Minua reippaasti vanhempi mies ottaa minuun jatkuvasti yhteyttä! Yritän olla kohtelias.
Ikäeroa meillä on vähintään 20 vuotta. Mies on pyörinyt säännöllisen epäsäännöllisesti projektissa mukana ja sieltä hänet tunnen. Mukava mies, ei mitenkään uhkaava vaan aivan asiallinen ollut aina kun olemme tavanneet.
Viime viikkoina hän on alkanut ottamaan yhteyttä minuun koko ajan enemmän. Varsinaisesti mitään asiaa hänellä ei ole mutta kai yksinäisyyttään haluaa olla yhteydessä. Viestit eivät onneksi ole ahdistavia eli ei siis mitään seksuaalista. Juttelee enemmänkin päivästään ja kyselee minun, aiheet vaihtelee.
Ei tämä varsinaisesti nyt haittaakaan. Mielestäni hän saisi kyllä seuraa muualtakin. En ole osoittanut häntä kohtaan mitään kiinnostusta muuta kun, että olen vastannut hänelle hyvällä mielellä.
Haluaako hän minusta kaverin vai voisiko tässä olla taka-ajatuskin mukana? Painotan, että hän ei ole ollut epäkunnioittava kuitenkaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen tainnut alkaa kiinnostumaan miehestä. Huomaan vahingossa ajattelevani häntä koko ajan. Odotan koska taas laittaa viestiä. Kyseessä voi olla sekin, että hän on niin kovin ystävällinen ja saa minut nauramaan. Mielestäni hän on komeakin. Minä jopa ajattelin häntä kun tyydytin itseäni ja sain voimakkaamman orgasmin kuin koskaan olen saanut ja tämä ei ole vitsi.
Ikäero ehkä saa harkitsemaan seuraavaa siirtoa mutta ehkei sille kannata antaa liikaa painoarvoa.
Aloittaja
No tuota ei varmaan kirjoittanut "aloittaja" eli ap. Jonkun vanhemman setämiehen voimafantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tainnut alkaa kiinnostumaan miehestä. Huomaan vahingossa ajattelevani häntä koko ajan. Odotan koska taas laittaa viestiä. Kyseessä voi olla sekin, että hän on niin kovin ystävällinen ja saa minut nauramaan. Mielestäni hän on komeakin. Minä jopa ajattelin häntä kun tyydytin itseäni ja sain voimakkaamman orgasmin kuin koskaan olen saanut ja tämä ei ole vitsi.
Ikäero ehkä saa harkitsemaan seuraavaa siirtoa mutta ehkei sille kannata antaa liikaa painoarvoa.
Aloittaja
No tuota ei varmaan kirjoittanut "aloittaja" eli ap. Jonkun vanhemman setämiehen voimafantasia.
Kyllä satavarmasti kirjoitin. Tiedän täällä olevan niitäkin kiusankappaleita, jotka tekevät moista mutta minä todella kirjoitin ja tarkoitin tuota. Minua ei varmaan haittaisi jos jonkinmuotoinen suhde muodostuisi mutta antaa ajan näyttää.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Kyllä satavarmasti kirjoitin. Tiedän täällä olevan niitäkin kiusankappaleita, jotka tekevät moista mutta minä todella kirjoitin ja tarkoitin tuota. Minua ei varmaan hai
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä
Pyydä kahville ja katso mihin johtaa. Suotta täältä kyselet.
Tuollaiset mukavat vanhat hopeaketut on harmittomia joilla ei pitäis olla taka-ajatuksia ja ketunhäntä kainalossa. Rohkeasti vaan raotat ovea ja muutakin sille.
No menkää kahville. Ota siitä syksyn pimeisiin iltoihin seuraa.
Vanha kehäkettu näkee kyllä, että olet niin saatavilla ja haluat olla kohtelias. Näkee kokemattomuutesi.
Helppo arvata että sillä miehellä on kuivakka vaimo kotona ja lempeä tekee mieli. Mikäs sen parempaa kuin työpaikalta salaromanssi poimia. Etenkin ulkonäöllisesti korrektin naisen kera. Ap, saat myös parempaa seuraa.