Neljän lapsen äiti Jenni, 35, irtisanoutui töistään päästäkseen Temppareihin
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010783188.html
Nyt on voimaannuttavaa! Mitäpä sitä ei Temppareiden eteen tekisi.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Rajustis sanottu mutta miehensä ratkaisua en ihmettele kun tuota muíjaa hetken kuunteli. Oiva esimerkki nuorista aikuista nykyään, pää täynnä paskaa.
Itseäkin ihmetyttää moinen rtakaisu mutta tällainen kommentointi menee jo aika törkeäksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoo Raamatussa: Älä tee huorin.
Kirkon työntekijä haluaa tehdä noin ja kun ei saa kirkolta lupaa, niin irtisanoutuu.
Jennihän on sinkku. Hän ei tee huorin. Ne varatut siellä pettää.
Kymmenes käsky:
Älä tavoittele lähimmäisesi
puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä
mitään, mikä hänelle kuuluu.Jätetään nyt nuo mielikuvitushahmot jonnekin muualle.
Miksi? Kirkon työntekijä kuitenkin kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkon työntekijä haluaa tehdä noin ja kun ei saa kirkolta lupaa, niin irtisanoutuu.
Kymmenes käsky:
mitään, mikä hänelle kuuluu.Vastasinkin tuohon huorin tekemiseen. En muihin kirkollisiin periaatteisiin.
Tiedän. Minä puolestani jatkoin keskutelua eteenpäin enkä jäänyt junnaamaan pelkästään siihen, mitä sinä sanoit.
Ja silti vastasit juuri tuohon viestiin. Ei tainnut sit ihan mennä niinku piti.
tehtävissä. Hän aloitti suntiona ja sitten lähti opiskelemaan sosionomi-diakoniksi ja työllistyi diakonin ammattiin.
Jenni teki "merkittävän" uhrauksen, jotta pystyi lähtemään mukaan ohjelmaan. Hän työskenteli yhdessä Joensuun seurakunnassa diakoniatyöntekijänä, mutta irtisanoutui päästäkseen Temppareihin. ( Saadakseen julkisuutta )
Meillä tuli ehkä pieni arvoristiriita tämän ohjelman kanssa. En saanut lomaa, joten jouduin irtisanoutumaan itse töistä, hän kertoo. ( Kirkko ei hyväksy Jennin huo*aamista, mikä on ymmärrettävää )
Jennin aviomies teki itsemurhan. ( En ihmettele yhtään, kun vaimonsa oli tuollainen )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenes käsky:
mitään, mikä hänelle kuuluu.Jätetään nyt nuo mielikuvitushahmot jonnekin muualle.
Miksi? Kirkon työntekijä kuitenkin kyseessä.
Käärme soluttautuu kirkkoon. Paholainen on siellä, missä Jumalan sanaa julistetaan. Käärme on aina soluttataunut Jumalan palvelijoiden keskuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenes käsky:
mitään, mikä hänelle kuuluu.Vastasinkin tuohon huorin tekemiseen. En muihin kirkollisiin periaatteisiin.
Tiedän. Minä puolestani jatkoin keskutelua eteenpäin enkä jäänyt junnaamaan pelkästään siihen, mitä sinä sanoit.
Ja silti vastasit juuri tu
Viestin lainaaminen ei tarkoita sitä, että pitää jumittaa siinä, mitä lainattu on sanonut. Vuoropuhelussa asiat etenevät kuten kasvokkain keskustelussakin. Lainaaminen vain osoittaa, että viestini liittyy siihen, mistä lainausketjussa puhutaan eikä ole täysin irrallinen kommentti. Ei pidä luulla itsestään liikoja omimallla lainaukset vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän ohjelmaan haluaa kukaan?
Jos olet parisuhteessa --> miksi haluat, että joku vikittelee kumppaniasi? jos toinen vielä pettää sinua, niin aina vaan pahempi. todennäköisesti tulee ero. pettäjäksi leimautuminen antaa paskan kuvan.
Jos olet sinkku. --> miksi haluat vikitellä varattuja? jos joku varattu kiinnostuu sinusta ja pettää kumppaniaan, miksi ihmeessä haluaisit olla tuollaisen pettäjän kanssa?
No ainaki ilmaista viinaa, pääsee aurinkolomalle ja saa somehuomioo
Hyvä huomio! Itse en ole ikinä ollut noiden perään, joten ei juolahtanut mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kammottava kaksinaismoralisti. Paavali ja apostoliset isät kirjoittivat, ettei naisen pidä päästä opettamaan seurakuntaan. Jennin huo*uus todistaa heidän sanansa oikeaksi. Porto voivat mennä palvomaan niitä kreikkalaisten ja roomalaisten epäjumalia, mutta kristinuskon kirkosta heidän täytyy pysyä poissa.
Paavali oli sovinisti, jonka kirjoituksilla voi pyyhkiä takapuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin 13-vuotiaalta lapseltani, mitä hän ajattelisi, jos lähtisin Temppareihin. Lapsi meni omaan huoneeseensa sanomatta sanaakaan.
Mä en ole edes keskustellut oman 13-vuotiaani kanssa siitä, mikä Tempparit on. Voi olla, että hän tietää, mutta ainakaan sitä ei ole meillä katsottu.
Tuo nainen ripustetaan helvetissä roikkumaan kielestään koukkuun riippumaan. Ei ole siellä lepoa eikä armoa. Sillä Jenni hylkäsi Kristuksen opetukset ja päätti valita tämän maailman kuninkaan eli Paholaisen. Hän menee Isänsä eli Paholaisen mukaan, sinne paikkaan, mikä on valmistettu Paholaiselle ja sen enkeleille. Se paikka on tulinen, pimeä ja kärsimyksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin 13-vuotiaalta lapseltani, mitä hän ajattelisi, jos lähtisin Temppareihin. Lapsi meni omaan huoneeseensa sanomatta sanaakaan.
Mä en ole edes keskustellut oman 13-vuotiaani kanssa siitä, mikä Tempparit on. Voi olla, että hän tietää, mutta ainakaan sitä ei ole meillä katsottu.
Kuinka naiivi voi olla, jos kuvittelee, että lapsi ei saa asioita selville ilman, että vanhempi erikseen keskustelee niistä? Sun lapsella on käytännössä koko maailma kädessään älypuhelimen muodossa. Ei tarvitse mennä kuin iltasanomien sivuille niin saa tietää, mikä on Tempparit ja mitä siellä tapahtuu.
Olen saman ikäinen kuin tämä Jenni. Kuolisin mieluummin kuin menisin Temppareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi keskustella. Siellä se sinun mussukkasikin voi olla 5 vuoden päästä Kurosen grillattavana siitä, kenen kanssa paneskeli ja kuinka monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka naiivi voi olla, jos kuvittelee, että lapsi ei saa asioita selville ilman, että vanhempi erikseen keskustelee niistä? Sun lapsella on käytännössä koko maailma kädessään älypuhelimen muodossa. Ei tarvitse mennä kuin iltasanomien sivuille niin saa tietää, mikä on Tempparit ja mitä siellä tapahtuu.
Häntä kiinnostavat lähinnä vähän toisenlaiset asiat, kuten tietyt tietokonepelit ja lautapelit. En usko, että häntä on kiinnostanut koko Tempparit sen pidemmälle kuin korkeintaan juurikin googlannut kuultuaan nimen, jos se on jossain tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä kiinnostavat lähinnä vähän toisenlaiset asiat, kuten tietyt tietokonepelit ja lautapelit. En usko, että häntä on kiinnostanu
Miksi luulet, että minun 13-vuotiastani erityisemmin kiinnostavat Tempparit? Siksikö kun hän tietää, mikä se on ilman, että selitän sitä hänelle erikseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Häpeisin jos toi ois mun mutsi.
Sama.
N40
Se olisi hienoa, jos tulisi eläkeläisten tempparit ja av-mammojen mutsit siellä painaisi menemään :D Loppuisi tämä tekopyhä jeesustelu aika äkkiä, kun oma mamma olisikin vieraan paapan alla voihkimassa.
Jenni on kammottava kaksinaismoralisti. Paavali ja apostoliset isät kirjoittivat, ettei naisen pidä päästä opettamaan seurakuntaan. Jennin huo*uus todistaa heidän sanansa oikeaksi. Porto voivat mennä palvomaan niitä kreikkalaisten ja roomalaisten epäjumalia, mutta kristinuskon kirkosta heidän täytyy pysyä poissa.