Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin korkeakoulussa

Vierailija
24.10.2024 |

Minun ryhmässäni lähes kaikki perheellisiä tai opiskelujen ohessa töissä käyviä. Hyvin paljon eri-ikäisiä myös. Porukat ovat vakiintuneet, mutta en "päässyt" mihinkään porukkaan. Miten tässä jaksaa opiskella, kun yksin joutuu olemaan noin 4v?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeminen ei tietysti lopu kesken, mutta yksin hyvin vaikea lähteä. Kiinnostaisi kokeilla eri lajeja/harrastuksia, mutta en tiedä jaksaako yksin lähteä :(

ap

Vierailija
2/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö samanlaisia kokemuksia? Miten lopulta kävi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityin vastaavassa tilanteessa opintoihin. Valmistuin hyvin arvosanoin.

Vierailija
4/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä korkeakoulussa on ainejärjestöjä, harrastusryhmiä ja muita mahdollisuuksia tutustua? Jos ei oman alan opiskelijoista löydy kavereita, erilaisten opiskelijajärjestöjen kautta voi löytyä.

Vierailija
5/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siellä korkeakoulussa on ainejärjestöjä, harrastusryhmiä ja muita mahdollisuuksia tutustua? Jos ei oman alan opiskelijoista löydy kavereita, erilaisten opiskelijajärjestöjen kautta voi löytyä.

Kyllä meille tutorit järjestää kaikenlaista tekemistä. Vaihtelee hirveästi, että paljonko nuissa on ylipäätään porukkaa paikalla. Olen käynyt muutamassa, mutta jos sosiaalisuutta ei ole, niin sama olla kotona.

ap

Vierailija
6/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun

Vierailija
7/7 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sitä sosiaalista ympäristöä jostakin muualta kuin opiskelijoista. Ryhdy harrastamaan jotain, jossa tutustut ihmisiin: vapaaehtoistyötä, kirkkokuoroa, kuntoryhmää, harrastajateatteria ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi