Frederikillä nelikymppinen rakas
Kertoo IS. Frederik, 79, uskoo etteivät kahdeksankymppiset naiset pysyisi hänen tahdissaan mukana.
Kommentit (44)
Kyseessä AVOIN suhde, eli se nelikymppinen saa siis harrastaa seksiä muualla. Luulen, että Frederikin ja naisen suhde on pääasiassa kaikkea muuta kuin bylsimistä, Reetu itsekin ilmoitti, että tapaavat viikonloppuisin ja käyvät leffassa tai teatterissa.
Ei tuo ole mikään rakkaus parisuhde. Somesuhde se on.
No ei jutun mukaan ole kovinkaan rakas, vaan heillä on "avoin suhde", eli ilmeisesti joku seksiriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Frederikillä ole todella erikoinen penis, mikä saa naiset kiinnostumaan hänestä.
79-vuotiaalla saa olla vaikka yksisarvinen peniksenä, eikä naisia kiinnosta. Meinaatko, että naiset pyytää näkemään peniksen aina ekaksi?
Kyllä se meinaa. Arvaa miksi jotkut lähettelee niitä munankuvia naisille. Se on tää mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, lisää Reetu-ketjuja. Edellinen meni vissiin aloittajan (Reetu?) mielestä pilalle kun siellä todettiin että haastattelujen perusteella wanhalla miehellä on jo alkanut hihna luistaa.
79-vuotiailla on usein verenkierrosta johtuvia ongelmia pääkopassa, vaikka kroppa vielä toimisikin.
79, ajatelkaa nyt, hyvänen aika...
Niin, sinäkin nuori ja valtaratas päässä heittää. Ei se ikää katso.
Hyvä että kaikki mammat täällä on sentään täydellisiä.
Tietääköhän se nainenkin olevansa [Reetun mielestä] [avoimessa] suhteessa Reetun kanssa?
Kaikella kunnioituksella Reetun pitkää uraa kohtaan, en tunne ketään joka kyseistä heppua kuuntelisi, kävisi keikoilla tai ylipäätään kiinnostaisi lukea juttuja. Kumman paljon kyllä saa palstatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, lisää Reetu-ketjuja. Edellinen meni vissiin aloittajan (Reetu?) mielestä pilalle kun siellä todettiin että haastattelujen perusteella wanhalla miehellä on jo alkanut hihna luistaa.
79-vuotiailla on usein verenkierrosta johtuvia ongelmia pääkopassa, vaikka kroppa vielä toimisikin.
Niin, sinäkin nuori ja valtaratas päässä heittää. Ei se ikää katso.
Älä hermostu. Ei tietenkään kaikille käy niin, ja sanoinkin usein, en että aina. Väitteeni perustuu omassa lähipiirissä löytyneisiin dementioihin. En ole itse vielä sairastunut, toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
"FREDERIK kertoi aiemmin elämäkerrassaan, että seksi on aina hallinnut hänen elämäänsä. Hän epäili asian johtuvan siitä, että ei saanut lapsena tarpeeksi rakkautta.
Rakastan naisia yli kaiken ja olen koko ajan ollut naisten kimpussa. Johtuuko se sitten siitä, että isäni oli hullu juoppo, hän miettii nytkin.
Olen seurustellut koko elämäni. En tulisi toimeen ilman naista, hän lisää."
Lehdessä kertoi että ei enää seiso. Nyt voi keskittyä taas pahoinpitelemään.
Frederikin kannattaisi toimia kuin kilpailijansa Danny ja iskeä joku nuori wannabe laulajanainen joka haluaa julkisuutta.
Seuralainen, ei rakas. Ei nuo vanhat jäkälät rakasta kuin itseään. Eikä tuollaista eltaantunutta setää rakasta kukaan, tuskin omat lapsetkaan. Onko se koskaan saanut yhtään aikaiseksi? Eli onko todisteita siitä, että se edes olisi hetero?
Jätti kerran Laajavuoressa keikan väliin kun "tuppula" oli hukkunut. Se nyytti, jonka se tunki housuihinsa esiintymisen ajaksi. Tämä oli noin 1985-1988
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoinen eukko täytyy olla kyseessä.
Älä muuta viserrä, Reterikki on jo ihan pystyyn kuollu. Onks toi taas tottakaan, vaiko joko imagon rakennus juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Reetulla on ollut pipassa vikaa niin kauan ku se on estraadeilla heilunut!
Vierailija kirjoitti:
Nainen jo melkein 50v.
Niin? Itse olen 52, enkä kuuna päivänä voisi seurustella kasikymppisen kanssa. Isäni on 77-vuotias. Ei ikinä. Toisaalta onko kukaan tuota Frederikin heilaa oikeassa elämässä nähnyt? Ettei olisi vain junttidiskonkuninkaan sepitelmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo liian vanha Frederikille?
Ei se oli Danny. Frederik on sellainen köyhän miehen versio Dannystä.
Siis joku Temu versio...sittenhän Reetun voi palauttaa sinne mistä tulikin, vai?
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella Reetun pitkää uraa kohtaan, en tunne ketään joka kyseistä heppua kuuntelisi, kävisi keikoilla tai ylipäätään kiinnostaisi lukea juttuja. Kumman paljon kyllä saa palstatilaa.
Kyllä se paljon artistin kysynnästä kertoo kun tuolla kokemuksella täytyy vielä räkäköitä kiertää, parempiin mestoihin ja isoille lavoille ei oo asiaa...
Ihana että jaksavat heilua ,eivätkä käpertyä nurkkiin ja vanhainkoteihin...