Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi itseänikin vähän karvasee miten tuhma olin tänään. Mun piti olla töissä klo 7, mutta jäinkin nukkumaan.

Vierailija
24.10.2024 |

Koska nukutti 😪😴🛌🏻. Käyn siis vapaahtoistyössä ja minun piti johtaa yhtä tilaisuutta, joka alkoi klo 7.

Ei vain tehnyt mieli nousta ylös ja jäin nukkumaan. Klo 11 soitin, että olen flunssassa kotona. Jätin toisin sanoen kaikki pulaan. Kyllähän ne jotenkin pärjäsi, mutta huonommin ilman minua. Mitenhän minä olin tänää noin laiska? 😯🤨 Oikeastaan tarkemmin sanottuna minua vain hävettää oharit jotka tein. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Vierailija
42/47 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tämähän kertookin miksi et ole ns. oikeissa töissä.

Vierailija
45/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin soitetaan heti aamusta vapaaehtoisporukalle, että tänään ei onnistu, kun vähän ahdistaa.

Vierailija
46/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti voit jo paremmin. Jos on ahdistusta, niin ei kannata tänne palstalle lähteä kertoilemaan, saa vain entistä pahemman olon. Täällä on paljon räksyttäjiä, joilla on tapana purkaa omaa pahaa oloa v*ttuilemalla muille, käyvät kuin raadonsyöjät haaskan kimppuun, kun näkevät toisen olevan heikoilla. Mieluummin käyt juttelemassa jossain ammattilaisella. Ja seuraavalla kerralla olehan ajoissa yhteydessä yhdistykseen, työpaikkaan jne., niin on levollisempi olo huonon omatunnon sijaan. Tsemppiä ja hyvää viikonloppua!

Vierailija
47/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvasee??? Hä?