleistä ja työskentelystä heidän kanssa.

Enkeleitä on oikeasti olemassa. He ovat henkimaailman olentoja ja Jumalan luomia, mutta eivät siis ihmisiä eivätkä ihmisahahmoisia. Raamatussa on enkeleitä. Lue Aapeli Saarisalon 'Raamatun sanakirjasta' jos jostain saat käsiisi. Kirjastosta kait ainakin.

Raamattu mainitsee nimeltä ainakin arkkienkeli Mikaelin (olisko suomeksi joku Mikko?). Hän on taivaallisten sotajoukkojen johtaja ja tulee olemaan tärkeä maailmanlopun tapahtumissa.

Sitten Raamattu mainitsee enkeli Gabrielin joka ilmestyi Neitsyt Marialle kertomaan Jeesuksen sikiämisestä eli raskaudesta. Enkeli ilmestyi myös Sakariaalle, joka on Johannes Kastajan isä. Hän kertoi että jo kovin vanha ja lapseton vaimo Elisabet (Liisa, Elisa yms), jonka kohtukin oli kuivunut, tulee raskaaksi ja synnyttää Johanneksen. Sakarias ei uskonut ja hänestä tuli mykkä Johanneksen syntymään saakka. Elisabet ja Neitsyt Maria olivat sukulaisia ja he kohtasivat toisensa, mitä taidehistoriakin kuvaa. Johannes Kastaja (suomeksi Jussi) 24-25.6. ja Jeesus 24-25.12. eli 6 kk ero.

Sitten on vielä itse musta ja langennut enkeli eli Saatana ja rakkaalla lapsella on monta nimeä... Tiedättekö edes kaikki ne? Häntä vastaan arkkienkeli Mikaelin taivaalliset sotajoukot tulevat taistelemaan loppupeleissä ja Saatana tullaan voittamaan. Alkaa uusi aika. Tulee uusi ja taivaallinen Jerusalem. Osa ihmisistä saa kuolemattoman elämän ja uuden ylösnousemusruumiin. Taivaassa ei olla miehiä ja naisia.

Tässä nyt jotakin enkeleistä - sanansaattajista ihmisten ja Jumalan välillä!

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en usko pystyväni erottelemaan enkeleitä osan kuitenkin ollessa saatanan palveluksessa, olen jyrkästi kieltänyt enkeleitä lähestymästä minua tai eritoten ottamasta minuun millään tapaa mitään yhteyttä. Uskon näet että voimakkaammat Herran enkelit, kuten suojelusenkelini, viis veisaavat kintaalla kielloistani. Toisaalta Herra saattaa myös keiltää saatanan enkeleitä lähestymästä, tai ainakin niin toivon. Herra ei kysele lupia yhteyden ottamiseen tai näyttäytymiseen. Haluan tuolla kiellolla pitää saatanan enkelit kauempana. 

Ihan hyvä ajatus ja sinulla saa ollakin omat toiveesi. Jumala päättää mitätöidäänkö toiveemme, kuten itsekin kerrot koska ymmärrät asian.

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mitä sinä todellisuudessa pelkäät? Mitään pelättävää henkimaailmassa ei ole.

Koska yksin en pärjäisi taistelussa henkivaltojen kanssa, edes yhden enkelin, lähden siitä että henkivalta tai enkeli ottaessaan yhteyttä tai näyttäytyessään on hyökkäämässä. Välttämättä en osaa tunnistaa henkiä, siksi kategorinen kielto. Oletan tosiaan että Herran enkeli, esimerkiksi suojelusta vastaava, tarvittaessa käskytetään pyyhkimään pöytää minun sanomisillani. 

Vierailija
62/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en usko pystyväni erottelemaan enkeleitä osan kuitenkin ollessa saatanan palveluksessa, olen jyrkästi kieltänyt enkeleitä lähestymästä minua tai eritoten ottamasta minuun millään tapaa mitään yhteyttä. Uskon näet että voimakkaammat Herran enkelit, kuten suojelusenkelini, viis veisaavat kintaalla kielloistani. Toisaalta Herra saattaa myös keiltää saatanan enkeleitä lähestymästä, tai ainakin niin toivon. Herra ei kysele lupia yhteyden ottamiseen tai näyttäytymiseen. Haluan tuolla kiellolla pitää saatanan enkelit kauempana. 

Ihan hyvä ajatus ja sinulla saa ollakin omat toiveesi. Jumala päättää mitätöidäänkö toiveemme, kuten itsekin kerrot koska ymmärrät asian.

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mitä sinä todellisuudessa pelkäät? Mitään pelättävää henkimaailmassa ei ole.

Sinulla on väärää tietoa. Ei ole olemassa mitään pahoja henkivaltoja, ne ovat ihmisten omia ajatuksia sekä kokemuksia joita on ollut iät ja ajat.

Ole kiitollinen siitä että uskallat miettiä näitä asioita ja ole kiitollinen siitäkin että Jumala antaa sinunkin puhdistautua erilaisista energioista.

Tarkoitan näillä energioilla erilaisia tunnetilojakin, pelkoa, huolia, murheita, stressiä, jännitystä, epävarmuuksia sekä kaikkea muutakin mitä pystymme tuntemaan ja kokemaan. Kun näitä puhdistetaan niin jaksamme taas paremmin, olemme virkeämpiä ja pirteämpiä yleisesti ottaen. Joskus tulee myös väsyttäviä päiviä, ahdistustakin, masentuneisuutta tai jopa uuvahduksia. Kaikki nämä auttavat meitä. Flunssankin jälkeen olo voi olla uudestisyntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mitä sinä todellisuudessa pelkäät? Mitään pelät

Hyvää kommenttia. Näinhän ne asiat juurikin ovat.

Vierailija
64/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo Ukrainassa nähny yhtään enkeliä

No ei varmasti näe jos ei halua nähdä eikä ymmärrä mitään mistään. Entäs oletko nähnyt täällä Suomessa niitä?

Ei näy.

Hyvesignalointi on ajanut tiensä radioaallon huipulle. Virtapiikit hipovat jo taivaita. Tiedä milloin se taivaskin vielä repeää liitoksistaan. Sataakohan sieltä niitä enkeleitä?

Vierailija
65/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mahdollisesti tavannut vain yhden enkelin. Musta huppupää, joka alkoi käydä huoneessani 13-vuotiaana öisin. Sen mukana oli lamauttava pahan läsnäolo. Ei puhunut koskaan, huokui vain pahuutta. Sen verran kommunikoin sille, että rupesin jossain vaiheessa puhumaan sille, etten pelkää sitä, vaikka oikeasti olin kauhuissani. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin sitä ei ole aikoihin näkynyt. Mutta en oikeastaan usko enkeleihin. Luonnonhengistä / haltioista enemmän kokemusta, mutta nekin saattavat olla mielikuvitusta.

Mielikuvitustahan kaikki on. Et kertonut enempää tuosta ajasta elämässäsi mutta kokemushan tuokin on. Ihmisten elämä ei vain ole jotakin manifestaatiota sekä glitterpölyä. Itseäni taas kiinnostaa kaikki nuo kokemukset, niis

En unessa vaan heräsin aina siihen. Tosin joskus en pystynyt liikkumaan. Silmät kuitenkin auki.

Eli unihalvaus. 

Vierailija
66/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sitten se unihalvaukseksi sanottu kokemus.

Vierailija
67/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mitä sinä todellisuudessa pelkäät? Mitään pelät

Nostelen tätä kommenttia. Saako joku enkeli-ihminen kiinni tästä normaalista vanhasta tiedosta?

Vierailija
68/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mi

Enkeli-ihmiset ovat toteuttaneet itsensä piippuun. Jumalan siunausta kaikille sieluille maan päällä.

Vierailija
69/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
70/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematonta ei tarvitse kiistää.

Vierailija
71/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olematonta ei tarvitse kiistää.

Eikä sitä tarvitse todistellakaan.

Vierailija
72/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mi

Hyvin tuttua myös parantajien keskuudessa.

Vierailija
73/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ajatus ja sinulla saa ollakin omat toiveesi. Jumala päättää mitätöidäänkö toiveemme, kuten itsekin kerrot koska ymmärrät asia

Onkos vielä hyviä oikeita parantajia olemassa? Tekevät kaikenlaista huiputusta jos nyt koskaan on ollukkaan.

Vierailija
74/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ajatus ja sinulla saa ollakin omat toiveesi. Jumala päättää mitätöidäänkö t

Parantajat ovat huijareita.

Vierailija
75/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli unihalvaus. "

Mutta useimmiten olin täysin hereillä. Ekalla kerralla luulin ensin, että äiti seisoo sängyn vieressä. Mutta äidin ääni kuului keittiöstä. Koetin sulkea silmät ja avata, mutta siinä se seisoi vieläkin, musta huppu silmillä. Vasta kun sytytin valot, en nähnyt sitä. Tämä hahmo sitten vieraili säännöllisesti. Opin pahan läsnäolon tunteesta tietämään, milloin se on huoneessa, ennen kuin edes avasin silmäni.

Vierailija
76/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää NATOmaapäivää kaikille! Tässä viesti jonka arkkienkeli Mikael, taivaallisten sotajoukkojen johtaja, pyysi lähettämään teille tätä palstaa lukeville:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5852693/ahdistus-ja-kuolemanpelko-jeesu…

Teettääkö yhä maallistuneempi ja ateistisempi maailmamme ihmisissä hirveää ahdistusta ja hirveää kuolemanpelkoa? 

Vierailija kirjoitti: Tule uskoon. Siellä ne muutkin kuolemanpelkoiset petaavat itselleen jatkopaikkaa taivaassa.' // 

TÄMÄ! Perehdy kristinuskoon. Jumala saattaa etsiä sinua. Jeesus etsii viimeisenkin kadonneen lampaansa ja hän tuntee heistä jokaisen. Maailmassa on ahdistus kaikkialla ja jos tunnet ahdistusta niin se voi olla merkki siitä että Jumala etsii sinua. Ei tartte tulla uskoon vaan alat perehtyä Uuteen testamenttiin ja sitten tulet kasvamaan siihen uskoon. Et tarvitse mitään kummallisia herätyksiä tms... saattavat sopia joillekin ihan hirveän paatuneille ihmisille, jotka yhtäkkiä tajuavat minkälaisia ovat olleet ja kauhistuvat ihan itseäänkin ja kokevat tämmöisen herätyksen. Siis alat siitä että opit tuntemaan kristinuskon sanoman ja elät sen mukaisesti parhaan kykysi mukaan... Jokainen tullaan ajallaan kutsumaan nimeltä! 

Jeesus sanoi: 'Ja katso, Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.' Matt. 28:20... 

Vierailija
77/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli unihalvaus. "

Mutta useimmiten olin täysin hereillä. Ekalla kerralla luulin ensin, että äiti seisoo sängyn vieressä. Mutta äidin ääni kuului keittiöstä. Koetin sulkea silmät ja avata, mutta siinä se seisoi vieläkin, musta huppu silmillä. Vasta kun sytytin valot, en nähnyt sitä. Tämä hahmo sitten vieraili säännöllisesti. Opin pahan läsnäolon tunteesta tietämään, milloin se on huoneessa, ennen kuin edes avasin silmäni.

No mitäs pahaa tuossa nyt sitten oli? On muillakin näitä kokemuksia. Mitä yrität hakea tällä? Demonisoiminen ei auta. 

Vierailija
78/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te etsitte jotain todisteita? Ei ole olemassa mitään todisteita joita ihmisen järki voisi ymmärtää. On kyse siitä että on vain uskallettava uskoa ja luottaa siihen tietoon joka Raamatusta on saatavana... Todisteiden etsiminen on ajanhaaskausta jos voidaan ajatella että vaihtoehto olisi käyttää aikaansa johonkin parempaan kuin johonkin tyhjänpäiväiseen todisteiden etsimiseen. Käytä aikasi ennemminkin siihen että luet Raamattua ja yrität ymmärtää niissä raameissa joita sen teksti antaa.  

On pystyttävä elämään luottaen ja uskoen Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen. Jokainen epäilee... jokainen voi tuntea epäuskoa...

Kristinusko on myös vaikea siltä kannalta että vaikka se lupaa pelastuksen ja kuolleista ylösnousemisen ja ikuisen elämän niin kaikki eivät tule tätä saamaan. TÄSSÄ ON HIRVITTÄVÄ EPÄTASA-ARVO ja voi kysyäkin että voiko nykyinen tasa-arvoon pyrkivä maailma hyväksyä tämmöisen epätasa-arvon? Joudumme siis elämään sikinsokin ihmiset jotka tulevat pelastumaan ja ne jotka eivät tule pelastumaan... HIRVITTÄVÄÄ... voimme alkaa arvostelemaan naapureitamme: liian läski, ei tule pääsemään taivaaseen kun tiedän siitä sitä ja tätä... MUTTA NÄIN SE EI KUITENKAAN MENE...

Jeesuksen kanssa ristillä oli kaksi rikollista... toinen halusi päästä Jeesuksen kanssa taivaaseen ja Jeesus lupasi että olet kanssani pian... toinen ei välittänyt omasta kohtalostaan... 

Valvokaa... ette tiedä päivää ettekä hetkeä... vain Jumala yksin tietää... Epäilen, että pitää joka hetki olla valmis lähtemään tältä planeetalta... ei selvittämättömiä inhottavia juttuja yhtään kenenkään kanssa jos se vain on mahdollista... 

Tämä kommentti varmaan menee poistoon kun kristinuskosta ei saa keskustella täällä!!!

Vierailija
79/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli unihalvaus. "

No mitäs pahaa tuossa nyt sitten oli? On muillakin näitä kokemuksia. Mitä yrität hakea tällä? Demonisoiminen ei auta. 

Miksi haet jotain hakemisia viestistäni? 

Vierailija
80/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli unihalvaus. "

Miksi haet jotain hakemisia viestistäni? 

Yrität taas syöttää valheita ja saada huomiota.