Hyi itseänikin vähän karvasee miten tuhma olin tänään. Mun piti olla töissä klo 7, mutta jäinkin nukkumaan.
Koska nukutti 😪😴🛌🏻. Käyn siis vapaahtoistyössä ja minun piti johtaa yhtä tilaisuutta, joka alkoi klo 7.
Ei vain tehnyt mieli nousta ylös ja jäin nukkumaan. Klo 11 soitin, että olen flunssassa kotona. Jätin toisin sanoen kaikki pulaan. Kyllähän ne jotenkin pärjäsi, mutta huonommin ilman minua. Mitenhän minä olin tänää noin laiska? 😯🤨 Oikeastaan tarkemmin sanottuna minua vain hävettää oharit jotka tein.
Kommentit (47)
Hyvä ei sinua siellä olisi kaivattukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tilaisuus meni ilman sinua?
En ole kysynyt.
Ap
😴
Missäpäin suomea sanotaan että karvasee🤔
kaivelee ja korpee kuultu mutta että karvasee?
No mitä tuosta? Et saa edes palkkaa työstä, joten mitä voivat odottaa?
Itse sairastan hyvällä omallatunnolla palkkatyöstänikin, mikäli tarve vaatii. Sillä erotuksella tosin, että ilmoitan sairastumisesta aina ENNEN työvuoroni alkua ja hankin lääkärintodistuksen.
Aika myöhään ilmoitit sairastumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sä nukuit show what?
Show???? 😂😂
Niin ei kukaan voi velvoittaa olemaan vapaaehtoistyössä.
Olen 2 aamuna soittanut töihin että olen kipeä.. historiassa en kerro missä työpaikassa oli 2erillistä kertaa/päivää 2 eri työpaikassa...
Kerran soitin flunssa-olin ollut klubilla edeltävänä iltana ja yönä ja oli krapula.
Kerran soitin flunssa-olin aamuvuoro ja olin kaverilla yötä (kesä), en jaksanut mennä.
Ikinä en ole käynyt töissä ,näyttelen hullua ja rahaa tulee kun vähän irvistelen.