Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kun rakastut, niin millä tavoin näytät sen naiselle tutustumisvaiheessa?

Vierailija
24.10.2024 |

Minun ei varmaan tarvitse enää edes miettiä onko mies minusta yhtä kiinnostunut kun itse olen. 

Hiljaa on suhde edennyt mutta minusta sopivalla tahdilla. En jaksaisikaan liian innokasta ihmistä elämääni. 

Tapaamani mies haluaa keskustella kanssani ihan mistä vain ja kuuntelee. Avaa paljon asioita itsestäänkin. On turvallinen ja rauhoittava persoona. Hän vaikuttaa siltä, että arvostaa minua. Osoittaa myös tunteita sanoin ja sydämin. Kehuu mutta ei mitenkään ylitsevuotavasti. 

Haluaisin kuulla miten te miehet haluatte osoittaa rakastumisen naista kohtaan? Millainen olet, jos haluat enemmän kuin seksiä ja väliaikaista ystävyyttä? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rakastu koskaan

Minä rakastun aina yksipuolisesti. Aina.

-mies.

Niin minäkin. Aina.

-nainen

TAI SITTEN EMME VAAN MÄTTÄÄ JOSSAIN MUUSSA.

T. Suoraan sänkyyn ja 'heti' raskaaksi ja siitä se sitten lähtee... lopun elämän stooriKO vai roskakoppakamaa?

Tätä viestiä en ymmärtänyt.

Vierailija
62/63 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rakastu koskaan

Minä rakastun aina yksipuolisesti. Aina.

-mies.

Niin minäkin. Aina.

-nainen

TAI SITTEN EMME VAAN MÄTTÄÄ JOSSAIN MUUSSA.

T. Suoraan sänkyyn ja 'heti' raskaaksi ja siitä se sitten lähtee... lopun elämän stooriKO vai roskakoppakamaa?

Tiedoksesi vaan, minä rakastun aina ennenkuin mitään intiimiä on edes tapahtunut. Rakastuminen voi tapahtua ensikohtaamisella tai vaikka vuosien kuluttua.

Vitu##aa olla aina yksipuolisten tunteideni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sattuisin rakastumaan tutustumisvaiheessa niin kyllä se on parempi pitää omana tietonaan kunnes on jonkinlainen varmuus, että ollaan tunteissa samalla tasolla. Liiallinen tunteellinen innokkuus ei tuota alkuvaiheessa mitään hyvää, parempi keskittyä kepeään yhdessäoloon ja seksiin.

Sulle ihan vinkkinä että valtaosa naisista vaatii ensin tunnetason yhteyden ennen seksiä eli jos siihen asti pääsette niin kyllä sulla jo varmuus pitäisi olla.

No tämä. Kun seksiin asti päästy niin naiselle se ei ole enää kepeää yhdessäoloa vaan parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän