Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kun rakastut, niin millä tavoin näytät sen naiselle tutustumisvaiheessa?

Vierailija
24.10.2024 |

Minun ei varmaan tarvitse enää edes miettiä onko mies minusta yhtä kiinnostunut kun itse olen. 

Hiljaa on suhde edennyt mutta minusta sopivalla tahdilla. En jaksaisikaan liian innokasta ihmistä elämääni. 

Tapaamani mies haluaa keskustella kanssani ihan mistä vain ja kuuntelee. Avaa paljon asioita itsestäänkin. On turvallinen ja rauhoittava persoona. Hän vaikuttaa siltä, että arvostaa minua. Osoittaa myös tunteita sanoin ja sydämin. Kehuu mutta ei mitenkään ylitsevuotavasti. 

Haluaisin kuulla miten te miehet haluatte osoittaa rakastumisen naista kohtaan? Millainen olet, jos haluat enemmän kuin seksiä ja väliaikaista ystävyyttä? 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sattuisin rakastumaan tutustumisvaiheessa niin kyllä se on parempi pitää omana tietonaan kunnes on jonkinlainen varmuus, että ollaan tunteissa samalla tasolla. Liiallinen tunteellinen innokkuus ei tuota alkuvaiheessa mitään hyvää, parempi keskittyä kepeään yhdessäoloon ja seksiin.

Ketju oli suunnattu miehille mutta naisena pakko silti kommentoida, että itselleni tunteellinen innokkuus alkuvaiheessa on juuri se mitä haluan. Silloin harvoin kun itselläni syttyy tunteita, ne syttyvät nopeasti, ja tuntuu ikävältä jos mies vaikuttaa olevan tunteissaan paljon minua jäljessä. Omia tunteitani en yleensä uskalla kunnolla näyttää ennen kuin mies on näyttänyt omansa, ja jos mieskin jarruttelee, mikään ei etene.

On kokemusta tällaisista naisista.yhtä nopeasti ne tunteet myös häipyvät.

Sinulla on ehkä kokemusta naisista jotka rakastuvat jatkuvasti. Minä en heihin todellakaan kuulu. Sen harvan kerran kun tunteeni syttyvät, joudun todella tekemään töitä jos haluan niiden häipyvän. Eikä sekään aina auta.

Vierailija
22/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vejän sitä turpaan oikein kunnolla!

Miksi sun pitää tämä toistaa kaksi kertaa samassa ketjussa vai onko kyseessä kaksi eri miestä, jotka ajattelee samoin? Minä olen tämän kokenut ja kysyn yhä vuosien jälkeen mistä oli kysymys. Rakastuiko ihan pikaisesti, mutta esitti muka jotain muuta. No - semmonen sotku, että en edes viitsi muistella kaikkea sotkua. Mua ei kyllä vedetty turpaan vaan ohimoille ja olin raskaana. Mitään lasta ei kuitenkaan ole. Hyväkö niin? Who knows kun ei voi tietää miten asiat olisivat menneet jos olisivat menneet toisin. Jotkut jauhaa, että mies joka lyö kerran lyö aina. Se minun muka pitäisi usko, mutta en ole uskonut. Entä jos se on miehen äärimmäinen hätä? Mutta sittenhän ne asiat vasta solmuun menivät / menevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut vetäytymään takavasemmalle.

Vierailija
24/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen tutustumisvaiheessa? Tuota...

Nää on taas näitä sarjarakastujan juttuja...

Juu sarjarakastuja ja samalla alter egona palstan persuhullu. 🤣🤣🤣

Vierailija
25/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vieraissa. Koska vapaus. Sanoinko jo vapaus?

Vierailija
26/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, meitä on erilaisia, mutta minusta tuo kertoo vain siitä ettei nainen ole itse niin innoissaan miehestä. Ei kukaan ahdistu silloin jos tunteet ovat molemminpuoliset!"

Ahdistuminen on uusi musta. Ei osata edes niitä omia tunteita käsitellä, vaan mennään ahdistumaan niistäkin. Ahdistus kertaa ahdistus on yhtä kuin ahdistelu.

Vierailija
27/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sattuisin rakastumaan tutustumisvaiheessa niin kyllä se on parempi pitää omana tietonaan kunnes on jonkinlainen varmuus, että ollaan tunteissa samalla tasolla. Liiallinen tunteellinen innokkuus ei tuota alkuvaiheessa mitään hyvää, parempi keskittyä kepeään yhdessäoloon ja seksiin.

Ketju oli suunnattu miehille mutta naisena pakko silti kommentoida, että itselleni tunteellinen innokkuus alkuvaiheessa on juuri se mitä haluan. Silloin harvoin kun itselläni syttyy tunteita, ne syttyvät nopeasti, ja tuntuu ikävältä jos mies vaikuttaa olevan tunteissaan paljon minua jäljessä. Omia tunteitani en yleensä uskalla kunnolla näyttää ennen kuin mies on näyttänyt omansa, ja jos mieskin jarruttelee, mikään ei etene.

Aika nössöä vaatia, että miehen pitää näyttää tunteet ensin. Kyllä naisenkin pitää olla rohkea.

Ei ole olennaista, sanooko joku rakastavansa. Kyllähän sen innokkuuden havaitsee nimenomaan teoissa. Jos molemmat esimerkiksi vastaavat toisen puheluihin nopeasti, suunnittelevat yhteistä tekemistä ja pyrkivät olemaan mahdollisimman paljon yhdessä niin ainakin vahvaa ihastumista on ilmassa. Hullaantumista ei voi olla huomaamatta.

Pidän vähän yksinkertaisena tai vastaavasti epärehellisenä ihmistä, joka alkaa leperrellä rakkaudesta heti kärkeen.

Vierailija
28/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen taas sanoo, että liian aikainen tunteiden osoitus on yksinkertaisesti ahdistava

Se on ahdistavaa silloin, jos ei itse ole vielä ihan samalla tasolla- tai yhtä varma omista tunteistaan. Mutta tässäpä tämä ongelma onkin, jos kumpikin pelkää olevansa liian innokas ja odottaa, että toinen näyttäisi ensin omat tunteensa. Siinä voi mennä onni odotellessa ohi..

Vierailija
29/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on niin vastenmielinen urpo etten aio enää rakastua mihinkään suomimieheen.

Vierailija
30/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nössöä vaatia, että miehen pitää näyttää tunteet ensin. Kyllä naisenkin pitää ol

Ehkä olenkin vähän nössö. En ole koskaan ollut suhteessa jossa tuolla tavalla tekojen kautta olisi välittynyt miehen tunteet minua kohtaan, joten ehkä siksi olen pitänyt ja pidän edelleen sanoja tärkeänä. Ja tietenkään en ole koskaan kuullut niitä sanoja, koska mies ei ole tuntenut kanssani samoin. Minkä tietysti olisin voinut jo teoistakin päätellä, mutta rakastuneena en ole halunnut. Jospa minäkin joskus saisin kokea suhteen, jossa kaikki on selvää ilman sanojakin.

Vierailija
31/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tällaisista naisista.yhtä nope

Voi kuinka monta kertaa olen tuonkin kuullut.naisten tunteet vaihtelevat niin nopeasti. 

Vierailija
32/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on niin vastenmielinen urpo etten aio enää rakastua mihinkään suomimieheen.

Mina ole aina kova. Tule sina suominaine maistama. Onha sinula raha minule

Vierailija
33/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vejän sitä turpaan oikein kunnolla!

Niin että tukka ja tekohampaat heiluu?

Vierailija
34/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiketi hyvä flirttailemaan silmillä ja eleillä (ja se onkin lähes ainoa aloitustapa miten naista olen saanut), mutta en voi teeskennellä sitä. Se ilme ja hymy tulee luonnostaan kun olen oikeasti ihastunut. Enkä tietysti siitä etene tai edes halua edetä, jos en saa vastakaikua. Jostain syystä harvoin on tullut flirttailtua täysin väärille naisille, vaikka on niitäkin sattunut.

Tuosta seuraa se, että tunteeni on jo ennen varsinaista tutustumista toiselle melko läpinäkyvät, eikä mitään mystisen miehen roolileikkejä tarvitse pelata. Eikä myöskään tarvitse toistella imeliä rakkaudentunnustuksia, koska mielestäni ihastuminen ja rakastuminen osoitetaan teoilla, eikä sanoilla. Jos tuntee tarvetta jatkuvasti toistaa "miten rakastanut on" tms., niin silloin on jo jotain pielessä ja toisen kyllästyminen lähellä. 

Toimiva rakkauselämä ei ole mitään ydinfysiikkaa: sopiva sekoitus fyysistä koskettelua kaikissa romanttisissa muodoissa, huumoria, kiusoittelua, kunnioitusta, huolenpitoa ja vakavaa keskustelua.

Vierailija
35/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoonaan daamia saviruukkuun.

Vierailija
36/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään järkeä. Naiset ei saa juuri koskaan pakkeja, joten mikä riski omien tunteiden näyttämisessä ennen miestä on?

Vierailija
37/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään järkeä. Naiset ei saa juuri koskaan pakkeja, joten mikä riski omien tun

Naisetkin saa pakkeja, jos yrittävät miestä, josta kilpailee liian moni nainen. Naiselle pakit ovat vielä nolommat kuin miehelle, koska nainen koetaan normaalisti osapuoleksi, joka päättää eteneekö juttu vai ei.

Vierailija
38/63 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kolmaskin kerta? 39/43 Vierailija kirjoitti: Vejän sitä turpaan oikein kunnolla! Niin että tukka ja tekohampaat heiluu?

Vierailija
39/63 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisetkin saa pakkeja, jos yrittävät miestä, josta kilpailee liian moni nainen. Naiselle pakit ovat vielä nolommat kuin miehelle, koska nainen koetaan normaalisti osapuoleksi, joka päättää eteneekö juttu vai ei."

Ja nyt ollaan tilanteessa, jossa naisenkin pitää nähdä vähän vaivaa asian eteen. Tulokset näkyvät kaikkialla ympärillämme. Naiset ovat tottuneet saamaan aina haluamansa. Nyt kiukutellaan kun tuo ei enää pidäkään paikkaansa

Vierailija
40/63 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään järkeä. Naiset ei saa juuri koskaan pakkeja, joten mikä riski omien tun

Tietenkin nainen saa pakkeja. Jos mies ei vain ole riittävän kiinnostunut niin kyllä se suhde loppuu.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä netistä lukee suhteista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi