Neljän lapsen äiti Jenni, 35, irtisanoutui töistään päästäkseen Temppareihin
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010783188.html
Nyt on voimaannuttavaa! Mitäpä sitä ei Temppareiden eteen tekisi.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Itse en televisiota katso, mutta ymmärrän ohjelmaan osallistumisen väsymisenä äidin rooliin. Hirveän yksipuolinen näkemys, että sen jälkeen kun olet tullut äidiksi, et voi enää olla mitään muuta.
Mikään pakko niitä lapsia ei ole vääntää 4 kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni haaveilee paluusta takaisin kirkon töihin...Onnea vaan haaveilulle. Tuskin ovat takaisin ottamassa tuolla taustalla.
Toki CV:ssä tuskin lukee temppareita työpaikkani ja virallisesti hakijan googlaaminen on kiellettyä. Aika harva temppari-osallistuja on ns. koko kansan tuntema.
Kirkon alalla on pienet piirit. Joku tuntee aina jonkun. Ja kyllä sitä googlaamista tapahtuu, siitä ei vain kerrota.
No enemmän mua nolottaa ihmiset jotka tuollaista ohjelmaa katsovat.
Vanhin lapsi 18v eli hän on 17v synnyttänyt ensimmäisensä. Miten mä en jotenkin ihmettele että entinen teiniäiti hakeutuu roska-realityyn.
Leimaava kommentti? Joo, ehkä kait.
Miten tonne edes otetaan perheellisiä ? Olen käsittänyt että lapset tai avioliitto olisi este ohjelmaan pääsyyn sekä sinkuille että varatuille.
Kaikki julkisuus on hyväksi. Huonokin. Iida Vainio.
Vierailija kirjoitti:
Itse en televisiota katso, mutta ymmärrän ohjelmaan osallistumisen väsymisenä äidin rooliin. Hirveän yksipuolinen näkemys, että sen jälkeen kun olet tullut äidiksi, et voi enää olla mitään muuta.
Miksi sitten ryhtyä äidiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, mikä ihmisiä vaivaa. Voi lapsiraukat - tässäkin tapauksessa.
Lapsia enemmän mua ihmetyttää, miten tällainen ihminen on työskennellyt kirkossa. Sanoo, että kun kirkon arvoihin tämä ei sovi. No onko yllätys: ohjelman idea on yrittää pokailla varattuja ja rikkoa heidän suhteensa. Ei jostain kumman syystä ole kirkolle ok.
Vihervasemmistoilaista minuuden toteutustahan tämä on. Ei saa rajoittaa! Mitään. Pitää kehua itsensä toteuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai äitinä voi olla muutakin kuin pelkkä äiti. Mutta siinä on mielestäni iso ero, meneekö äiti temppareihin vai harrastaako vaikka uimahyppäämistä/lattaritansseja tai tykkääkö tyylikkäistä alusvaatteista ja esittelee niitä kotioloissa.
Mua on aina jaksanut ihmetyttää, kun n.35-50-vuotiaille iskee joku ihme vaihe, jossa pitää jotenkin repäistä. Siinä sitten perheenäidit ja isät elävät juhlien, irtosuhteillen yms kuin viimeistä päivää. Niin kovasti yritetään näyttää, että kyllä minä kelpaan vielä muille.
Miksi ihmiset eivät keskity kohottamaan omaa itsetuntoaan sen sijaan, että sitä hyväksyntää etsitään ryyppäämällä, riisumalla ja panemalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko vain yksi vaihtoehto äiti ja temppariesiintyjä?
Vaihtoehtoina ei siis ole esimerkiksi äiti ja tohtori, sairaanhoitaja, polkujuoksija, opettaja, kirjailija, eräilijä, vapaaehtoistoimija, kalastaja, tanssija, ryhmänohjaaja, terapeutti, opiskelija, poliisi, työn ohessa opiskelija, neuloja, puuseppä?
Oliko tuo tukkirekkaan itsarin tehnyt isä , noiden kaikkien 4 lapsen isä..ja synnyttänyt tää siis on jo 17 v. . Ja en vaan ymmärrä miten tämä yksi ohjelma voi olla 4 lapsen äidille noin tärkeä ..
Jutun perusteella sai kuvan, että olisi halunnut jatkaa töissä mutta painostettiin irtisanoutumaan itse.
Mitenkähän olisi lakiteknisesti mennyt, jos ei olisi tuohon suostunut? Tuskin kirkkokaan voi irtisanoa työntekijää tuollaisen syyn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina jaksanut ihmetyttää, kun n.35-50-vuotiaille iskee joku ihme vaihe, jossa pitää jotenkin repäistä. Siinä sitten perheenäidit ja isät elävät juhlien, irtosuhteillen yms kuin viimeistä päivää. Niin kovasti yritetään näyttää, että kyllä minä kelpaan vielä muille.
Miksi ihmiset eivät keskity kohottamaan omaa itsetuntoaan sen sijaan, että sitä hyväksyntää etsitään ryyppäämällä, riisumalla ja panemalla?
Onhan se nyt tylsempää kohottaa itsetuntoaan vaikka opiskelemalla kuin saamalla mediahuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoo Raamatussa: Älä tee huorin.
Kirkon työntekijä haluaa tehdä noin ja kun ei saa kirkolta lupaa, niin irtisanoutuu.
Jennihän on sinkku. Hän ei tee huorin. Ne varatut siellä pettää.
On silti moraalisesti väärin vikitellä varattuja. Vaikka itse olisi sinkku niin kyllä tekee väärin jos tietää miesten olevan varattuja.
Kunnon simpleton, jenkeissä trailer trash. Montako eri isää on neljällä lapsella?
Ihmisten tyhmyys on jo keskimäärin käsittämättömissä mittasuhteissa. Idioluutio.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla ihmisen elämä sekaisin. 4 lasta ja entinen mies tehnyt itsarin ja oletan että hän ei ollut yhdenkään näiden lasten isä.
Miksi oletat ettei isä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, mikä ihmisiä vaivaa. Voi lapsiraukat - tässäkin tapauksessa.
Lapsia enemmän mua ihmetyttää, miten tällainen ihminen on työskennellyt kirkossa. Sanoo, että kun kirkon arvoihin tämä ei sovi. No onko yllätys: ohjelman idea on yrittää pokailla varattuja ja rikkoa heidän suhteensa. Ei jostain kumman syystä ole kirkolle ok.
Vihervasemmistoilaista minuuden toteutustahan tämä on. Ei saa rajoittaa! Mitään. Pitää kehua itsensä toteuttajia.
No ei ole eikä liity vihreisiin eikä vasemmistoon tai muuhun politiikkaan mitenkään. Itse olen vasemmistolainen, enkä mistään hinnasta pyrkisi moiseen ohjelmaan!!
Eiköhän Jennin 18-vuotias tytär ole mukana tulevilla kausilla...
"Esimerkiksi 18-vuotias tyttäreni on ollut hyvin kannustava asian suhteen. Hän sanoi, että kyllä sitä äitiä pitää telkkarista katsoa", Jenni naurahtaa.
Hän on aikeissa katsoa vanhimman tyttärensä kanssa sarjaa yhdessä, vaikka tilanne voikin tuntua oudolta.