Mikä on (Tinder-)treffiesi lukumäärä?
Jos olet tai olet ollut Tinderissä tai jossain muussa deittisovelluksessa, kuinka monilla treffeillä kävit , ja kuinka monen pakit sait ja kuinka monet pakit itse annoit?
Itselläni ei ole nyt Tinderiä, kun olen treffailutauolla, mutta tässä on mun saldo 2v3kk ajalta:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta
Eli ei ole hyvin mennyt
Kommentit (21)
Kerran eräs mies antoi minulle pakit ensitreffien jälkeen kunnes vuoden kuluttua otti uudelleen yhteyttä ja ilmoitti, että nyt hän haluaisi jatkaa tutustumista, kun ei ollutkaan löytänyt parempaa naista. En halunnut tavata häntä uudelleen.
Ap
kahdessa vuodessa sain 0 matchia, joten laske siitä, kuinka monilla treffeillä kävin
M
Olen ollut Tinderissä kuusi vuotta. Treffejä ehkä 4-5. Kaikki paitsi yksi olisivat halunneet nähdä uudestaan.
Christiiina kirjoitti:
Kerran eräs mies antoi minulle pakit ensitreffien jälkeen kunnes vuoden kuluttua otti uudelleen yhteyttä ja ilmoitti, että nyt hän haluaisi jatkaa tutustumista, kun ei ollutkaan löytänyt parempaa naista. En halunnut tavata häntä uudelleen.
Ap
!
Ehkä 20-30 Tinder-treffit vuosina 2018, 2019, 2021, 2022, 2023. Kaikkien kanssa ollaan sovittu, että voitais nähdä uudestaan, mutta ehkä 7-8 olen lopulta tavannut uudemman kerran. Pisin seurustelu Tinderin kautta noin viisi kuukautta, yleensä jääneet viiteen viikkoon. Naisilla tapahtunut nopea ihastuminen ja yhtäkkinen lopahtaminen. Itse olisin voinut muutamaa juttua jatkaakin ja oli kaksi kovaakin ihastusta. Ei taida Tinder-naisista vain olla vakavaan suhteeseen ja enää ei löydy edes treffattavia.
M44
En ymmärrä, miksi ap toitottaa tuota treffilistaansa jatkuvasti. En edes muista montako kertaa olen sen tällä palstalla jo nähnyt.
Joku 12 ehkä. Vain yhden kanssa tavattu toisen kerran uusiksi. Ei napannut.
Yhdelle sanoin ei kiitos, muista ei kuulunut mitään.
Ei nää Christiina-trollin jutut vain ota tuulta alleen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ap toitottaa tuota treffilistaansa jatkuvasti. En edes muista montako kertaa olen sen tällä palstalla jo nähnyt.
Minä olen nähnyt sen 37 kertaa, joista 36 kertaa oli täysin turhia.
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ap
Muita kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että täällä av: lla on paljon sinkkumiesten tekemiä aloituksia, joissa he harmittele at, kun eivät löydä kumppania, niin mä haluan vain tsempata heitä kertomalla, ettei se deittailu ole minullakaan ollut helppoa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 20-30 Tinder-treffit vuosina 2018, 2019, 2021, 2022, 2023.
Eipä tuokaan paljoa ole siihen nähden, että olet ollut kauan Tinderissä ja yhtäkään pitkää seurustelua ei sieltä muodostunut.
noin 40 miestä tavannut tinderistä ja mistään ei kehittynyt minkäänlaista suhdetta, edes kaveriksi ei yksikään mies minua halunnut. nyt vuosia ilman tinderiä enkä aio sinne enää palata. ei sieltä saa kuin siipeensä. N35
Noh... Itse ainakin tunnistin sinusta sovinismin siemenen. Tiedä vaikka se olisikin täydessä kukassa jos sun kanssa puhuisi pidempään. Yli 30 treffiä reilun kahden vuoden ajalta? Kannattaa ihan tosissaan pysähtyä miettimään jos tuollainen saldo on. Hyvä kun tauon olet ottanut. Jos kuulisin sun tuon kertovan treffien aikana, niin saattaisin jo sen takia jättää homman sikseen.
Terveisin, se feministi mies.
Vierailija kirjoitti:
Noh... Itse ainakin tunnistin sinusta sovinismin siemenen. Tiedä vaikka se olisikin täydessä kukassa jos sun kanssa puhuisi pidempään. Yli 30 treffiä reilun kahden vuoden ajalta? Kannattaa ihan tosissaan pysähtyä miettimään jos tuollainen saldo on. Hyvä kun tauon olet ottanut. Jos kuulisin sun tuon kertovan treffien aikana, niin saattaisin jo sen takia jättää homman sikseen.
Ainiin... Ihan vain käytännön esimerkkinä ja vinkkinä. Täällä palstallakin näet epäonnistumisiin katkeroituneita miehiä, jotka alkavat suoltamaan misogynia Andrew Tate paskaa. Naiset ei ole tälle immuuneja myöskään. Miehet tunnistaa sen naisista yhtä hyvin kuin naiset miehistä.
Jos toisen sukupuolen osaa kohdata TOSISSAAN TASAVERTAISENA, niin se on yhtä viehättävää, kuin itsevarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin... Ihan vain käytännön esimerkkinä ja vinkkinä. Täällä palstallakin näet epäonnistumisiin katkeroituneita miehiä, jotka alkavat suoltamaan misogynia Andrew Tate paskaa. Naiset ei ole tälle immuuneja myöskään. Miehet tunnistaa sen naisista yhtä hyvin kuin naiset miehistä.
Jos toisen sukupuolen osaa kohdata TOSISSAAN TASAVERTAISENA, niin se on yhtä viehättävää, kuin itsevarmuus.
Täh? Etkö sää nää kuinka tää crisse on perus prinsessa joka odottaa aina miehiltä aloitteita ja sit miettii miks melkein kaikki miehet haluaa vaan pesää? Ei nää opi koskaan. Turhaan neuvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin , hänhän on kuuluisa nimenomaan tyrkkyydestä, maanittelee miehiä treffeille vaikkei niitä selvästi kiinnosta yhtään, ja yrittää saada ne suostumaan kertomalla miten kyllä maksaa kaiken. Säälittävää.
1,5 v Tinderissä , olen N49 ja myönnän olevani kranttu. Tiedän mitä haluan ja mitä en.
Kolmet treffit eri miesten kanssa ja kaikista tiesin viiden minuutin sisään että ei. Miksikö?
Herra nro 1 kehui tunnin treffien ajan itseään ja luetteli tarkkoja summia kertoen kuinka monta tuhatta hänen lomamatkansa aina maksavat. Ok. Me oltiin kuitenkin toisillemme tuntemattomia joten olisin halunnut mieluummin keskustella harrastuksista, mielenkiinnon kohteista jne.
Herra nro 2 vaikutti luonteen puolesta mukavalta mutta kun hän hymyili ekan kerran meinasin oksentaa. Hampaat olivat keltaruskeat ja sikin sokin enkä voisi kuvitellakaan suutelua.
Herra nro 3 puhui kirjakieltä ja puhui treffien ajan lapsensa äidistä - ei kiinnosta. Lisäksi hän oli valehdellut profiilissa pituutensa. Hän oli ehkä 155 cm.
En jaksa uskoa enää treffiappeihin vaan kyllä se ihminen täytyy tavata arjessa jotenkin luonnollisessa yhteydessä.
Kommentteja?*