Frederikillä nelikymppinen rakas
Kertoo IS. Frederik, 79, uskoo etteivät kahdeksankymppiset naiset pysyisi hänen tahdissaan mukana.
Kommentit (63)
Hoitaa kai vammaisia ja vanhuksia:))))
Varmaan rummoja harmittaa, parempi olis varmaan lähtee kaivuuhommiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan rummoja harmittaa, parempi olis varmaan lähtee kaivuuhommiin.
Ai Frederikin kanssa?
Erikoinen = Todella pieni.
On enemmän tai vähemmän julkista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Frederik voisi seurustella kahdeksankymppisen naisen kanssa, jos tämä pitäisi huolta itsestään.
Sinä voisit pitää turpasi kiinni muiden asioista.
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoinen eukko täytyy olla kyseessä.
Ei ole epätoivoinen......kerroppa miksi hakutulokset ihmisiä???? VASTAA!
Vierailija kirjoitti:
Papat jaksaa heilua.
Ja sinä jaksat haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, lisää Reetu-ketjuja. Edellinen meni vissiin aloittajan (Reetu?) mielestä pilalle kun siellä todettiin että haastattelujen perusteella wanhalla miehellä on jo alkanut hihna luistaa.
79-vuotiailla on usein verenkierrosta johtuvia ongelmia pääkopassa, vaikka kroppa vielä toimisikin.
79, ajatelkaa nyt, hyvänen aika...
Ajattele houkka yksinäsi, sinulla on pääkopassai vikaa kun täällä haukut kun rakkikoira. Pthyii..
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?
Mouka kysymys. Hyi sinua. Jätänpä ohmise rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Frederikillä ole todella erikoinen penis, mikä saa naiset kiinnostumaan hänestä.
On sulla nainen jutut.. Eikö hävetä olla noi sivistymätön ?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään rakkaus parisuhde. Somesuhde se on.
Sitä et sinä moukka päätä. Heillä on kivaa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Frederikin kannattaisi toimia kuin kilpailijansa Danny ja iskeä joku nuori wannabe laulajanainen joka haluaa julkisuutta.
Imaise persreikääsl... Kukaan ei sinunlaisen haukkuja ohjeita tarvitse,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?
Ei se oli Danny. Frederik on sellainen köyhän miehen versio Dannystä.
Reetu ei ole kuitenkaan mikään pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Jäin nyt miettiin fredua alasti!
Olet hyvin sairas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?
Ei se oli Danny. Frederik on sellainen köyhän miehen versio Dannystä.
Siis joku Temu versio...sittenhän Reetun voi palauttaa sinne mistä tulikin, vai?
Sinun turvastasi täällä palstalla valuu paskaa....
Taitaa silti joutua turvautumaan viagran apuun sängyssä.
Tämä taitaakin olla vastauksista päätellen Frederik pukin kuumalinja. Äreän vanhan miehen vastauksia.
Milloin aletan kaivelemaan näiden suomi rasputinien tiedostoja?
Joku vanha juoppo näköjään ölisee tässäkin ketjussa :D :D
Sitä minäkin, ei oo paljoa älliä äijällä. tyhmähän se on ku saapas. Ilmeisesti itte levittelee juttujaan eikä kässää että hänelle tarkoitettu juna meni jo ajat sitten!