Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalo ja liiallinen pelko naapurin mahdollisesta valituksesta

Vierailija
25.10.2024 |

Niin, siis minun alakerras asuu naapuri, joka valittaa vähän joka asiasta yleensäkkin. Minusta ei toki suoraan ainakaan minulle ole mistään valittanut, mutta muista naapureista on. Minulle vaan tullut jotenki kova stressi ja pelko, että koska valittaa minusta. Tuntuu etten uskalla enää elää normaalisti omassa kodis. Varon ihan kaikkea tekemisiäni. Miten tämmösestä voi päästä eroon?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei jostain syystä lainaa, mutta tämä on numerolle 35. Entäpä jos alakerran pahoinvoinnin syy olet pelkästään sinä?

Vierailija
42/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa valittaa.Yhden henkilön valitukset ei meinaa mitään ja valituksille pitää löytyä näyttöä jote jatka elämää.

Mun kerrostalossa ainakin 2 valitusta riittää siihen että 3kk vuokrasopimusta ei jatketa vuokranantajan toimesta, eli kovaäänisimmät häiriköt muuttaa pois 3kk kuluttua taloon muutosta, koska ensimmäinen vuokrasopimus on kaikkien kohdalla 3kk, sit jatkuu vuoden määräaikaisina, joka jatkuu automaattisesti aina vuoden kerrallaan jos ei aiheuta ongelmia, mut on hyväkin että häiriöityneimmät h**mehörhöt lentää kadulle täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ap klo 22-07 möykkää, ole huoleti.

Sanokaa vaan kuspääksi, mutta mulla on melkoisen matalalla valittamisen kynnys. Jos naapuri alkaa esim. tehdä remonttia klo 22 jälkeen, niin välittömästi lähtee isännöitsijälle tieto. Kenenkään ei tarvitse tehdä remonttia siihen aikaan.

Vierailija
44/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa saa elää normaalia elämää. Yölläkin saa käydä vessassa ja suihkussa. Ihan turhaan mietit sun alakertaa.

Vierailija
45/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt lainaus onnistu, mutta kiitos 35 kivasta viestistä

Vierailija
46/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttamalla omakotitaloon

Vain maalaisjuntit asuu omakotitalossa

upeet messutalot miljoonaluokkaa on mualaiste, no eihän messutalot ole maalla,en tajua sua. maaseutukin on upeaa, usein 1 h ajomatka töihin kaupunkiin,illalla pääsee omaan rauhaan,ekä soutelemaan,omaan pihaan

Vierailija
47/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois Ulla taalasmaan vierestä

Vierailija
48/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meidän taloltamme. Riitoja, syynäystä, kyräilyä. Tämä tosin koskee vain muutamia henkilöitä.

Vierailija
49/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollainen käytös liittyi alkaviin mielenterveysongelmiin.

Vierailija
50/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurillasi pitää olla näyttöä sinua vastaan, onko?

Ei ole nimenomaan mitään näyttöä kun elelen niin hiljaa. Pointti olikin siinä, että kun en oikein uskalla elää normaalisti

nyt elät, 07-21 ihan teet asioitasi, voit soittaa vaikka pianoa. joskus voi juhlia, saat siivota,kusta yöllä ja ottaa  yösuihkunkin jos tarve,tulet töistä, sairastat-hiki, kävelet, tuuletat, imuroit,vieraita  joku naapuri niin hullu oli että veroja ei saa vetää,,että jos valittaa voi olla joku sairaus .  onhan noita sairaita, pelipillillä puhalletaan jos käy yöllä veskissä, soitetaan poliisia koko aja syyttä,kirjoitellaan haukkumakirjeitä jne

Vierailija
51/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo on ikävä paikka asua, mutta minkäs teet. Hyvällä tuurilla hyvät naapurit, mutta huonolla tuurilla ei

Vierailija
52/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No...sekin riippuu naapureista:) Toki, jos naapurilla ei kaikki kanootit kohdilla ja säröttää kaiken yhteisön meiningin toiminnallaan... Murheenkryyni 

Vierailija
53/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja wee tee sakki toisiaan kytäten kerrostaloläävissään, ahtaissa paskanhajuisissa kaikuvissa kopeissa. Hyi saatana ei ikinä sinne pas kasa kin joukkoon. Pysykää te tollot kerrostaloläävissä, pois oikeitten ihmisten kodeista. 

Vierailija
54/58 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja wee tee sakki toisiaan kytäten kerrostaloläävissään, ahtaissa paskanhajuisissa kaikuvissa kopeissa. Hyi saatana ei ikinä sinne pas kasa kin joukkoon. Pysykää te tollot kerrostaloläävissä, pois oikeitten ihmisten kodeista. 

Oksennus nousee kurkkuun kun mietinkään kerrotaloasuntoa. Hyi saatana. 

Vierailija
55/58 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/58 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävintä on jos saa valituksen niin ei saa tietää kuka valitti. Yritin selvittää kuka minusta on valittanut niin olisin mennyt kysymään vähän valittajalta asioista.

Se on saatana kun ei saa tietää kuka valittaa.

Vierailija
57/58 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden valituksen olen saanut sinä 30 aikana kun tässä asunut. "Lintujen ruokkiminen parvekkeella". Itse en ole valittanut koskaan kenestäkään koska minulle ei kuulu muiden asiat, tehköön mitä huvittaa.

Aaa, sinä olet varmaan se, jonka takia alakerran piha ui 5cm paksussa siemen- ja kaninkakkakerroksessa viime keväänä.

mä olen toi joka kirjoitti että aiheesta kyllä sai. Täällä mun alakerran naapuri ruokki kans lintuja. No siitäpä sitten seurasi se, että mun parvekkeella oli valtava kuhina tirppoja, jotka odottivat omaa ruokailuvuoroaan tossa kaiteella ja perä tänne päin ja paskovat mun parvekkeelle. Toinen, se ruokinta houkutteli rottia, joita tossa sitten vilisteli alvariinsa.

Eli älkää ruokkiko lintuja parvekkeilla/asuntopihoilla.

Yksi lintulauta ei mitään paskaa. Eläinvihamieliset ihmiset on alinta pohjasakkaa jotka joutaa kuolla.

Vierailija
58/58 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden valituksen olen saanut sinä 30 aikana kun tässä asunut. "Lintujen ruokkiminen parvekkeella". Itse en ole valittanut koskaan kenestäkään koska minulle ei kuulu muiden asiat, tehköön mitä huvittaa.

Aaa, sinä olet varmaan se, jonka takia alakerran piha ui 5cm paksussa siemen- ja kaninkakkakerroksessa viime keväänä.

mä olen toi joka kirjoitti että aiheesta kyllä sai. Täällä mun alakerran naapuri ruokki kans lintuja. No siitäpä sitten seurasi se, että mun parvekkeella oli valtava kuhina tirppoja, jotka odottivat omaa ruokailuvuoroaan tossa kaiteella ja perä tänne päin ja paskovat mun parvekkeelle. Toinen, se ruokinta houkutteli rottia, joita tossa sitten vilisteli alvariinsa.

Eli älkää ruokkiko lintuja parvekkeilla/asuntopihoilla.

kyllä siitä ruokinnasta parvekkeilla on haittaa. Ajattele muitakin ihmisiä, kuin pelkästään itseäsi. Jos haluat lintuja ruokkia, vie se lintulautasi metsänreunaan ja syötä niitä siellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi