Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ei voi olla totta. Miksi poistettiin ketju aloin laihtua, kun opin nauttimaan nälän tunteesta???..

Vierailija
25.10.2024 |

Siinä ketjussa ei ollut riidan poikastakaan pelkkää Iloista ja asiallista keskustelua! 😮 Onko se nyt laissa kiellettyä siedättää itseään vähän myös nälän tunteelle??? 

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode manaatille tuli paha mieli.

Vierailija
2/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä myöskään haukuttu ketään tai vaadittu muilta samaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu, että täällä ei saa kertoa hyviä ja hyödyllisiä asioita, joista voisi olla iloa ja apua monelle. 

Vierailija
4/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tabu

Vierailija
5/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin ihmettelin. Ainoa ketju jota luin. Ehdin kirjoittaa juuri kommentin, jossa mainitsin tuosta ketjun positiivisuudesta. 

Vierailija
6/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa mitään asiallista keskustelua olla. Vain persuhullut, puppa ja kiusaajatrollit :(

Niin ahdistavaa! Multakin poistettiin keskustelu jostain arjen asiasta. 

Vierailija
7/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, palsta täynnä säälittäviä läskikasoja, keitä hatuttaa se etteivät itse pysty mihinkään. Herkuista täällä saa keskustella, mutta ei laihduttamisesta. 

Vierailija
8/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hirveää, jos joku edes vihjaisee että syömisillä ja painolla on jotain tekemistä keskenään. 

Vierailija
9/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tämä on pelkkää ilkivaltaa. Modetko täällä harrastaa ilkivaltaa??.. 

Vierailija
10/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nälissään oleva pahoitti varmasti mielensä :)

Vierailija
11/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa puolella sanallakaan mainita laihtumista, hoikkuutta tms. Olen muutamia keskusteluja aloittanut/ seurannut, ja jos vähänkin kertoo olevansa hoikka, painavansa alle 60 kiloa tms, niin poistoon. Täällä sallitaan vain +70 kiloisten tylleröiden kehopositiivisuus

Vierailija
12/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ylläpito on huolissaan siitä, että nuoret ottavat mallia ja sairastuvat anoreksiaan.

Vierailija
13/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ylläpito on huolissaan siitä, että nuoret ottavat mallia ja sairastuvat anoreksiaan.

AP (minä) on itse ylipainoinen ja se on myös terveyshaitta, ja vinkkejä toimivaan painonpudotukseen tarvitaan. AP ei mitenkään neuvonut ketään anoreksiaan. 

Vierailija
14/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla anoreksia-perusteellahan kaikki laihdutuskeskustelu pitää sitten kieltää. 

Vierailija
15/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumma on lihava, Puppa on ihana, tää on seniiliä vanhuselämää 👵🏻👴🏻

Vierailija
16/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi laihtua ilman pientä näläntunnetta silloin tällöin. 

Vierailija
17/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode on kaskelotti, osui omalle kohdalle.

Vierailija
18/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ketjussahan ei puhuttu mitään äärimmäisestä niukkuudesta. Oli kysymys nälän sietämisestä. Usein saa lukea tälläkin palstalla siitä, ettei kestä yhtään nälkää ja syötyä tulee liikaa. Mulla on juuri noin. Lievä ylipaino, syöpä ja suolistoavanne. Painoa pitäisi pudottaa vähän mutten kestä yhtään nälkää. Pelkään jotenkin nälän tunnetta ennenkuin nälkä on edes alkanut. Ketjussa oli hyviä näkemyksiä asiasta. Ja epäilijöille: kyllä olen puhunut tästä syöpäklinikalla lääkäreiden ja ravintoterapeutin kanssa. N ikä yli 60v.

Vierailija
19/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni syömähäiriöinen teloo itsensä yrittäessään neuvosi mukaan kytkeä aivojaan nurinkuriseen asentoon?

Vierailija
20/208 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ketjussahan ei puhuttu mitään äärimmäisestä niukkuudesta. Oli kysymys nälän sietämisestä. Usein saa lukea tälläkin palstalla siitä, ettei kestä yhtään nälkää ja syötyä tulee liikaa. Mulla on juuri noin. Lievä ylipaino, syöpä ja suolistoavanne. Painoa pitäisi pudottaa vähän mutten kestä yhtään nälkää. Pelkään jotenkin nälän tunnetta ennenkuin nälkä on edes alkanut. Ketjussa oli hyviä näkemyksiä asiasta. Ja epäilijöille: kyllä olen puhunut tästä syöpäklinikalla lääkäreiden ja ravintoterapeutin kanssa. N ikä yli 60v.

Voimia sinulle, ja jos sinulla siis nyt tällä hetkellä on syöpä niin kannattaa ottaa kristillinen sairaan voitelu! Sen saa mistä tahansa kristillisestä seurakunnasta ilmaiseksi. 

Minun kaksi ystävää on parantunut henkeä uhkaavasta syövästä täysin tämän avulla. Toinen oli jo "tuomittu kuolemaan" kahden kuukauden sisällä, mutta niin vain häipyi koko syöpä. Toisella lääkäri epäili keuhkosyöpää, koska keuhkokuvissa näkyi musta piste ja oli pahaa, kovaa veristä yskää, mutta niin vain loppui yskä ja kuvista hävisi musta piste niin että lääkäri ihmetteli. Kannattaa ottaa mukaan syntien tunnustus, johon apostoli Jaakob kehottaa. Koko kohta löytyy Raamatusta Jaakobin kirjeestä luvusta 5:

"Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.

15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.

16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

17 Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.

18 Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä."

Kaikki olemme syntisiä ja siinä samalla viivalla, mutta kannattaahan se syntien tunnustus ottaa jos se jotenkin edesauttaa paranemista. Näin tekivät nuo vakavasta syövästä parantuneet ystäväni, samoin itse aina kun tuota voitelua käytän. Kannattaa pyytää tätä joltakulta raitishenkiseltä pastorilta, ei keneltäkään huutaja-kaatajalta, sellaisten toiminta usein ei ole raitista ja saattaa vain pahentaa tilannetta. Sairaalapastoritkin ovat usein hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi