Siis ei voi olla totta. Miksi poistettiin ketju aloin laihtua, kun opin nauttimaan nälän tunteesta???..
Siinä ketjussa ei ollut riidan poikastakaan pelkkää Iloista ja asiallista keskustelua! 😮 Onko se nyt laissa kiellettyä siedättää itseään vähän myös nälän tunteelle???
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni syömähäiriöinen teloo itsensä yrittäessään neuvosi mukaan kytkeä aivojaan nurinkuriseen asentoon?
Ei niitä niin paljon ole eikä tule. Paastoaminen on iän kaiken ollut ihmiskunnan tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paastoamisella ei kuitenkaan ollut vain uskonnollinen tarkoitus. Jo muinaisina aikoina oppineet tunnustivat, että ruuasta pidättäytymisellä oli myös terveysvaikutuksia.
Kreikkalainen Hippokrates (noin 460370 eaa.) tunnetaan lääketieteen isänä. Hän suositteli paastoa monien sairauksien kuten kuumeen, ripulin, päänsäryn ja ihosairauksien ennaltaehkäisyyn ja hoitamiseen."
Tämä sille kenen mielestä ihmiset paastoaa vain laihdutustarkoituksessa 😄
Oon eri mut ite käytän pätkistä laihdutukseen... mut molempi parempi :) Laihtuu ja kaupan päälle kroppa puhdistuu! Nyt paasto menossa ja ihanan puhtonen olo..tiukkaa se vaan tekee. Pitää kamppailla mutta paino tippuu! Viimeksi söin aikoja sit kun koko ajan puputus vaan huonontaa ihmisten vointia.
Itse taas vedin just iltapalaksi lohileivä
Millainen kastike sulla on sitruunakanassa? 😋
Itse yritin tehdä sellaista samaa mitä on kiinalaisissa paikoissa ja epäonnistuin, se oli ihan hirveää! Jaa resepti jos sulla on hyvä 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni syömähäiriöinen teloo itsensä yrittäessään neuvosi mukaan kytkeä aivojaan nurinkuriseen asentoon?
Ei niitä niin paljon ole eikä tule. Paastoaminen on iän kaiken ollut ihmiskunnan tiedossa.
Aivan. Paastoaminen on yhtä vanha kuin ihmisen historia.
Vierailija kirjoitti:
>>Itse taas vedin just iltapalaksi lohileivän ja kamomillateetä, oli tosi hyvää. Teen kohta valmiiksi huomisen aamupalan, joka on samaa kuin tänään eli jogurttituorepuuroa (soseutettuja ja päälle ripoteltuja marjoja, turkkilaista jogurttia, hunajaa, kaurahiutaleita, vähän siemeniä, kanelia, kardemummaa ja kauramaitoa).
Päivälliseksi meni täysjyvätortilla pico de gallo -salsalla, fetalla, pavuilla ja kasviksilla. Lounaaksi oli ihan jumalaista sitruunakanaa <3 Iltapäivällä otin palan itse tehtyä omenapiirakkaa ja vasta jauhettua kahvia perjantain kunniaksi. Nyt tekis mieli vielä hedelmäsalaattia tuoreista hedelmistä, taidan kohta tehdä.
Tää jos mikä on ihanaa, saa syödä hyvää ruokaa usein, ei nälätä eikä paino ole lähelläkään ylipainoa. Arjessa jaksaa, vointi on hyvä eikä tarvitse "kamppailla".<<
Taidat olla nuori, lapseton ja aktiivinen. Mun ainakin olisi turha haaveilla laihtuvani tuollaisella ruok
Jep ja sitten vielä tuo ruokavalio. Joko käy ulkona syömässä (sinkulle vielä onnistuu) tai ostaa kalliita pikkupakkauksia tai sitten ruokahävikin määrä on järkyttävä. Aika harva nuori preppailee jääkaappia tai pakastinta avuksi käyttämällä.
Tuollainen sopii meille masokisteille, jotka kärsimme ja nautimme.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen sopii meille masokisteille, jotka kärsimme ja nautimme.
Nälkä on varmaan eri tuntoinen eri ihmisillä. Itse en ole koskaan kärsinyt nälän tunteesta, vaan se on sellainen mukava olo. Mutta monelta olen kuullut, että se ihan sattuu.
Myöskin kylläisyydessä on varmasti eroja. En tunne kylläisyyttä, en edes tiedä miten ja missä se pitäisi tuntua. Olen silti ihan normaalipainoinen. Mulla mittari syömisen lopettamiseen on siinä, että laitan suuhun jotain ja syön sen ja enempää ei tee mieli. En tiedä onko se sitten se kylläisyys? Seuraava olo, minkä tiedän on ähky. Sitä mulla on ehkä kerran kahdessa vuodessa tai harvemmin.
Täällä ei tykätä onnistumisista, ei varsinkaan naisten. Ne täytyy ajaa alastavalla tai toisella keksimällä juttua. Sitä varten ollaan valmiit myymään vaikka vahvimmat vakaumukset naisten liiallisesta ylipainoisuudesta. Palstan sovinistit muuttuvat heti vaikka feministiksi, jos se auttaa paremmin tuhoamaan naisten päämääriä.
>>Itse taas vedin just iltapalaksi lohileivän ja kamomillateetä, oli tosi hyvää. Teen kohta valmiiksi huomisen aamupalan, joka on samaa kuin tänään eli jogurttituorepuuroa (soseutettuja ja päälle ripoteltuja marjoja, turkkilaista jogurttia, hunajaa, kaurahiutaleita, vähän siemeniä, kanelia, kardemummaa ja kauramaitoa).
Päivälliseksi meni täysjyvätortilla pico de gallo -salsalla, fetalla, pavuilla ja kasviksilla. Lounaaksi oli ihan jumalaista sitruunakanaa <3 Iltapäivällä otin palan itse tehtyä omenapiirakkaa ja vasta jauhettua kahvia perjantain kunniaksi. Nyt tekis mieli vielä hedelmäsalaattia tuoreista hedelmistä, taidan kohta tehdä.
Tää jos mikä on ihanaa, saa syödä hyvää ruokaa usein, ei nälätä eikä paino ole lähelläkään ylipainoa. Arjessa jaksaa, vointi on hyvä eikä tarvitse "kamppailla".<<
Taidat olla nuori, lapseton ja aktiivinen. Mun ainakin olisi turha haaveilla laihtuvani tuollaisella ruokavaliolla, varsinkin kun noin hyvää ruokaa täytyy aina ottaa lisää monta annosta.