Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
141/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tytär, miehenä se vetää perspektiivin vähän uusiks, minä pistän äijää kylmäks jos semmoinen erehtyy livenä suoltaan naisvihaansa.

Vierailija
142/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta punikeiden veistejä lukiessaan saa hyvän käsityksen miksi persuja kannattaa äänestää jatkossakin. Vasemmistolainen on paras persujen vaalityöntekijä.

Vasemmisto ajaa loppumatonta mahdollisuutta hakea t urvapaikkaa maastamme täysin välittämättä seurauksista ja suomalaisten turvallisuudesta. 

Vasemmisto ajaa lisää veronkorotuksia palkansaajille. Ilmastonmuutokseen ja kehitysapuun pitää laittaa heidän mielestään enemmän veronmaksajien rahoja.

Trans ja wokeagenda sekä intersektionaalinen feminismi ovat heidän politiikan keskiössä ja arvoissa.

Ei ole kovin vaikeaa olla äänestämättä vasemmistoa, vihreitä ja demareita. He tekevät sen itse 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos uudenvuoden yönä näistä kaikista tulisi yksityisiä toimijoita niin siinä kummasti kilpailu vilkastuisi. "

Suomessa on paljonkin yksityisiä päivähoitoyrityksiä mutta ei niissä makseta sen parempaa palkkaa.

Katsos kun palkka ei muodostu vain kilpailusta vaan palkanmaksuvarasta. Jos palvelua ei voi käytännössä myydä kuin hinnalla X niin palkka Y ei voi ylittää sitä saatavaa rahamäärää mitenkään.

Vierailija
144/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle kävi päinvastoin. Hän on vuonna 1980 syntynyt, joten hänelle tasa-arvo on luonnollinen asia. Kun paljastui persujen  lopullinen misogynia niin puolue vaihtui. Myös feministi hän on, tottakai, kuten jokainen älykäs olento maan päällä on. Me ei luovuteta feminismi-sanaa tarkoittamaan mitään äärihihhulointia, vaan pidämme kiinni siitä että se tarkoittaa edelleen pyrkimystä sukupuolten väliseen tasa-arvoon.

Milloin lopetat valehtelun?

https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar…

Että yksi marxilainen LEHTI edustaa mielestäsi sitä, mitä feminismi on?

Tyrkytät tuota linkkiä palstalla koko ajan jostain poliittisesta syystä.

Linkkiä jota et suostu lukemaan.

Vierailija
145/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle kävi päinvastoin. Hän on vuonna 1980 syntynyt, joten hänelle tasa-arvo on luonnollinen asia. Kun paljastui persujen  lopullinen misogynia niin puolue vaihtui. Myös feministi hän on, tottakai, kuten jokainen älykäs olento maan päällä on. Me ei luovuteta feminismi-sanaa tarkoittamaan mitään äärihihhulointia, vaan pidämme kiinni siitä että se tarkoittaa edelleen pyrkimystä sukupuolten väliseen tasa-arvoon.

Jos lukisit artikkelin niin sinulle selviäisi että marxistien itsensä mukaan intersektionalismi on marxismin muoto.

Vierailija
146/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni viisi tärkeintä syytä äänestää Perussuomalaisia:

1. Islamin vastustaminen

2. - 5. jaa-a, on niitä varmaan jotain muitakin syitä, tärkeydeltään toki toissijaisia. Nämä ovat sellaisia mieluummin vähän enemmän tai mieluummin vähän vähemmän kysymyksiä: kansallismielisyyttä vähän enemmän, maahanmuuttoa kehitysmaista vähän vähemmän, kansainvälistä lipun kantoa vähemmän (= YK:ssa toiminta, rauhanturvaamisessa toimiminen, kehitysyhteistyö, laaja lähetystöverkosto, Suomen osallistuminen kv-toimintaan yleisesti, pl NATO ja EU).

M51

Islamin vastustaminen?

Ei ne vastusta islamia vaan ovat heille kateellisia siitä kuinka ne saa raîskais alennuksia ja kulttuurillisesti alistaa.

Nytkin ajetaan spesifisesti naiset ahtaalle että ne persut sais enemmän valtaa heidän elämästä ja pakotettua ne sänkyyn.

Jos joudun valitsemaan puolueen joka ei vastusta islamia, vaan rummuttaa monikulttuurisuuden puolesta ja kertoo kuinka islam on hyvä asia tai sitten puolueen joka mistä tahansa syystä islamia vastustaa (vaikkapa vain kateellisuudesta), valita on helppo.

Kuten kirjoitin en kysy vastustajalta vastustamisen motiiveja. En myöskään näe että islamin lisääntyminen Suomessa mitenkään parantaisi naisten asemaa.'

"Nytkin ajetaan....", kiitos että kirjoitit selkeitä esimerkkejä sisältäen miten vastustamasi Perussuomalaiset heikentävät naisten asemaa, etkä vain tyytynyt heittämään paskaa vastustajiesi päälle ilman konkretiaa.

M51

Vierailija
147/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on ainoa puolue joka vastustaa maahanmuuttoa. Vähän pakko äänestää sitä vaikka muuten puolue olisikin huono. Kyllä Eduskuntaan tarvitaan maahanmuuton estämistä. Muut puolueet haluaa vaan lisätä maahanmuuttoa. Kamala tulevaisuus suomalaisilla. Tai oikeastaan suomalaisilla ei edes ole tulevaisuutta jos kuollaan sukupuuttoon. Ensiksi tietenkin jäädään vähemmistöksi omassa maassamme ja siitä sitten parin sukupolven myötä kadotaan kokonaan. En minä tuollaista tulevaisuutta halua.

Vierailija
148/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö on sama kaikkialla läntisessä maailmassa. Viherpuolueiden vastapainoksi on syntynyt uudenlaisia puolueita, jotka eivät halua määrittää asemaansa vasen-oikea akselilla, vaan yhteistä on nimenomaan utopistisimpien ja unelmahöttöisimpien viherideoiden torppaaminen. Yksittäisten kuluttajien=kansalaisten ruoskintaan ilmastoasioissa on kyllästytty, kun ongelman juurisyy on ympäristöstä viisveisaten tuotetun halparoinan tuonti länsimaihin, joka olisi muutamalla jämäkällä poliittisella päätöksellä lopetettavissa tyystin, jos niin halutaan.

Vierailija
149/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet näkee pakkomukutusta arjessa joka päivä! Elokuvasäätiö veronmaksajien rahoilla antoi 500k€ tukea woke-elokuvalle jolla ensi-illassa 88 katsojaa! 

Vierailija
150/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta punikeiden veistejä lukiessaan saa hyvän käsityksen miksi persuja kannattaa äänestää jatkossakin. Vasemmistolainen on paras persujen vaalityöntekijä.

Vasemmisto ajaa loppumatonta mahdollisuutta hakea t urvapaikkaa maastamme täysin välittämättä seurauksista ja suomalaisten turvallisuudesta. 

Vasemmisto ajaa lisää veronkorotuksia palkansaajille. Ilmastonmuutokseen ja kehitysapuun pitää laittaa heidän mielestään enemmän veronmaksajien rahoja.

Trans ja wokeagenda sekä intersektionaalinen feminismi ovat heidän politiikan keskiössä ja arvoissa.

Ei ole kovin vaikeaa olla äänestämättä vasemmistoa, vihreitä ja demareita. He tekevät sen itse 

No ei se kyllä tosiaan vaikealta näytä, senkun valehtelee muista jotain ilkeää höpönlöpöä ja sit silmät ja korvat kiinni ja maaginen ajattelu hoitaa loput.

Aika narsistinen meno minun mielestä, mut joo oot oikeassa, eixse vaikealta näytä, ihan vtun tyhmältä vain.

Vierailija
151/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelispompelis...kunnallisvaalit lähestymässä kun noita persujen mainospuheita alkaa taas tulemaan kuin liukuhihnalta 🤣

Vierailija
152/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voitte ihan vapaasti haukkua peräkammarin pojaksi ja Inceliksi. Tosiasiassa olen tohtori, naimisissa jo 25 vuotta, 3 lasta ja olen työelämässä."

Nyt se sama inceli muuttu perheelliseks tohtoriks, transformeri oikeen, äsken se oli muuttunu naiseks.

Jos sä et ois noin vtun kyvytön ymmärtään lukemaas, sä osaisit muuttaa kirjoitustyyliäs postauksien välillä.

Sinäkään et osaa.

Vierailija
153/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin äänestin protestina, koska vihaan feministejä. En ole persu, putinisti tai islamisti, mutta ottaisin minkä tahansa noista kolmesta ennemmin kuin feminismin.

Sama kuin kysyttäisiin mihin kohtaan haluat että sinua ammutaan.

Vierailija
154/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikea mies EI KANNATA intersektionaalista feminismiä, avoimia rajoja, sosiaaliturvaan perustuvaa mm-politiikkaa, sikakovaa verotusta, LBHQXY-sekoilua, puolustusvoimien määrärahojen leikkauksia, Venäjä-myönteisyyttä, miesvihaa jne. muuta sairasta paskaa jota vihervasemmisto ajaa kiilusilmäisesti.

^ TÄMÄ

Entä vihervasemmiston aivotonta hokemista joka paikkaan ja asiaan?

Vierailija
155/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukisit artikkelin niin sinulle selviäi

Toisin kun teillä siellä kultissa, vasemmistossa ei ole konsensusta, ikinä mistään.

Tää tietysti saattaa vaikuttaa radikaalilta kultistille, mut se on politiikassa ihan normaalia ja odotettua, dogmaattisuus kuuluu uskontoon, ei politiikkaan.

Vierailija
156/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Intersektionaalinen feminismi taas kertoo, ettei miehiä tarvitse kuunnella, ainakaan jos ne on valkoisia ja heteroita."

No heitä pitää kuunnella silloin kun asia heitä koskee. Mutta valkoista heteromiestä ei koske mitenkään esim. se annammeko jollekin vähemmistölle samat oikeudet kuin heteromiehellä on ollut jo vuosisadat.

"Miehet on jo reippaasti yliedustettuina kaikissa syrjäytymisen tavoissa, miksi minulla ei saisi olla samoja oikeuksia kuin naisilla? Jos minä tarvitsen asunnon, niin miksi olen automaattisesti saavana, jos kukaan muu ei enää tarvitse?"

Ihan hyvä kysymys mutta se ei todellakaan ratkea rajuilla sosiaaliturvan ja asumistuen leikkauksilla kuten nykyhallitus tekee.

"Miksi minua vähemmän sopivat työntekijät pitää palkata ennen minua? Jos on sama pätevyys, pitää julkisella palkata nainen"

Mistä olet noin keksinyt?

" Tosiasiassa olen tohtori, naimisissa jo 25 vuotta, 3 lasta ja olen työelämässä."

Kuulostatkin juuri erittäin syrjityltä ihmisryhmältä jonka on pakko taistella oikeuksistaan joka päivä (anteeksi sarkasmini).

Vierailija
157/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut lupailivat vaaleissa kaikenlaista mitä eivät sitten toteuttaneet, ja jymäytetyt eivät pysty tunnustamaan edes itselleen, että ovat tulleet jymäytetyiksi.

Korona- ja Ukrainapsykoosit kyllä kertoo kaiken tästä kansasta. Myös vaalilupaukset uskotaan kyseenalaistamatta oli puolue mikä tahansa. Täysin vietävissä olevia lampaita lähes kaikki ja täällä panikoidaan Kiinan sekä Venäjän propagandalle suu vaahdossa. Halveksun kyseisiä suomalaisia.

Eli ketjussa on myös iigoreita. Iigorit siis samaistuvat persuihin. Mielenkiintoista.

Samasta paikasta tulee hallituksen ja venäjän propaganda ainakin vauvalle.

Varmaan sattumalta, katsokaa pois pietarin suunnasta, älkää välittäkö persujen yhteyksistä, se ois epäreilua koska

Ei, kyllä nyt erehdyt porukasta.

Vierailija
158/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin äänestin protestina, koska vihaan feministejä. En ole persu, putinisti tai islamisti, mutta ottaisin minkä tahansa noista kolmesta ennemmin kuin feminismin.

Sama kuin kysyttäisiin mihin kohtaan haluat että sinua ammutaan.

Niinhän vasemmistolaiset haaveilevat poliittisille vastustajille tekevänsä.

Vierailija
159/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voitte ihan vapaasti haukkua peräkammarin pojaksi ja Inceliksi. Tosiasiassa olen tohtori, naimisissa jo 25 vuotta, 3 lasta ja olen työelämässä."

Nyt se sama inceli muuttu perheelliseks tohtoriks, transformeri oikeen, äsken se oli muuttunu naiseks.

Jos sä et ois noin vtun kyvytön ymmärtään lukemaas, sä osaisit muuttaa kirjoitustyyliäs postauksien välillä.

Sinäkään et osaa.

Ei minun tarvi, minä voitan kun pidän kiinni totuudesta ja annan sinun sätkiä iteltäs kaiken uskottavuuden viemäristä alas.

Aika häiriintynyttä projisointia taas, sun epärehellisyys ja taaperomainen venkoilu on sun oma henk koht häpeä eikä kenenkään muun, minä tarkoitan mitä sanon.

Vierailija
160/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiö on sama kaikkialla läntisessä maailmassa. Viherpuolueiden vastapainoksi on syntynyt uudenlaisia puolueita, jotka eivät halua määrittää asemaansa vasen-oikea akselilla, vaan yhteistä on nimenomaan utopistisimpien ja unelmahöttöisimpien viherideoiden torppaaminen. Yksittäisten kuluttajien=kansalaisten ruoskintaan ilmastoasioissa on kyllästytty, kun ongelman juurisyy on ympäristöstä viisveisaten tuotetun halparoinan tuonti länsimaihin, joka olisi muutamalla jämäkällä poliittisella päätöksellä lopetettavissa tyystin, jos niin halutaan.

Onko persut sanoneet että halpatuontiroinan tuonti pitää lopettaa. Voisivat itse aloittaa halapvientiroinan viennin lopettamisesta niin uskottavuus olisi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi