Itse olen DI ja Executive MBA. Luonnollisesti myös miljonääri. Vaimoni on todella kaunis ja ihana. Mukavaa päivää kaikille!
Kommentit (25)
Sulla on kyllä vain joku mielikuvitusrakas muka vaimo! Koska aiot soittaa? Odottaako ehkä?
Ap:lle. Töitä tekemällä et rikastu. Jos rahaa haluat, niin yrittäminen on ainut.
Tuskin susta on yrittämään, kun olet ollut koulutusjärjestelmässä noin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Miljonäärit ei täällä kirjoittele 😂😂
Nämähän onkin niitä mielikuvitusolentoja.
Kuten minä: olen 190 cm pitkä, painoni on 90 kg, tummahiuksinen atleettivartaloinen laatikkoleuka. 18 pitkä ja 14 cm ympärysmittainen penis. Olen matkusteleva miljardööri, onnellisesti parisuhteessa kauniin ja hyvävartaloisen naisen kanssa jonka kanssa seksiä on paljon ja se upeaa. Harrastuksena kirjoitella vauvapalstalle.
Mä olen koodijumala. Kirjoitin viime viikolla viisi riviä koodia ja laskutin 50 k€. Asiakas niin tyytyväinen että maksoi laskun heti neljä viikkoa ennen eräpäivää. Nyt on hyvä rauhottua ja miettiä mitä sitä seuraavaksi ensi vuonna tekisi.
Ja hän on opiskellut jotain 10 vuotta putkeen. Mitä tuhlausta. Koulut on niille, joilla ei ole omaa kykyä ja luovuutta keksiä itse asioita. Ovat järjestelmän otteessa koko ikänsä.
Olen miljonääri yh. ja olen opiskellut tasan tarkkaan sen, mitä tarvitsen. Harrastuksestani on tullut työni.