Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä se kertoo, jos naisella on matala ääni?

Vierailija
21.05.2015 |

Pystyn paraikaa laulamaan mukana radiosta tulevaa 69eyesin kappaletta yhtä matalalta :O

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisen ääni ei ole kimeä.

Vierailija
2/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolenvaihdosleikkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä. Se on yhtä 'merkityksellinen' ominaisuus kuin varpaiden pituus tai nenän muoto. Joskus olen kuullut väitettävän että matalaääniset naiset olisivat muita epänaisellisempia. Oman huomioni mukaan tuo ei pidä paikkaansa, sillä juuri matalaääniset naisasiakkaat ovat olleet niitä kaikista naisellisimpia, tiimalasimallisia ja suuripovisia.

mies-sh

Vierailija
4/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:17"]

Sukupuolenvaihdosleikkauksesta.

[/quote]

Kimakkaäänisen akan kommentti :D

Vierailija
5/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole tiimalasi enkä isotissinen, a-kuppi löytyy. Olen kyllä miesmäinen esim. siten että haluan joka päivä seksiä ja viikset meinaavat kasvaa... ap

Vierailija
6/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:20"]

Geeneistä. Se on yhtä 'merkityksellinen' ominaisuus kuin varpaiden pituus tai nenän muoto. Joskus olen kuullut väitettävän että matalaääniset naiset olisivat muita epänaisellisempia. Oman huomioni mukaan tuo ei pidä paikkaansa, sillä juuri matalaääniset naisasiakkaat ovat olleet niitä kaikista naisellisimpia, tiimalasimallisia ja suuripovisia.

mies-sh

[/quote]

Olen nähnyt kahdenlaisia tutkimustuloksia: matala ääni naisella houkuttelee miehiä ja korkea ääni naisella houkuttelee miehiä.  Juuri nyt taitaa MTV3:n uutissivuilla olla artikkeli, jonka mukaan peräti kimeä ääni naisella on miesten mukaan hurjan naisellinen.

Omaa matalaa ääntäni en muuttaisi mitenkään.

Vierailija
7/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneni on siis to del la matala ja matalenee koko ajan. Onko matala ääni seksikäs vai turnoff? Ap

Vierailija
8/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:28"]

Ääneni on siis to del la matala ja matalenee koko ajan. Onko matala ääni seksikäs vai turnoff? Ap

[/quote]madaltuu :)

Vierailija
9/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kas kun ei matele :D ap

Vierailija
10/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Matalenee kaunis nimi?

Vierailija
11/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä, mutta äänenkäyttö toki riippuu myös kulttuurista. Suomalainen tutkimus muutamien vuosien takaa: ammattikoululaiset tytöt puhuvat korkeammalla äänellä ja pojat vastaavasti matalammalla äänellä kuin lukiolaiset. Lukiossa siis ero pienempi. Amiksessa korostetaan sitä, että miehet on miehiä ja naiset naisia? :-)

Vierailija
12/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimittävä piiperrys on karsena kuuloista. Vielä joku s:n suhisuttamismaneeri siihen niin aivot meinaa sulaa kun tuollaista joutuu kuulemaan. Mieluummin matalampi kunhan ei mieheltä kuulosta. Matala ääni on uskottavampikin kuin vinku-ininä.

Vierailija
13/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulostan jyrki69:ltä :D ap

Vierailija
14/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko kimeä puheääni ja kuulostan kyllä ihan lapselta. Lauluääneni on vähän matalampi kuin puheääneni.

Vierailija
15/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:34"]No minun mieheni ei pidä naisella korkeasta/kimeästä äänestä. Siksi esim. Aasialaiset naiset on hänelle totaalinen turn off. Minulla itselläni taitaa olla ihan normaali ääni. Ei korkea eikä kyllä matalakaan. :)
[/quote]
Joo koska KAIKILLA aasialaisilla on kimeä ääni...

Vierailija
16/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:36"]Mä kuulostan jyrki69:ltä :D ap
[/quote]
Itse kuulee äänensä eri lailla kuin muut. Vaikka voithan silti olla oikeassa :D

Vierailija
17/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:20"]

mies-sh

[/quote]

Olen nähnyt kahdenlaisia tutkimustuloksia: matala ääni naisella houkuttelee miehiä ja korkea ääni naisella houkuttelee miehiä.  Juuri nyt taitaa MTV3:n uutissivuilla olla artikkeli, jonka mukaan peräti kimeä ääni naisella on miesten mukaan hurjan naisellinen.

Omaa matalaa ääntäni en muuttaisi mitenkään.
[/quote]
Mulla on normaali ääni. Ei kimeä eikä matala. Taidan olla aika epähaluttu :D

Vierailija
18/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on todella matala ääni.. Laulan esim. himiä, tapsa rautiovaaraa ihan heittämällä vaan. Tiedä sitten onko hyvä ?

Vierailija
19/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:25"]

minulla on todella matala ääni.. Laulan esim. himiä, tapsa rautiovaaraa ihan heittämällä vaan. Tiedä sitten onko hyvä ?

[/quote]

Kuulostaa täydelliseltä..

m41

Vierailija
20/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa tuli takana kaksi naista joilla oli aivan teinipoikien möreät äänet.. Hyh. Testosteronia ?