Hyi itseänikin vähän karvasee miten tuhma olin tänään. Mun piti olla töissä klo 7, mutta jäinkin nukkumaan.
Koska nukutti 😪😴🛌🏻. Käyn siis vapaahtoistyössä ja minun piti johtaa yhtä tilaisuutta, joka alkoi klo 7.
Ei vain tehnyt mieli nousta ylös ja jäin nukkumaan. Klo 11 soitin, että olen flunssassa kotona. Jätin toisin sanoen kaikki pulaan. Kyllähän ne jotenkin pärjäsi, mutta huonommin ilman minua. Mitenhän minä olin tänää noin laiska? 😯🤨 Oikeastaan tarkemmin sanottuna minua vain hävettää oharit jotka tein.
Kommentit (47)
Noh tämähän kertookin miksi et ole ns. oikeissa töissä.
Silloin soitetaan heti aamusta vapaaehtoisporukalle, että tänään ei onnistu, kun vähän ahdistaa.
Ap, toivottavasti voit jo paremmin. Jos on ahdistusta, niin ei kannata tänne palstalle lähteä kertoilemaan, saa vain entistä pahemman olon. Täällä on paljon räksyttäjiä, joilla on tapana purkaa omaa pahaa oloa v*ttuilemalla muille, käyvät kuin raadonsyöjät haaskan kimppuun, kun näkevät toisen olevan heikoilla. Mieluummin käyt juttelemassa jossain ammattilaisella. Ja seuraavalla kerralla olehan ajoissa yhteydessä yhdistykseen, työpaikkaan jne., niin on levollisempi olo huonon omatunnon sijaan. Tsemppiä ja hyvää viikonloppua!
Entä sitten?