Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinolo kotona & kyläilyt yms.

Vierailija
24.10.2024 |

En tiedä olenko ainoa ihminen maailmassa, mutta vituttaa aivan saatanasti se etten saa koskaan olla kotona yksin. Ja olenko ainoa joka ei saa olla. Puoliso ei käy missään koskaan. Tekee työnsä 100% kotona, ei käy kavereilla (ei ole) tai sukulaisilla (on kyllä), eikä harrasta kodin ulkopuolella mitään. Ei halua reissata, millään kokoonpanolla. Asumme hänen kotikaupungissaan ja minun suku ja parhaat ystävät ovat kaukana. Käytän lapsia säännöllisesti oman puolen sukulaisissa ja reissuilla ja tapahtumissa. Puoliso saa olla yksin kotona n. 2-5 viikkoa joka vuosi, sekä useita tunteja päivässä, kun lapset on koulussa ja kavereilla ja minä töissä. Plus illat, jolloin meillä muilla on menoja.

Viimeksi olen ollut kotona yksin noin 2kk sitten, kun se kävi vanhempiensa luona ja otti lapset mukaan. Kyläily kesti tunnin ja vartin. Muualla kuin vanhemmillaan se on käynyt lasten kanssa viimeksi 1,5v sitten, uimarannalla tunnin reissun. Sekin vain, koska mulla oli töitä enkä päässyt ja lapset niin halusi. Kauhea marina ja marttyrointi asiasta, ihan niinku olisi jonku ristiretken joutunut käymään.

Jos mulle tulee joku kaveri käymään, niin se ei voi edes tulla moikkaamaan kunnolla ja vaihtamaan muutamaa sanaa. Saati että istuisi vaikka kahville muiden kanssa. Tervehtii kyllä, mutta kyräilee sitten jossain eri huoneissa ja puhisee ohimennessään ja melko selvästi näyttää tyytymättömyytensä, että joku on tuppautunut meille. En edes halua kutsua meille ketään enää.

Mulla oli just synttärit ja toivoin että olisin saanut pitää illanistujaiset kavereille, mutta jäi pitämättä, kun perhe ei voi minnekään suoriutua siksi aikaa:( Ei ollut tarkoitus kännätä ja riehua, mutta jotain alkoa olisi kuitenkin lipitetty, niin en halua sellaista lasten läsnäollessa. Tai että ne marisee jaloissa nukkumaanmenoaikaan, enkä saa keskityttyä kavereihin ja niiden kanssa yhdessäoloon.

Olen ihan valmis eroon tämän vuoksi. Ei vain yksin kotonaolon vuoksi, vaan myös siksi, että lapset saa ihan kummallisen mielikuvan mitä ihmisten välinen kanssakäyminen ja sosiaaliset suhteet ovat. Ja kyllä: ite valitsin että teen lapsia ja tuollaisen mölön kanssa, mutta ei ollut tämä nähtävissä etukäteen. Mitä te tekisitte mun tilalla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma kuinka nainen antaa ensin persettä, tekee lapsia ja sitten miettii että hmm, sovitaankohan me yhteen? Mistähän olisin tänään tyytymätön?

Jos naiset lisääntyisivät vain sillä perusteella, että tämän tulisi sopia miehen kasnsa yhteen, ja vielä pystyä ennustamaan miten lasten kanssa menee, maailmaan ei syntyisi yhtään lasta

Vierailija
22/22 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaksi noin eritahtista on avioon päätynyt ja mukuloita laittanut maailmaan? 

Tää on muuten hyvä kysymys! Jälkikäteen voin sanoa, että virhe tuli tehtyä. Mulla biologinen kello soi ja mies oli riittävän kelvollinen ja halusi myös isäksi, joten näin että kaikki tähdet oli kohdillaan. Ei ollut. Haksahdin epätoivoisena haukkaamaan paskaa. Vasta jälkeenpäin olen kuullut esim. kumppanuusvanhemmuudesta, joka olisi ollut mulle paljon parempi vaihtoehto.

Nainen haluaa lapsen, nainen tekee lapsen, nainen tuhoaa ydinperheen.

Uusfeministinen voimaantumispaska mädättää ja tuhoaa koko yhteiskunnan sieltä peruspilarien tasolta asti.

Ydinperhe ei sovi suomeen. Suomalainen mies ei ole monogaminen vaan seksiaddikti siittäjä. Monogamisen miehen tulee pystä lopettamaan siittäminen, kun lapset on tehty, vähintäänkin laittamaan se tauolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi