Sinä nainen, jos saisit lapsia yli viisikymppisenä
Kommentit (43)
En ole vielä lähelläkään viittäkymppiä, vastaus on ehdoton ei. Siinä oli oma hommansa, hyvä, että on jo tehty.
Mielelläni. Olisi aikaa ja tilaa ja rahaa enemmän olla niiden kanssa.
En todellakaan. Tässä iässä en kaipaa enää yövalvolmisia, jossa vauva herättää aina, kun on päässyt syvän unen vaiheeseen.
Olen yli 50v, ei tulisi mieleenikään tehdä enää lapsia.
Jos mies olisi raskaana, imettäisi ja hoitaisi yöheräilyt niin sitten kävisi. Itse en enää kaipaa niin kehointensiivistä kokemusta.
Juu ei. 2 aikuista lasta enemmän kuin hyvä. Lapsenlapsia odotellessa jos sellainen säkä kävisi että sellaisia saisi vielä elämäänsä.
Ei helvetissä! Ihmisen lisääntymisaika on ihan aiheesta lyhyt!
En ikimaailmassa tekisi sitä ensimmäistäkään mukulaa.
En, vaikka harmittaakin että tein "vain" yhden lapsen.
Olen jo vanha ja raihnainen.
Lisäksi minusta on tulossa ensi vuonna mummo, jos kaikki menee hyvin. Mummous on varmasti ihanaa. Tuo elämänsisältöä ja uuden rakkaan perheenjäsenen.
Olisi ihana saada lapsi tai parikin yli 50-v.
En missään tapauksessa. Olen 48-vuotias ja pahin pelkoni on, että tulen raskaaksi. Olisihan se pieni ihme, mutta silti pelottaa. En ole varma, että pystyisinkö kuitenkaan aborttia tekemään. Ai niin, kaksi aikuista lasta on ja he muuttivat vastikään pois kotoa. Näin kivaa mulla ei ole ollut vuosiin. Huolehdin vain itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa. Olen 48-vuotias ja pahin pelkoni on, että tulen raskaaksi. Olisihan se pieni ihme, mutta silti pelottaa. En ole varma, että pystyisinkö kuitenkaan aborttia tekemään. Ai niin, kaksi aikuista lasta on ja he muuttivat vastikään pois kotoa. Näin kivaa mulla ei ole ollut vuosiin. Huolehdin vain itsestäni.
Omani muuttivat noin viitisen vuotta sitten pois kotoa ja muistan vieläkin miten melkeinpä riehaannuin siitä vapauden tunteesta. Oli kuin olisin nuortunut 30 vuotta! :D
N55
50-60-vuotiaana olisi hyvä aika lapsille, nyt on kiire uran ja muun elämän kanssa!
Mä oon vasta 44v mutta ei tulis mieleenkään kahden lukioikäisen nuoren äitinä vääntämään jotain iltatähteä maailmaan. Ei kestäisi kroppa eikä nuppi...
Njet.