Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frederikillä nelikymppinen rakas

Vierailija
25.10.2024 |

Kertoo IS. Frederik, 79, uskoo etteivät kahdeksankymppiset naiset pysyisi hänen tahdissaan mukana.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jo melkein 50v.

Niin? Itse olen 52, enkä kuuna päivänä voisi seurustella kasikymppisen kanssa. Isäni on 77-vuotias. Ei ikinä. Toisaalta onko kukaan tuota Frederikin heilaa oikeassa elämässä nähnyt? Ettei olisi vain junttidiskonkuninkaan sepitelmää?

Sitä minäkin, ei oo paljoa älliä äijällä. tyhmähän se on ku saapas. Ilmeisesti itte levittelee juttujaan eikä kässää että hänelle tarkoitettu juna meni jo ajat sitten!

Vierailija
42/63 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa kai vammaisia ja vanhuksia:))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rummoja harmittaa, parempi olis varmaan lähtee kaivuuhommiin.

Vierailija
44/63 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan rummoja harmittaa, parempi olis varmaan lähtee kaivuuhommiin.

Ai Frederikin kanssa?

 

Vierailija
45/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen = Todella pieni.

 

On enemmän tai vähemmän julkista tietoa.

Vierailija
46/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederik voisi seurustella kahdeksankymppisen naisen kanssa, jos tämä pitäisi huolta itsestään.

Sinä voisit pitää turpasi kiinni muiden asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epätoivoinen eukko täytyy olla kyseessä.

Ei ole epätoivoinen......kerroppa miksi hakutulokset ihmisiä????  VASTAA!

Vierailija
48/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papat jaksaa heilua.

Ja sinä jaksat haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, lisää Reetu-ketjuja. Edellinen meni vissiin aloittajan (Reetu?) mielestä pilalle kun siellä todettiin että haastattelujen perusteella wanhalla miehellä on jo alkanut hihna luistaa.

79-vuotiailla on usein verenkierrosta johtuvia ongelmia pääkopassa, vaikka kroppa vielä toimisikin.

79, ajatelkaa nyt, hyvänen aika...

Ajattele houkka yksinäsi,   sinulla on pääkopassai vikaa kun täällä haukut kun rakkikoira.  Pthyii..

Vierailija
50/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?

Mouka kysymys.   Hyi sinua. Jätänpä ohmise rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Frederikillä ole todella erikoinen penis, mikä saa naiset kiinnostumaan hänestä.

On sulla nainen jutut..  Eikö hävetä olla noi sivistymätön ?

Vierailija
52/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään rakkaus parisuhde. Somesuhde se on.

Sitä et sinä moukka päätä.   Heillä on kivaa yhdessä   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederikin kannattaisi toimia kuin kilpailijansa Danny ja iskeä joku nuori wannabe laulajanainen joka haluaa julkisuutta. 

Imaise persreikääsl... Kukaan ei sinunlaisen haukkuja ohjeita tarvitse,

Vierailija
54/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?

Ei se oli Danny. Frederik on sellainen köyhän miehen versio Dannystä.

Reetu ei ole kuitenkaan mikään pedofiili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin nyt miettiin fredua alasti!

Olet hyvin sairas...

Vierailija
56/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?

Ei se oli Danny. Frederik on sellainen köyhän miehen versio Dannystä.

Siis joku Temu versio...sittenhän Reetun voi palauttaa sinne mistä tulikin, vai?

Sinun turvastasi täällä palstalla valuu paskaa....

57/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa silti joutua turvautumaan viagran apuun sängyssä.

Vierailija
58/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaakin olla vastauksista päätellen Frederik pukin kuumalinja. Äreän vanhan miehen vastauksia.

Vierailija
59/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aletan kaivelemaan näiden suomi rasputinien tiedostoja?

Vierailija
60/63 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha juoppo näköjään ölisee tässäkin ketjussa :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi