Mehän voitaisiin pitää palstan oma Raamattupiiri
Miltä kuulostaisi?
Voitaisiin sopia tietty viikonpäivä ja aika.
Tiedän, että täällä on monia uskovia.
Aina ei pääse kasvotusten tapahtuvaan kristittyjen yhteyteen. Silloin sitä yhteyttä voi olla täälläkin.
Kommentit (20)
On helppo homma kärrätä kaikki paikallolijat lataamoon.
Piri päissään he satukirjaan uskoivat kunnes lataamoon tuli kutsu.
Itse luen juuri Roomalaiskirjettä.
Ap
Rakas viinin Jumala
Anna hyvä humala
Ettei menis aine hukkaan
Vaan se kihoaisi tukkaan
Aamen.
Olisi kiva idea mutta minä en osallistuisi, sen vallottaisi kuitenkin "fiksut" ja "huumorintajuiset" eiuskovat typeryyksillään. Johan ne heti tähänkin hyökkäsivät. Aina kun on uskoville tarkoitettu aloitus ne tulevat kuin karhu hunajapesän kimppuu ilkkumaan. Silloinkin kun kyseessä olisi raamattuilta asioiden jakamisineen ja rukouksineen, ei mikään pelkkä keskustelu raamatusta tms.
Mä haluan olla piiripäättäjä ja rahastonhoitaja,maksut tilille ..............9, 8 euroa pää
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa hihulit paska.
Täällä on mahdotonta hyvä Raamattupiiri muodostaa. Kyllä mieluummin ihan livenä voisin olla mieluimmin. Vai pitäisikö perustaa ihan oma ...
Pitää ylimääräiset kommentit vaan jättää lukematta ja huomioimatta. Pikkurakit räksyttävät, kun heillä ei ole muuta järkevämpää tekemistä.
Rouva Päivi Räsänen voisi tulla alustamaan homoseksualisuudesta ja siitä eheytymisestä kuhan palaa kotimaahan jenkkilästä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Laittaako joku listan aiheista ja koska mitäkin pidetään esillä? Ehdottaisin ensimmäiseksi aiheeksi 'ahdistuksen' koska se on nyt liian monen vaiva. Ahdistusta on ihmisen sisäistä ja sitten ulkoista mm maailmantilanteen aiheuttamaa. Aapeli Saarisalon Raamatun sanakirjassa on hyvä selitys ahdistuksesta ja sen voisi laittaa pohjustukseksi.
Hyvä ehdotus. Se on itselläkin hyvin ajankohtainen aihe.
Isä meidän joka tulit läpi seinän ja söit ainoan reikäleivän joka ei edes ollut meidän
Jehovilla on ollut huoli mailmantilanteesta jo vuosia eikä partaveijari saa trumppia, putinia, riikkaa tai urpoa polvilleen Kuka helvetti tuollaiseen uusavuttomaan uskoo kun mitään ei saa aikaiseksi ?
Kalvinismi voitaisiin kumota Raamatun kohdilla.
Mä voin osallistua. Yksi ehto kuitenkin: käsiteltävä raamatunpaikka arvotaan (eikä millään ennaltavalikoiduilla mannalapuilla.)
Vierailija kirjoitti:
Jehovilla on ollut huoli mailmantilanteesta jo vuosia eikä partaveijari saa trumppia, putinia, riikkaa tai urpoa polvilleen Kuka helvetti tuollaiseen uusavuttomaan uskoo kun mitään ei saa aikaiseksi ?
Jehovan todistajat eivät ole kristittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Laittaako joku listan aiheista ja koska mitäkin pidetään esillä? Ehdottaisin ensimmäiseksi aiheeksi 'ahdistuksen' koska se on nyt liian monen vaiva. Ahdistusta on ihmisen sisäistä ja sitten ulkoista mm maailmantilanteen aiheuttamaa. Aapeli Saarisalon Raamatun sanakirjassa on hyvä selitys ahdistuksesta ja sen voisi laittaa pohjustukseksi.
toiseksi aiheeksi voitaisiin ottaa, miksi Jeesus kannatti lapsiseksiä
Piirille saadaan porukka viedä.