Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on taas takana huonosti nukuttu yö. eli väsymystä tulee sitten riittämään tälle päivälle.

masussa pidetään aamujumppaa. tai sit siellä on potkunyrkkeilytreenit tai jotain. ja mulla olo sen mukainen.

saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan.

ruusunpiikki rv 37+4

Vierailija
2/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei yhtään parempi ja kuume huitelee taivaissa.Täytyy varmaan jo pohtia uusinta näytille menoa...

Nyt aamupäivällä suuntaan kuitenkin keskustaan,jos tekis jotain mukavia löytöjä.

Tytöt nappaan mukaan seuraksi,mies jää potilas viihdyttäjäksi=)

(.)ei uutta.hieman ehkä rauhoittunut liikkuminen,ei siis kaiken aikaa likkeessä.Mutta yhä valtaista venyttelyä ja kyljen kautta ulos pyrkimystä.

Porautuu alemmas ja alemmas rutisten,auts.

Auton ratin taakse vääntäytyminen ei herkkua=)

Ihmeen hyvin nukun vaikka lonkat ja jalat aamuisin ihan tulessa.Parit vessa käynnit ja unta palloon taas.Hyvä niin!

Meillä on edessä teatterireissu tampereelle kun viikkoja kasassa 37+.Jännittää miten käy.Mennään tyttöjen ja miehen kanssa katsomaan My fair lady,pojat jää mummolaan.

Iso ystävä porukka, mennään bussilla.Idea parkin kautta,hauskaa.

Ennen tätä reissua en halua jakaantua,heti sen jälkeen käy=)

Näissä mietteissä,massu edelleen pystyssä rv 35+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika meni nukkumaan heti ysin jälkeen ja jäi sänkyynsä kerralla. Ei siis sitä tunnin edes takas soutamista ja huopaamista pojan naureskellessa. Yöllä kävin vessassa vain kerran. Mies ei tunkeutunut yöllä kertaakaan mun puolelle nukkumaan, ei työntänyt kyynerpäätään mun lapaluuhun tms. Poika nukkui koko yön jopa 8 asti! Eihän tässä voi olla muuta kuin virkeä ja tyytyväinen.

Aamuhommia tässä lopetellaan ja lähdetään sitten huonekaluliikkeisiin pörräilemään.

Vauva liikkuu paljon ja sillä on varmaan 3 kertaa päivässä hikka.

rimma 36+3

Vierailija
4/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keikutaaan ;) Meillä nuorimmainen tuli kipeäksi illalla. Ihmettelinkin kun kauppareissulla ostoskärryissä notkui ja valitti että väsyttää. Kotiin tultaessa mittasin kuumeen ja huiteli lähellä 39. Pamofilla olen nyt lievittänyt olotilaa.

Leanna: Teillähän on sairastettu jo useamman päivän, alkaako yhtään helpottaa?

Ruusunpiikki: Näin tämä maailma on pieni, täällä samoilla nurkilla pyöritään mahoinemme :) Minulla on ensi viikolla neuvola mutta Kirsi onkin lomalla, taisi olla Taina joka tuuraa.

Minä odotan tosiaan kolmatta, esikoinen on eskarissa ja nuorimmainen 5v. Ymmärsin, että olet menossa Kätilöopistolle synnyttämään? Minä olen nämä kaksi tehnyt Naistenklinikalla ja sinne suuntaan nytkin.

Heräsin aamulla päänsärkyyn, mulla oli viimeksi verenpaine pikkuisen koholla ja nyt kun on kovasti turvotusta niin pitää miettiä soittoa äitipolille josko pitää lähteä näyttäytymään. Ettei vaan sitä raskausmyrkytystä olisi... Ei viitsisi ihan huvikseen ajelle tuonne keskustan liepeille kun autossa istuminenkaan ei enää kovin juhlaa ole :O

Omaan napaan ei muuta ihmeellistä, kova meno jatkuu.

Zeldatar 37+0 *poks*

Vierailija
5/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi onnittelut tuulille pienestä elämän ihmeestä.Jokohan kohta pitää avata synnytyspuolelle maaliksille oma pino,kun niin tuntuvat tulevan vauvat maailmaan jo helmikuun puolella..?

Kestoista ja kantoliinoista oli keskustelua.Kestovaippoja en ota käyttöön,pyykkiä riittää muutenkin tarpeeksi tässä perheessä.Kantolinaa ajatelin kokeilla,jotta saisi kaksi kättä vapaaksi,esim.kauppareissuilla.Edelliset lapset ovat hyvin viihtyneet lattialla ja sitterissä,täytyy toivoa että tulokas on heidän kaltaisensa.

(.) Tänään poksuu viikot,kasassa 36,joten passailut jätetään.Olen herännyt jo kuuden aikaan ja siivonnut kuin hullu,mistä lienee tullu tällainen energiapiikki?!?Jos voimat riittävät,tänään suoritetaan myös kaksi muuta ässää,jotta vauveli tietää olevansa tervetullut:D...

tityli 36+0 *poks*

Vierailija
6/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen ei ole kova, mutta tuulee ja on harmaata. Pitäisi kuitenkin lähteä pojan kanssa ulos. Antaa isin nukkua krapulaa? pois :).

Uusi ikävä vaiva on taas tullut, ilmeisesti vaavi välillä painaa jotain hermoa ja kävellessä meinaa lähteä jalka alta :(. Eilen ensin ulkona meinasi lähteä jalka alta, sitten se meni ohi, myöhemmin sitten pikkuisen liikkeiden aikaan meinas taas lähteä jalka alta.

Liikkeet ovat muuttuneet enemmän möyrinnäksi ja venyttelyksi. Aamulla tuntui että jaloilla potki rintalastan alle, aika ikävän tuntuista. Masu on tosiaan täynnä vauvaa ja mä olen valtava, kohta alkaa takkikin kiristää vaikka oidin sitä esikoiselta loppuun asti!

Illalla supisteli kipeästi ja säännöllisesti vähän aikaa, mutta menivät ohi ja kyllä noista supistuksista puuttui terä. Toivon vain, että ne vähän kypsyttelisi paikkoja, vauvan tulisi syntyä hyvissä ajoin ennen kymmenettä päivää tai sitten sen jälkeen kun kummitytön ristiäiset on 10. päivä! 19.3 Ollan aikoinaan aloitettu seurustelu, joten sehän olisi aika hyvä syntymäpäivä!

möhkis ja tiitiäinen 35+1

Vierailija
7/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Yritänpäs sitä yhtä värijuttua,jonka joku eilen neuvoi, ei saa nauraa jos ei onnistu...)

[color=blue]

Tokkurainen olo, mut en käy enää uudestaan nukkumaan kun kerran heräsin miehen töihin-lähtö-ääniin, jospa sitä sais illalla sit paremmin unen. (toivossa on hyvä elää)

Mulla oli iltasella aika hurjia viiltäviä tunteita taas tuolla alaosastolla, en kyllä edelleenkään tiedä onko ne suppareita vai mitä mut ikäviltä ne tuntui kutsuu niitä sitten ihan miksi vaan. Saunasta ne sitten yltyi vielä pahemmiksi...tyhmä minä kun piti sinne mennä itseä kuumentamaan vaik olin just päivällä suihkussa käynyt. Meillä kun ei ex-kodissa ollut saunaa niin nyt ei malttaisi olla löylyttelemättä jos se kerran on lämpimänä.

Mies lähti tosiaan töihin, onneks lauantait hieman arkipäiviä lyhyempiä, joten hiljaista pitelee täällä. olin haaveillut käyväni tänään kirpputoreilla pyörimässä kun niitä lopultakin täältä löysin viime viikonlopun vaunukauppailun yhteydessä...mut ei mee asiat suunnitelmien mukaan...mulle ei tullutkaan vakuutusyhtiöltä sairauskulukorvaukset vielä vaik puhelimessa niin lupailivat ja nyt sitten en osta mitään ennen niiden saapumista. Höh ja pöh, harmituttaa! :/

No, eipä tuo maailmaa kaada,alkaa vaan tuntua siltä et nyt ne vauvan tavarat pitäisi loputkin saada hankittua.

Huuto.netistä huusin imetystyynyn, halvalla, en ole vielä noutanut... tää oli bumerangin mallinen ja vasta huudon jälkeen luin jonkun kirjoituksen ettei se ole ihan toimiva malli,mut toivotaan et ajaa asiansa. Sämky meiltä vielä uupuu,mut se saadaan miehen serkulta lainaan...ajattelin tehdä mammalaatikosta ensisängyn sitten vielä sinne pinniksen sisälle...kait käsi sen verran askartelua sallii vaik rajoitaakin vielä isompia projekteja. Ylipäätänsä oon päättänyt tyytyä aika paljon laina-/käytettyyn tavaraan kun ei ole isot tulot mulla. Miehellä vähän isommat mut sille napasahtaa kuun vaihteessa jälkikäteen maksettavaksi korot tämän uuden asunnon lainasta lokakuulta asti ja vanha kämppä+ex-auto ei ole vielä edes myynnissä saati sitten myyty. Hänen asiahan se on,mut jos menee sillä talous tiukalle niin menee mulla vielä tiukemmalle,kun ei paljon yhtiövastikkeiden jälkeen jää käteen törsäysvaraa...... kait sitä jotenkin selviää. Nyt pitää tyhjätä pää ettei koko päivää tule näitä pohdittua/murehdittua...se kun ei auta asiaa yhtään....

(suggestopediaa mielelle: Muista positiivinen asenne, ole iloinen,muista positiivinen asenne...... )

Juu, viikkonlopun jatkoja kaikille jos mua ei täällä näy ennen alkuviikkoa, enköhän tänään täällä vielä ainakin taustaile....

Masu-mamma 35+6 (ja huomenna POKSahtaa uudet viikot käyntiin)

Vierailija
8/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten yksinkertasesti jaksanu nousta aamulla viemään miestä töihin, joten mulla ei ole autoa, eikä päästä koiran kanssa metsälle - ei silti että sinne niin kovin enää hinkuisinkaan - tänään on jotenki puhtipois_päivä, joten varmaan sitte roikun täällä koko päivän :) yllätys!

Tein eilen ihanaa valkosipulilevitettä ja löyhkään kamalalle - sori jos se tunkee teidänkin nenuihin!

Tänään funtsin josko pyytäs kaverin kahville ja tekis sitä varten vaikka tiikerikakun..suunnitelmat on hyvät, mutta jostain pitäs repii energiaa. Vaikka siis nukuin puoleen kymmeneen..en jaksa tehdä mitään, en vaikka muistaakseni nukuin ihan melkein koko yön..kyllä on tyhmää.

( . ) ihan kun edellinen ei sitte olis omaa napaa ollu..kuitenki, eilinen kävelylenkki oli tuskaa, tänään täytynee kokeilla uudestaan, jotenki se muksu ehkä painaa tonne alas ja kävely sattuu..tai sit ne on vaan liitokset mitkä särkee..en mä tiedä. Ei supista, ei satu, ei tapahdu mitään..mieskin eilen vihjaili et tää taitaaki olla vaan aprillipila..aprillipäivänä tulee sitte iiiso pieru. Ultrassaki näyttivät varmaan vaan jotain vanhaa videoo ja mä oon päivät pitkät syöny viiden edestä että oon lihonu näin paljon...loistava käytännön pila!

Tappert ja Puksu 36+6

Vierailija
9/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkonainen yö takana. Eilen janotti taas ihan vietävästi, joten se kostautui sitten monella pissireissulla *haukoitus* Aamulla olisin saanut nukkua, mutta heräsin siihen kun käsi puutui.

Meillä on tarhassa ollut tulirokkoa, onneks tyttö on nyt viikon lomalla. Itseä jäi mietityttämään, jos sen pöpön saan, niin mitäs sitten?? Muistaakseni en ole tulirokkoa sairastanut.

( O ) Ei uutta. Hippu liikkuu, öisin selvästi hiljaisempaa (olispa synnytyksen jälkeenkin), mikä tietty pistää öisin seuraamaan onko eloa. Teillä muilla tuntuu vauvan pää painavan jo alhaalla, mulla ei mitään. Eilinen kauppareissukaan ei tuottanut ainoatakaan supparia. Autoon pakkautuminen on toisn jo hankalaa. Sais kyllä jo syntyä, olis tää arki helpompaa, kun pääsis kunnolla liikkumaan.

Tänään teen salvialla ja perunalla täytettyä kanaa. mies menee katsomaan matsia, joten mullehan se tietty lankes. Keksis vaan päiväks jotain tekemistä.

-m- ja Hippu rv 37+3

Vierailija
10/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASULI;

En mä tiedä painaako Puksu alas vai ei..peppu tuntuu korkeella joten tod.näk. ei oo kovin alhaalla pääkään. Jotku liitokset varmaan vaan painaa jotenki hölmösti kun kävelee. Tästä päätellen mä tosiaan olen täällä vielä pitkääään.

Väänsin sitte maustekakun kun ei ollu kun kaks munaa..tossa selvis yhdellä :) Tiedä sitte mitä siitä tulee kun korvasin rusinat pähkinärouheella..mahtaa tulla makusta..saapi nähdä.

Ihmettelin aamusella miten tääl on niin rauhallista, ja vasta aamupalalla tajusin et jotain puuttuu..mies oliki ottanu lappalaisen töihin mukaan! Ah tätä rauhaa kun ei oo kun yks kitisevä piski jaloissa :) olihan siitä eilen puhettakin mut enhän mä mitään muista..

Tappi

Vierailija
11/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi: jospa Puksulla onkin pitkä selkä, riittäähän siitä siten ylös ja alas. Mulla taas kaikki tuntemukset, että syntyis ennen la, on kadonnut tuhkatuuleen. Samoin kaikki vaivatkin, nyt on enää vaan laiskuus syynä, ettei mitään tee.

-m-

Vierailija
12/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,mulle lekuri sanoi et vauvan pää on tosi alhaalla ja silti joku osa siitä pienestä ihmisestä pönkäilee kovin korkealla tuossa tissien alapuolella etenkin iltaisin, eli kyllä niissä mittaa riittää vaik ei uskois... tai sit sillä on joku akrobatiaharjoittelukäynnissä et se levittelee kaikkia raajojaan eri suuntiin yhtäaikaa...

;) Masu-mamma

Vierailija
13/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hiljaiseksi veti tämä uutinen.

Olin tulossa kertomaan, että meidän poika pääsi nyt sitten virallisesti kotiin. Nyt ei vaan osaa sitä tuon jälkeen hehkuttaa niin kamalasti vaikka se meille äärettömän tärkeä asia onkin. Taidan tulla myöhemmin jatkamaan kunhan tokenen tästä surullisesta uutisesta.

-Duppis *tippa linssissä*

Vierailija
14/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte kannata korvata maustekakun rusinoita pähkinärouheella..se ei maistu miltään :( No, kai se silti syötyä tulee..onhan se sentäs sokerista - se riittää.

Nyt mä väsäsin patonki-taikinan..kohta meen vääntämää neljä patonkia mitä voin sit mutustaa ton valkosipulilevitteen kanssa...hitsi mikä herkkuperse!

Kävelyllä kävin koiran kanssa ja taas se tuntu pahalta, joku tunkee jotain tuolla alhaalla,en vaa osaa paikantaa et mihin se muksu on menossa..toisaalta tuntuu alhaalla etuosassa punkemista, toisaalta tuntuu et on jatkuvasti " isompi hätä" , eikä siis kuitenkaa ole. Toiseksee tyyppi punkee peppua mun oikeen rinnan alapuolelta suoraan ulos, ja ilmeisesti sitten jalkapohjat tunkee tosta vasemman rinnan alta (jos se siis on sillee sikiöasennossa kippurassa ni näin kuvittelisin), tiataa mokoma oikoa koipiaan..luulen että selkä on mun oikeeta kylkeä vasten..tai jotain.

No, keskiviikkona se selvinnee kun on vihdoin se lääkärinla (onneks vaadin sinne päästä vaikkei kuulema olis tarvinu), saapa tietää onks alakerrassa mitään tapahtunu ja missä se kakaran nuppi oikein on :)

Joo..mut nyt ne patongit.. *maistuis varmaan sullekin...*

Tappi agen..tylsää on on on

Vierailija
15/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ihanaa kuulla väliin näin hyviä uutisia!!!

Mitenkä se leikkaus? eikö sitä tarvitakaan ollenkaan?? Ai hitsi että voipi olla toisten puolesta onnellinen..ja surullinen.

Jotenkin tuntuu että tällähetkellä jokainen ilo- ja suru-uutinen koskettaa niin kovin syvältä..tunteet menee laidasta laitaan..mutta nyt on ainakin virne naamalla :) Puksukin potkii terveisiä teillepäin.

Tappi

Vierailija
16/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leannan ja Zeldattaren lapsukaisille pikaista paranemista! Se on jotenkin niin kurjaa, kun pikkuväki sairastaa. Itse muistan lapsuudesta sen, että kun meillä sairastettiin (lapset), niin silloin vietettiin syntymättömyyspäivää ja äiskä toi jonkun kivan lelun =). Tätä perinnettä oon yrittänyt jatkaa ja jos meillä sairastellaan (mies tai lapsi tai minä), potilaalle tuodaan joku kiva pikku yllätys, herkkuja, lehti tai lelu tms. Meillä myös krapula luetaan yleensä sairasteluksi =) ja silloin saa toista ihan luvan kanssa hemmotella.

Ulkona on täällä ihana ilma, vaikkei aurinko paistakaan. Kävin pitkästä aikaa kaupungilla tekemässä ostoksia ja oli mukava nähdä paljon tuttuja, nyt kun olen viettänyt enimmät aikani kotona leväten, niin tollainen pikkureissukin tuntuu ihan lomalta! Löysin itselleni parit imetysliivit ja parit tavalliset, alkaa nää muodot paisumaan vieläkin. Voi tissiparkoja, mihin venytykseen ne joutuu. Yhtenä aamuna vaan taas huomasin, ettei mitkään liivit sovi enää ja siitähän taas seurasi raivostuminen =) ja tippa linssiin... Noh, onneksi vielä kaupoissa myyvät liivejä, niin saatiin tuokin valtava ongelma ratkeamaan.

Ostin myös hurjan kasan pikkareita ihan nyt käytettäväksi ja sitten sellaisia " välimallin kalsareita" , aikaan, kun ei mahdu vielä(kään) entisiin ihanuuksiin. Entiset hepeneliivit olenkin jo lahjoittannut suurimmaksi osaksi eteenpäin, huomasin ekan lapsen jälkeen, ettei ole toivoakaan, että sen malliset liivit enää istuisi/mahtuisi. Pääseepähän sitten taas uusille liiviostoksille, kun imetys on loppunut ja kroppa vähän vetäytynyt.

Kaverin muksulle löytyi kanssa rotinaviemisiä vielä lisää, nyt on myssy, ohut unipussi ja ruskovillan 0-1vuotiaan tumput odottamassa paketointia. Meidän vauva sai aivan ihanat haalarit ja parit puolipotkarit tältä reissulta. Esikolle ostin puisen ksylofonin, annetaan joko nyt jo muutenvaan, tai sitten kun vauva syntyy, ikäänkuin lahjana vauvalta. Edellinen ksylofoni onkin jo vähän soitettu epävireeseen =), oli semmonen pikkaisen edukkaampi malli...

Oma vointi on muuten ihan hyvä, välillä vaan supistelee, taitaa kuulua asiaan. Välillä tuntuu, että alapäästä vois kätellä vauvaa, tai taputella sitä päähän =) ja hurja jano vaivaa. Täälläkin jääpalavesi on tosi pop! Yhtäkkiä vaan tuntuu, että suu on kuiva kuin saharan autiomaa ja vettä tänne ja heti, ämpärikaupalla kiitos!

Ja kiitos tappertille hyvistä nauruista!!!

Terkuin Kashmir 34+0 POKS!!!!

Vierailija
17/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee 2 viikkoa sairastamista täyteen.välissä oli parempi kunnes keskiviikkona sairastui uudelleen.muut ovat päässeet helpommalla.Itse olin paripäivää flunssanen ja tytöt samoin,esikko oli 3 päivää pois koulusta.Mutta 5v ei nyt tunnu paranevan millään.

Kävin keskustassa ja ostelimme tytöille kevät vaatetta ja tietenkin sairastavalle pojalle legon.Aina kun meillä ollaan kipeinä,on munkin ollut tapana ilahduttaa lasta/lapsia lelulla tai muulla mukavalla.Sitten vuokrataan dvd-leffoja tms.Juodaan limua ja syödään hyvyyksiä,jotta edes jotain menis alas.

Liitokset suorastaan natisivat kun ravasimme kaupoissa ja kävelin kuin ankka=)

sainpa parit supparitkin pitkästä aikaa aikaiseksi=)

Hienoja uutisia Duppiksella!!!

Voimia myös muille sairastaville!!!

Vierailija
18/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi: Kyllä siellä kotiutuspapereissa lukee, että kirurgien ja neurologien näkemys on se, että poika tulee tarvitsemaan shuntin. Tosin se kotiuttava lääkäri sanoi, että joskus käy niinkin ettei tarvita. Ne vaan taitaa olla sellaisia semi-ihmeitä :)

Tsiisus, että nyt jo osaa väsyttää. Joskus puoli yhden aikaan päästään iltaisin nukkumaan, sitten pitää herätä 3.45, päästään puoli neljä takaisin syötön jälkeen nukkumaan, ja sitten herätään aamulla klo 6.00-7.45. En valita kyllä koska on niin mainiota kun on koko perhe koolla, mut vähän kyllä mietityttää, kun oon jo nyt viikon jälkeen ihan zip, niin mites sitten parin kuukauden päästä? Oon varmaan kun roikkuva räkä siinä vaiheessa :D

Nooh... väliaikaistahan se vain on. Meillekin tuli tossa toissa viikolla esikoisen eskarihakemus. Samana päivänä tuli vielä samaisen tyttösen pk-kuvat joissa oli tosi ison tytön näköinen. Meinasi ihan itku päästä kun tajusin että mun vauva on kasvanut jo noin isoksi tytöksi enkä mä ole huomannutkaan =) *snif*

Eilen ja tänään oon saanut ihan istuakin hetken kerrallaan, kun esikoinen on kummitädillään leikkimässä :) Tässä viikossa on hyvin jo käynyt selväksi se, että normaalitilassa on koko ajan jonkun ruoka-aika, vaipanvaihto, lääkeaika, maidonkeitto, siivous, tai jotain muuta tuikitärkeää :D

En tiedä johtuuko siitä että poika ei ole ihan " tavallinen" vauva, vai onko muuten vaan, mut tuntuu että tää kolmas on jotenkin pistänyt aikataulut ihan eri tavalla remonttiin kun aiemmat :)

Ihanaa siltikin. Ihan eri tavalla osaa arvostaa normaalia arkea nyt kun on tuo melkein kahdeksan viikon sairaalarumba takana.

Voimia teille kaikille loppuraskauden myllerrysten ja kiusojen kanssa :)

Niin ja Tuulille onnea nyytistä :)

-Duppis ja poika 8 vko

Vierailija
19/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

DUPPIS;

Ei se poitsu mitään shunttia tartte..kunhan kirjuuttelevat mokomia :) uskotaan niin...hänpä onkin ihme-vauva kun kuuluu maalismasusiin, täällä ei mitään taviksia olekaan! Joten kaikki on mahdollista!

Hitsi miten aika kuluukin..jo 8 viikkoa vanha poitsu!!! Hurjan hienoa :)

Miks mua vähän väliä viskoo päästä? Siis en tarkota nyt ollenkaan tätä tavallista heittelyä vaan ihan huimausta - hullu oon ollu aina, mutta sentäs pysyny pystyssä. Nyt tuntuu aina välillä että tulee tosi äkkiä heikotus, semmonen humiseva tunne joka sitten yhtä yllättäen katoaakin..verenpaineissa ei pitäny olla mitää ihmeellistä joten mistä se nyt sit johtuu? (Puksu tietty puristelee jotain valtimoa).

Taptaptap

Vierailija
20/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duppis:

Aivan ihania uutisia!! Olen erittäin vihree kateudesta ;) !!

En osaa edes kuvitella millaista oli nämä kaikki menneet viikot, kun pienokaisenne joudui siellä sairaalassa odottelemaan,mutta nythän on kaikki hyvin kun olette kaikki yhdessä.

Tappi:

Mistä revit kaiken tuon energiasi???

Itse en ole leiponut pojan synttäreiden jälkeen mitään,vaikka koko ajan on järkyttävän kova makean himo päällä.

Kyllä mulle kelpais sellanen maustekakku mis ei oo niit rusinoita,kun en oo mikään rusina fani..suklaa kuorrutteiset rusinat kyl uppoo

( jostain kumman syystä).

(.) Katselin eilen sellasta ghost ship-" kauhu/jännäri" elokuvaa,ja arvatkaas kuka heräs ja oikein kunnolla. Ei se leffa mitenkään kauhee ollu,enkä jännittänyt sitä ollenkaan,mut jostain syystä vaavi otti kunnon pultit!!!!!

Siis aivan mahtava fiilis kun sain " selkääni" oikein kunnolla viimeisten hiljaisten päivien päätteeksi!

Tänään onkin sitten liikkeitä tuntunut koko päivän joten voin taas relata oikein kunnolla.

Ukkoa tuli tos välis vaan aivan mieletön ikävä,mut lohduttavaa on se,et mies lupas palata suomeen viimestään 16.3. Toivottavasti se sit kans tulee tohon mennessä kotia!

Viel viis viikkoo jäljellä,ja ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta.Kyl se taidan olla minä täällä ihan 100% vikana maalisvauvaa odottamassa.

Hanan ja pulla, rv35 jippii!!!