Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
121/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut lupailivat vaaleissa kaikenlaista mitä eivät sitten toteuttaneet, ja jymäytetyt eivät pysty tunnustamaan edes itselleen, että ovat tulleet jymäytetyiksi.

Korona- ja Ukrainapsykoosit kyllä kertoo kaiken tästä kansasta. Myös vaalilupaukset uskotaan kyseenalaistamatta oli puolue mikä tahansa. Täysin vietävissä olevia lampaita lähes kaikki ja täällä panikoidaan Kiinan sekä Venäjän propagandalle suu vaahdossa. Halveksun kyseisiä suomalaisia.

Eli ketjussa on myös iigoreita. Iigorit siis samaistuvat persuihin. Mielenkiintoista.

Samasta paikasta tulee hallituksen ja venäjän propaganda ainakin vauvalle.

Varmaan sattumalta, katsokaa pois pietarin suunnasta, älkää välittäkö persujen yhteyksistä, se ois epäreilua koska se ois reilua muille ja siksi epäreilua persuille koska valheet on totta, sota rauhaa ja musta valkoista.

Vierailija
122/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä.

Jatketaan sitten, ilkeät valheet senkun jatkuu.

Eilen käsiteltiin persujen suunnitelmaa ajaa naiset ahtaalle pilluhimoissaan.

Tänään minä näytän miten.

: ]

Persulle tiedoks, tämä on agitaattori.

Me muut yritettiin vaan puhua sun kans, teit sen mahdottomaks olemalla narsistinen temppuilija ja nyt mörkö on täälä taas.

Mä melkein pelkäsin että hiljentyisitte oikeasti siitä eilisestä, mä haluan kuulla mitä löytyy tän päivän kaaoskalenteriluukun takaa!

Niin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikkiverkoston damagecontrol-osasto saapui paikalle kääntämään keskustelu oikeamieliseen suuntaan.

Vierailija
124/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ja kannatan persuja koska se on vähiten surkea puolue suomessa. Suomessa kaikki puolueet on enemmän tai vähemmän surkeita. 

Jos jätän äänestämättä niin sekin on sitten väärin monen ihmisen mielestä.

Suomi kaipaisi puoluetta joka ajaa meidän duunarien asiaa eli verotusta kevyemmäksi, palkkaa paremmaksi, autoilua edullisemmaksi, asumista edullisemmaksi ja ennen kaikkea sitä että emme meuhkaa ilmastonmuutoksesta.

M33

Vierailija
125/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en tunne ketään joka kannattaisi persuja.

Vierailija
126/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vastareaktiona maailmalle, joka on muuttumassa autoritääriseksi paikaksi, jossa saa ajatella vain oikeita ajatuksia ja käyttää vain oikeita sanoja."

Tuo on vain tunne joka tulee siitä että nykyään paljon helpommin sanoa sinulle takaisin koska keskustelua ei käydä enää vain samanmielisten kanssa kasvotusten vaan netissä jossa on kaikenlaisia ihmisiä ja helpompi sanoa kovastikin takaisin.

Oikeasti siis elämme aikaa jolloin ihmiset saavat ja pystyvät sanomaan ajatuksiaan laajemmin ja vapaammin kuin koskaan maailmanhistoriassa. Silti he kuvittelevat asian olevan päinvastoin ja se on kyllä iso paradoksi.

Niin, ehkä pahoitin vain mieleni kun en ollut ajatuksiltani niin vasemmalla kuin kuvittelin. Ehkä olinkin persu alusta lähtien, mutta kuvittelin pienessä kontekstissani muuta, kun ympäristö oli vielä konservatiivisempi. Mene ja tiedä.

Minä kommentoin vain ajatusta jonka mukaan saisi ajatella vain oikeita ajatuksia oikeilla sanoilla. Näin ei ole mutta tietenkin tulee helposti sellainen tunne kun netistä löytyy asialle kuin asialle aina joku vastaväittäjä joka on ihan toista mieltä kanssasi.

Vierailija
127/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysymys ei ole miksi miehet ovat persuuntuneet vaan mitä vasemmisto tarjoaa joka kiinnostaisi miehiä?

Ne jotka kannattavat tai äänestävät Suomen politiikan vasenta laitaa (SDP, Vas. & Vihreät) kertokaa miksi miesten pitäisi äänestää vasenta laitaa? Mitä teillä on tarjottavaa?

Eikä sitten mitään "ei me haluta teidän kaltaisia muutenkaan" yms. kommentteja, koska onneksi olkoon sillä te vain ajatte edelleen pois niitä mahdollisia uusia tai käännynnäisiä kannattajianne.

Vierailija
128/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät helppoon. Ei pysty ajattelemaan vaikeita niin yksinkertaiset asiat vetoavat. Kulttimaisuudesta antavat vielä plussaa. 

Vierailija
129/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta punikeiden veistejä lukiessaan saa hyvän käsityksen miksi persuja kannattaa äänestää jatkossakin. Vasemmistolainen on paras persujen vaalityöntekijä.

Vierailija
130/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä.

Jatketaan sitten, ilkeät valheet senkun jatkuu.

Eilen käsiteltiin persujen suunnitelmaa ajaa naiset ahtaalle pilluhimoissaan.

Tänään minä näytän miten.

: ]

Persulle tiedoks, tämä on agitaattori.

Me muut yritettiin vaan puhua sun kans, teit sen mahdottomaks olemalla narsistinen temppuilija ja nyt mörkö on täälä taas.

Mä melkein pelkäsin että hiljentyisitte oikeasti siitä eilisestä, mä haluan kuulla mitä löytyy tän päivän kaaoskalenteriluukun takaa!

Niin olet.

Sua syytetään narsistisesta temppuilusta ja sun vastaus on siirtyä taapero ikäisen temppuiluun?

Etkö sinä nyt yhtään tunnista omaa epärehellisyyttäs?

-eri

Vierailija
131/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatia on tarttuva tauti.

Vierailija
132/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena on oikeastaan vaikeampi ymmärtää miksi kukaan mies kannattaisi vihervassareiden arvoja. Korkeintaan joku masokisti jonka muna nousee pystyyn siitä että rumat vassariakat haukkuu miehiä.

Minun on vaikeampi ymmärtää persua joka teeskentelee olevansa nainen kun varsinaiset omat puheet tyrmätään tosta noin vaan ja nauretaan päälle.

Tämä venkoilu ei lisää sun uskottavuutta, naisten taakse piiloon meneminen on sulle kyl hieno look.

Vierailija
133/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja ennen kaikkea sitä että emme meuhkaa ilmastonmuutoksesta."

En ymmärrä miten tieteellisten tosiasioiden kieltäminen hyödyttää työssäkäyvää ihmistä? 

Vierailija
134/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on katkeruus ja tyhmyys. Ja sopii erinomaisesti suomalaiseen luonteenlaatuun varsinkin miehillä. Maailma menisi mielellään eteenpäin mutta sitten meillä on valtava määrä katkeria nuoria miehiä joilla on vielä kunnon angstit päällä. No mutta onneksi persujen kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä oikeassa elämässä. Toistaiseksi tämä vapaus on meillä olemassa.

Vierailija
135/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena on oikeastaan vaikeampi ymmärtää miksi kukaan mies kannattaisi vihervassareiden arvoja. Korkeintaan joku masokisti jonka muna nousee pystyyn siitä että rumat vassariakat haukkuu miehiä.

No ei tuo sinun vuodatuksesi kyllä kauheasti innosta oikeistoakaan äänestämään. Vai onko käsityksesi miehistä se että me kaikki vauhkoamme jostain "vassariakoista"?

Vierailija
136/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se että sinä uskot kritiikittömästi yhden puolen valheet, ei tee kenestäkään muusta tyhmää."

Helmiä sioille, tuo persu ei varmana osaa ekstrapoloida dataa niin paljoa että ymmärtäis kuinka kovaa juuri vttuilit sille. :' D

Ja toinen agitaattori kuvittelee hyvesignalointinsa edistävän aatettaan. Taas yksi hyvä syy lisää äänestää tämä porukka ikuiseen oppositioon.

Me vttuillaan sulle, sinä hyvesignaloit.

Jumalauta sinä olet tyhmä. :' D

Ja sinä olet hymiön perusteella se sama punikkitrolli joka paskoo koko ketjun täyteen sontaa jos sinua hiukan näpäyttää, en jaksaisi taas.

Hyvä, natsît vttuun mammafoorumilta.

Minä lop

Tällaisen trollauksen myöntäminen lie keskustelun sääntöjen vastaista.. rölli ilmiantoi itsensä?

Vierailija
137/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"esimerkiksi siksi, että toinen yritys tarjoaa parempia palkkoja tai työsuhde-etuja ja niinhän vääjäämättä käy, kun kilpailu on kovaa? "

Suomen kaltaisessa pienessä ja muutamille yrityksille keskittyneessä taloudessa kilpailu vain ei ole kovin kovaa. Sehän se ongelma juuri onkin.

Yritykset eivät myöskään ole kovin kasvuhakuisia vaan usein nykytilaan jämähtäneitä joka ei sekään luo kilpailua vaan lähinnä nykytilanteen säilyttämistä. Juuri tästä syystähän Suomen talous ei ole kasvanut 15 vuoteen että yritykset eivät agressiivisesti hae kasvua ja markkinoita vaan pysyvät paikallaan. Ja tämä näkyy suoraan myös palkoissa. Meillä ei ole laajasti palkkakilpailua ja kisaa parhaista osaajista kuin vain ihan muutamilla aloilla."

Niin, nykyhetkessä. Isoissa kaupungeissa yksittäisiä kunnallisia varhaiskasvatuspaikkoja voi olla helposti yli 100. Jos uudenvuoden yönä näistä kaikista tulisi yksityisiä toimijoita niin siinä kummasti kilpailu vilkastuisi. 

Vierailija
138/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle kävi päinvastoin. Hän on vuonna 1980 syntynyt, joten hänelle tasa-arvo on luonnollinen asia. Kun paljastui persujen  lopullinen misogynia niin puolue vaihtui. Myös feministi hän on, tottakai, kuten jokainen älykäs olento maan päällä on. Me ei luovuteta feminismi-sanaa tarkoittamaan mitään äärihihhulointia, vaan pidämme kiinni siitä että se tarkoittaa edelleen pyrkimystä sukupuolten väliseen tasa-arvoon.

Milloin lopetat valehtelun?

https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar…

Että yksi marxilainen LEHTI edustaa mielestäsi sitä, mitä feminismi on?

Tyrkytät tuota linkkiä palstalla koko ajan jostain poliittisesta syystä.

Vierailija
139/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne jotka kannattavat tai äänestävät Suomen politiikan vasenta laitaa (SDP, Vas. & Vihreät) kertokaa miksi miesten pitäisi äänestää vasenta laitaa? "

No omasta puolestani ihan siksi että en halua omien lapsieni enkä varsinkaan poikieni kasvavan maailmassa jossa kovat arvot ovat ainoita vallitsevia arvoja ja muista välittäminen aina vain naivia hyvesignalointia.

Eri puolueiden politiikan järkevyydestä voi olla aina montaa mieltä mutta asennetasolla pidän tärkeänä että meillä on myös puolueita jolla ainakin periaatetasolla tärkeitä ovat myös pehmeämmät arvot ja oikeudenmukaisuus. Hyvä politiikka sitten yleensä syntyy kompromissina jostain välimaastosta mutta niitä ei voi tulla jos meillä on vain yksi laita vallassa.

Vierailija
140/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestin persuja. Nykyinen kivireki on aivan liian raskas työtätekeville, eikä millään muulla puolueella ollut mitään lääkkeitä ongelmiin. Maahanmuuton ongelmat korjaantuu suuremmalla maahanmuutolla. Työttömyys korjaantuu lisäämällä osaamatonta ja työhalutonta työvoimaa ja verottamalla kaikki yritykset kuoliaaksi.Maahanmuuttajan, ei siis edes pakolaisen, ei tarvitse edes laskennallisesti kyetä elättämään perhettään, vaan nykyisellään vain kasvatetaan kivirekeä, joka on jo maailman tiukimpia.

Intersektionaalinen feminismi taas kertoo, ettei miehiä tarvitse kuunnella, ainakaan jos ne on valkoisia ja heteroita. Miksi haluaisin tukea järjestystä, joka vaan pahentaa tilannetta kannaltani? Miehet on jo reippaasti yliedustettuina kaikissa syrjäytymisen tavoissa, miksi minulla ei saisi olla samoja oikeuksia kuin naisilla? Jos minä tarvitsen asunnon, niin miksi olen automaattisesti saavana, jos kukaan muu ei enää tarvitse? Miksi minua vähemmän sopivat työntekijät pitää palkata ennen minua? Jos on sama pätevyys, pitää julkisella palkata nainen.

Voitte ihan vapaasti haukkua peräkammarin pojaksi ja Inceliksi. Tosiasiassa olen tohtori, naimisissa jo 25 vuotta, 3 lasta ja olen työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän