Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkeli-ketjuun tullut jo 'liikaa tavaraa' ja siellä kyseenalaistetaan enkelit. Tässä ketjussa ei kyseenalaisteta enkeleitä, vaan...

Vierailija
25.10.2024 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/5793887/miten-enkelit-kommunikoivat-ihm…

Miten enkelit kommunikoivat ihmisten kanssa ja miten he voivat auttaa ollen hyödyksi? Kokemuksia! Kerro kaikki mitä tiedät enkeleistä ja työskentelystä heidän kanssa.

Enkeleitä on oikeasti olemassa. He ovat henkimaailman olentoja ja Jumalan luomia, mutta eivät siis ihmisiä eivätkä ihmisahahmoisia. Raamatussa on enkeleitä. Lue Aapeli Saarisalon 'Raamatun sanakirjasta' jos jostain saat käsiisi. Kirjastosta kait ainakin.

Raamattu mainitsee nimeltä ainakin arkkienkeli Mikaelin (olisko suomeksi joku Mikko?). Hän on taivaallisten sotajoukkojen johtaja ja tulee olemaan tärkeä maailmanlopun tapahtumissa.

Sitten Raamattu mainitsee enkeli Gabrielin joka ilmestyi Neitsyt Marialle kertomaan Jeesuksen sikiämisestä eli raskaudesta. Enkeli ilmestyi myös Sakariaalle, joka on Johannes Kastajan isä. Hän kertoi että jo kovin vanha ja lapseton vaimo Elisabet (Liisa, Elisa yms), jonka kohtukin oli kuivunut, tulee raskaaksi ja synnyttää Johanneksen. Sakarias ei uskonut ja hänestä tuli mykkä Johanneksen syntymään saakka. Elisabet ja Neitsyt Maria olivat sukulaisia ja he kohtasivat toisensa, mitä taidehistoriakin kuvaa. Johannes Kastaja (suomeksi Jussi) 24-25.6. ja Jeesus 24-25.12. eli 6 kk ero.

Sitten on vielä itse musta ja langennut enkeli eli Saatana ja rakkaalla lapsella on monta nimeä... Tiedättekö edes kaikki ne? Häntä vastaan arkkienkeli Mikaelin taivaalliset sotajoukot tulevat taistelemaan loppupeleissä ja Saatana tullaan voittamaan. Alkaa uusi aika. Tulee uusi ja taivaallinen Jerusalem. Osa ihmisistä saa kuolemattoman elämän ja uuden ylösnousemusruumiin. Taivaassa ei olla miehiä ja naisia.

Tässä nyt jotakin enkeleistä - sanansaattajista ihmisten ja Jumalan välillä!

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleistä ei ole mitään todisteita.

Kyllä on ja paljon onkin. Kaikille ei samalla tavalla tulekaan todisteita koskaan.

Vierailija
42/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa on helpompi uskoa new age- tavaraan kun siinä on sentään fyysisiä välikappaleita. Kristalli josta saa energiaa. Voi olla. Mutta miten todistat yhteyden enkeliin? Voiko enkelin kutsua paikalle kun itse haluaa? Tiede ei sulje pois tapahtumia jotka voi olla sattumia. Jos sata ihmistä sairastuu johonkin syöpään moniko heistä voi selvitä- vaikka ilman uskontoa? Lääketiede kyllä selvittää miksi ihminen tulee tai ei tule raskaaksi. 1980 vuotta sitten ihmeparantumisia ei voine pitää muuna kuin ihmeenä sen ajan lääketieteellä.

Onko enkeli automaatti että se kolaa kaiken maailman pahuuden sokeasti siihen uskovan tieltä?

Enkeli siis vääristää ihmisten elämiä (monikko) koska se muovaa ihmisen elämää suuntaan jossa ei ole niitä tapahtumia joita ilman enkeliä olisi? Mieti tätäkin joskus vanhurskaat. Jos Jumala vain toistaa sitä mitä 2000 vuotta ennenkin koko ajan, on se tallenne, robotti. Siis mieliaiheeni- avaruusolio, kute

Ei sinulle voi todistella mitään koska olet jo päättänyt ettet usko mihinkään.

Et saa kristallista (kristallilta) energiaa vaan jos saat siitä nk. energiaa niin sinä siis pidät niistä. Saamme elämänenergiaa asioista joista pidämme ja siksikin suositellaan että elämästä tulisi nauttia, tehdä myös asioita joista pitää.

Omaa enkeliyhteyttäni en voi tuoda näkyviin fyysisellä tavalla joten jos se mitä kerron ei riitä, ei se vain riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enkeli automaatti että se kolaa kaiken maailman pahuuden sokeasti siihen uskovan tieltä?

Yksiselitteisesti ei.

Vierailija
44/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enkelin kutsua paikalle kun itse haluaa?

Ei sinun tarvitse kutsua. Jokaisella on aina läsnä oma suojelusenkeli. 

Vierailija
45/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sata ihmistä sairastuu johonkin syöpään moniko heistä voi selvitä- vaikka ilman uskontoa? 

Ei sitä voi tietää mutta uskonto ei vaikuta eikä liity selviytymiseen mitenkään.

Vierailija
46/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede kyllä selvittää miksi ihminen tulee tai ei tule raskaaksi. 1980 vuotta sitten ihmeparantumisia ei voine pitää muuna kuin ihmeenä sen ajan lääketieteellä.

Ihmeparantumisia tapahtuu aina joita ei voida selittää. Miten selität tämän asian auki?

On tutkittu syitä sille miksi ihminen ei tule raskaaksi mutta aina selkeää syytä asialle ei kuitenkaan löydy. Miten selität tämän asian näkökulmastasi?

Ihmiset tutkivat kaikenlaista mutta kaikkea ei vain pystytä tutkimaan aukottomaksi. Joko tämän voisi hyväksyä? Tiede tutkii mutta mistä lähtien kaikki tutkittu on ollut se lopullinen totuus? Ja miten ne jatkuvat uudet lopulliset totuudet kuitenkin halutaan taas tutkia uudestaan? Miten tämä on mahdollista edes?

Vierailija
47/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli siis vääristää ihmisten elämiä (monikko) koska se muovaa ihmisen elämää suuntaan jossa ei ole niitä tapahtumia joita ilman enkeliä olisi? 

Mitä tämä edes tarkoittaa ja mistä tämä kommentti juontaa juurensa?

Vierailija
48/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat todisteet tänään, missäs ne on?

Kirjoittamasi perusteella kyseenalaistankin sinua. Missä olivat sinun todisteesi?

Vierailija
49/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en usko pystyväni erottelemaan enkeleitä osan kuitenkin ollessa saatanan palveluksessa, olen jyrkästi kieltänyt enkeleitä lähestymästä minua tai eritoten ottamasta minuun millään tapaa mitään yhteyttä. Uskon näet että voimakkaammat Herran enkelit, kuten suojelusenkelini, viis veisaavat kintaalla kielloistani. Toisaalta Herra saattaa myös keiltää saatanan enkeleitä lähestymästä, tai ainakin niin toivon. Herra ei kysele lupia yhteyden ottamiseen tai näyttäytymiseen. Haluan tuolla kiellolla pitää saatanan enkelit kauempana. 

Vierailija
50/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en usko pystyväni erottelemaan enkeleitä osan kuitenkin ollessa saatanan palveluksessa, olen jyrkästi kieltänyt enkeleitä lähestymästä minua tai eritoten ottamasta minuun millään tapaa mitään yhteyttä. Uskon näet että voimakkaammat Herran enkelit, kuten suojelusenkelini, viis veisaavat kintaalla kielloistani. Toisaalta Herra saattaa myös keiltää saatanan enkeleitä lähestymästä, tai ainakin niin toivon. Herra ei kysele lupia yhteyden ottamiseen tai näyttäytymiseen. Haluan tuolla kiellolla pitää saatanan enkelit kauempana. 

Ihan hyvä ajatus ja sinulla saa ollakin omat toiveesi. Jumala päättää mitätöidäänkö toiveemme, kuten itsekin kerrot koska ymmärrät asian.

Haluaisin kysyä sinulta mitä on se mitä sinä todellisuudessa pelkäät? Mitään pelättävää henkimaailmassa ei ole.

Vierailija
51/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ketjua.

Vierailija
52/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mahdollisesti tavannut vain yhden enkelin. Musta huppupää, joka alkoi käydä huoneessani 13-vuotiaana öisin. Sen mukana oli lamauttava pahan läsnäolo. Ei puhunut koskaan, huokui vain pahuutta. Sen verran kommunikoin sille, että rupesin jossain vaiheessa puhumaan sille, etten pelkää sitä, vaikka oikeasti olin kauhuissani. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin sitä ei ole aikoihin näkynyt. Mutta en oikeastaan usko enkeleihin. Luonnonhengistä / haltioista enemmän kokemusta, mutta nekin saattavat olla mielikuvitusta.

Vierailija
53/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mahdollisesti tavannut vain yhden enkelin. Musta huppupää, joka alkoi käydä huoneessani 13-vuotiaana öisin. Sen mukana oli lamauttava pahan läsnäolo. Ei puhunut koskaan, huokui vain pahuutta. Sen verran kommunikoin sille, että rupesin jossain vaiheessa puhumaan sille, etten pelkää sitä, vaikka oikeasti olin kauhuissani. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin sitä ei ole aikoihin näkynyt. Mutta en oikeastaan usko enkeleihin. Luonnonhengistä / haltioista enemmän kokemusta, mutta nekin saattavat olla mielikuvitusta.

Mielikuvitustahan kaikki on. Et kertonut enempää tuosta ajasta elämässäsi mutta kokemushan tuokin on. Ihmisten elämä ei vain ole jotakin manifestaatiota sekä glitterpölyä. Itseäni taas kiinnostaa kaikki nuo kokemukset, niissä asuu elämää.

Vierailija
54/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitustahan kaikki on. Et kertonut enempää tuosta ajasta elämässäsi mutta kokemushan tuokin on. Ihmisten elämä ei vain ole jotakin manifestaatiota sekä glitterpölyä. Itseäni taas kiinnostaa kaikki nuo kokemukset, niissä asuu elämää.

Olin jo silloin kiinnostunut rajatiedosta. Tuo kokemus alkoi erään henkimaailmaan yhteydenottoyrityksen jälkeen. Sieltä tunsin, kun jokin lähti minua seuraamaan. Unihalvauksella kai noita selitetään.

Vierailija
55/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo silloin kiinnostunut rajatiedosta. Tuo kokemus alko

Olitko siis unessa? Jos et niin ei ole unihalvaus. Ihan henkimaailmakokemus ja pelkotila käytännössä. Olen itsekin kokenut. Jälkikäteen olen ollut kyllä kiitollinen ja miettinyt tätäkin kokemusta, ihan hienoa, vaikea edes käsittää todeksi.

Vierailija
56/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Ukrainassa nähny yhtään enkeliä

Vierailija
57/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo

En unessa vaan heräsin aina siihen. Tosin joskus en pystynyt liikkumaan. Silmät kuitenkin auki.

Vierailija
58/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti näe jos ei halua nähdä eikä ymmärrä mitään mistään. Entäs oletko nähnyt täällä Suomessa niitä?

Vierailija
59/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitustahan kaikki on. Et kertonut enempää tuosta ajasta elämässäsi mutta kokemushan tuokin on. Ihmisten elämä ei vain ole jotakin manifestaatiota sekä glitterpölyä. Itseäni taas kiinnostaa kaikki nuo kokemukset, niis

No sitten se voi olla. Yleistä sekin.

Vierailija
60/146 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti näe jos ei halua nähdä eikä ymmärrä mitään mistään. Entäs oletko nähnyt täällä Suomessa niitä?

Ei näy.