Mies! Kun rakastut, niin millä tavoin näytät sen naiselle tutustumisvaiheessa?
Minun ei varmaan tarvitse enää edes miettiä onko mies minusta yhtä kiinnostunut kun itse olen.
Hiljaa on suhde edennyt mutta minusta sopivalla tahdilla. En jaksaisikaan liian innokasta ihmistä elämääni.
Tapaamani mies haluaa keskustella kanssani ihan mistä vain ja kuuntelee. Avaa paljon asioita itsestäänkin. On turvallinen ja rauhoittava persoona. Hän vaikuttaa siltä, että arvostaa minua. Osoittaa myös tunteita sanoin ja sydämin. Kehuu mutta ei mitenkään ylitsevuotavasti.
Haluaisin kuulla miten te miehet haluatte osoittaa rakastumisen naista kohtaan? Millainen olet, jos haluat enemmän kuin seksiä ja väliaikaista ystävyyttä?
Kommentit (63)
Itse ainakin näytän sen aktiivisuudella. Yritän löytää aina aikaa tapaamisiin, olen kiinnostunut naisen tekemisistä ja ajatuksista, olen valmis tapaamaan nopeastikin naisen kavereita ja lähipiiriä jne.
Olen myös sitä koulukuntaa, joka haluaa antaa aikaa naisen tunteiden kehittymiselle. Kokemukseni mukaan liian aikaiset tunteenosoitukset tai miehen liika innokkuus johtavat siihen, että nainen ahdistuu ja ottaa etäisyyttä. Herkkänä ihmisenä taas itse koen etäisyyden ottamisen jonkinlaisena torjuntana ja otan lisää välimatkaa. Tällainen kierre on tähän asti johtanut aina suhteen päättymiseen ennen kuin se on alkanutkaan. Annan siis nykyisin naisen sanoittaa tunteensa ja matchaan ne, niin en ainakaan ole liian innokas. Näin naisen näkökulmasta tunteemme kehittyvät näennäisesti samaa tahtia, vaikka oikeasti olen ollut aivan ihastunut jo alusta asti.
Miten sitten osoitan välittämistä? Olen säännöllisesti yhteydessä naiseen, olen valmis muokkaamaan aikatauluani, jotta tapaaminen olisi mahdollista. Haluan tietää hänestä kaiken ja muistan lähes kaiken, mitä hän minulle itsestään kertoo pieniä yksityiskohtia myöten.
Pyrin ilahduttamaan naista ja yritän saada hänet nauramaan tai hymyilemään. Yritän osoittaa arvostustani tukemalla, kannustamalla ja tarvittaessa lohduttamalla. Olen normaalia avuliaampi.
Pyrin tietysti myös fyysiseen kosketukseen ja seksiin, mutta jos nainen ei halua vielä seksiä niin se ei haittaa. Läheisyys on tärkeämpää kuin seksi. Yritän saada naisen tuntemaan olonsa turvalliseksi, arvostetuksi ja ihailluksi seurassani.
Suurin osa kommenteista on tainnut lähteä syysloman viettäjien näppiksiltä. Lasten typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
90 asteen kulmassa oleva erektio osoittaa rakkauteni
Aika pieni kulma. 120 astettta on se oikea
Vierailija kirjoitti:
Olen myös sitä koulukuntaa, joka haluaa antaa aikaa naisen tunteiden kehittymiselle. Kokemukseni mukaan liian aikaiset tunteenosoitukset tai miehen liika innokkuus johtavat siihen, että nainen ahdistuu ja ottaa etäisyyttä. Herkkänä ihmisenä taas itse koen etäisyyden ottamisen jonkinlaisena torjuntana ja otan lisää välimatkaa. Tällainen kierre on tähän asti johtanut aina suhteen päättymiseen ennen kuin se on alkanutkaan. Annan siis nykyisin naisen sanoittaa tunteensa ja matchaan ne, niin en ainakaan ole liian innokas. Näin naisen näkökulmasta tunteemme kehittyvät näennäisesti samaa tahtia, vaikka oikeasti olen ollut aivan ihastunut jo alusta asti.
Miten sitten osoitan välittämistä? Olen säännöllisesti yhteydessä naiseen, olen valmis muokkaamaan aikatauluani, jotta tapaaminen olisi mahdollista. Haluan tietää hänestä kaiken ja muistan lähes kaiken, mitä hän minulle itsestään kertoo pieniä yksityiskohtia myöten.
Pyrin ilahdutt
T. Tekoäly
No minua ahdistaa juuri nyt hyvin paljon oma keskeneräiseksi jäänyt tilanne. Yllättäen tuttavan kautta tavattu mies osoitti selkeää kiinnostusta, ihailua ja oli kyselly musta jälkeenpäin.
Ei kuitenkaan lähettänyt viestiä tai ottanut somessa yhteyttä. (Julkinen nro ja tietää nimeni). Tuttavani ei halua toimia meidån "välikätenä". Tulen jossain vaiheessa näkemään miestä, sillä hän asuu lähellä paikkakunnalla, jissa käyn viikonloppuisin.
Pelkään, että hän olikin vain lovebomber ja tuo "ihailu" oli vaan hänen normaalia kommunikaatiota naisten kanssa ja nolaan itseni suoralla lähestymisyrityksellä.
En uskalla näyttää mitenkään koska sitten alkaa kuitenkin tylytys ja nöyryyttäminen ym henkinen väkivalta ja manipulointi. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sattuisin rakastumaan tutustumisvaiheessa niin kyllä se on parempi pitää omana tietonaan kunnes on jonkinlainen varmuus, että ollaan tunteissa samalla tasolla. Liiallinen tunteellinen innokkuus ei tuota alkuvaiheessa mitään hyvää, parempi keskittyä kepeään yhdessäoloon ja seksiin.
Ketju oli suunnattu miehille mutta naisena pakko silti kommentoida, että itselleni tunteellinen innokkuus alkuvaiheessa on juuri se mitä haluan. Silloin harvoin kun itselläni syttyy tunteita, ne syttyvät nopeasti, ja tuntuu ikävältä jos mies vaikuttaa olevan tunteissaan paljon minua jäljessä. Omia tunteitani en yleensä uskalla kunnolla näyttää ennen kuin mies on näyttänyt omansa, ja jos mieskin jarruttelee, mikään ei etene.
Aika moni nainen taas sanoo, että liian aikainen tunteiden osoitus on yksinkertaisesti ahdistava
No tietysti jos naisella ei ole vastaavia tunteita.
Pitää siis antaa naisen tunteille aikaa kehittyä eikä olla liian innokas alussa. Jos nainen on jo todella kiinnostunut, hän jaksaa kyllä odottaa vaikka edettäisiin hitaammin. Liialla innokkuudella voi pilata koko jutun, jos naisen tunteet kehittyvätkin hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää siis antaa naisen tunteille aikaa kehittyä eikä olla liian innokas alussa. Jos nainen on jo todella kiinnostunut, hän jaksaa kyllä odottaa vaikka edettäisiin hitaammin. Liialla innokkuudella voi pilata koko jutun, jos naisen tunteet kehittyvätkin hitaammin.
Minä en kyllä jää odottamaan, koska kokemus on opettanut että ellei mies heti alussa ole jo innokas, ei hän ole sitä koskaan. Muutenkin miehen halusta edetä hitaammin tulee tunne, että katselee edelleen kiinnostavampia vaihtoehtoja. En halua suhdetta joka alkaa tuolla tavoin, vaan haluan tunteen että olen todella kolahtanut miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla näyttää mitenkään koska sitten alkaa kuitenkin tylytys ja nöyryyttäminen ym henkinen väkivalta ja manipulointi. Taas.
Juuri näin. Ei ole sen arvoista.
Eihän ihastumista parane näyttää, koska naiset ahdistuvat voimakkaista tunteista.
En tiedä, kun en ole saanut rakastaa koskaan. Ihastunut olen muutaman kerran, mutta ilmeisesti vastapuoli on kokenut sen aina luokseentyöntävältä kun vastakaikua ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä jää odottamaan, koska kokemus on opettanut että ellei mies heti alussa ole jo innokas, ei hän ole sitä koskaan. Muutenkin miehen halusta edetä hitaammin tulee tunne, että katselee edelleen kiinnostavampia vaihtoehtoja. En halua suhdetta joka alkaa tuolla tavoin, vaan haluan tunteen että olen todella kolahtanut miehelle.
Jos et odota niin sitten et vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Jos olisit korviasi myöten ihastunut niin antaisit miehelle mahdollisuuden edetä rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et odota niin sitten et vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Jos olisit korviasi myöten ihastunut niin antaisit miehelle mahdollisuuden edetä rauhallisesti.
En antaisi, koska minulla on nykyään onneksi myös järki mukana näissä asioissa. Nuorempana ehkä olisin jäänytkin katselemaan hitaasti etenevää (eli kiinnostavampia naisia edelleen bongailevaa) miestä mutta enää en. Olen joskus kirjaimellisesti itkua tuhertaen lopettanut tapailun, koska olen ollut mieheen todella ihastunut mutta tiennyt, että tunteeni ovat yksipuoliset. Tiedän jo että sitä enemmän sattuu mitä pidemmälle antaa tuollaisen suhteen edetä.
Vierailija kirjoitti:
En rakastu koskaan
Minä rakastun aina yksipuolisesti. Aina.
-mies.
Vierailija kirjoitti:
No jos sattuisin rakastumaan tutustumisvaiheessa niin kyllä se on parempi pitää omana tietonaan kunnes on jonkinlainen varmuus, että ollaan tunteissa samalla tasolla. Liiallinen tunteellinen innokkuus ei tuota alkuvaiheessa mitään hyvää, parempi keskittyä kepeään yhdessäoloon ja seksiin.
Sulle ihan vinkkinä että valtaosa naisista vaatii ensin tunnetason yhteyden ennen seksiä eli jos siihen asti pääsette niin kyllä sulla jo varmuus pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommenteista on tainnut lähteä syysloman viettäjien näppiksiltä. Lasten typeryyksiä.
Siellä yksi katkera vanhapoika sättii muita. Heikommalla antimillahan sinun ulostulo on kuin kenelläkään muulla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakastu koskaan
Minä rakastun aina yksipuolisesti. Aina.
-mies.
Niin minäkin. Aina.
-nainen
TAI SITTEN EMME VAAN MÄTTÄÄ JOSSAIN MUUSSA.
T. Suoraan sänkyyn ja 'heti' raskaaksi ja siitä se sitten lähtee... lopun elämän stooriKO vai roskakoppakamaa?
"Naiset ei saa juuri koskaan pakkeja"
Vietätkö sinä aikaa vaikkapa kalastusaiheisilla tai rakennusaiheisilla palstoilla ja kirjoittelet sinne asioita totuuksina ilman että sinulla on minkäänlaista omaa kokemusta kalastuksesta tai rakentamisesta? Niinpä, et tietenkään.
Miksi siis teet kuitenkin niin kun puhutaan romanttisista ihmissuhteista?