Missä hyvät valikoimat kestovaippoja livenä
Heippa,
löytyykö pk-seudulta kauppaa, jossa olisi paljon erilaisia kestovaippoja ja imuja livenä? Nettikauppoja mulla on tiedossa vaikka kuinka, mutta haluaisin hiplata ennen ostopäätöstä ;-)
wannabemummy
Kommentit (7)
Miksi mä en ajatellut ruohonjuurta, höh. Kiitokset kaikille vinkeistä. Mulla on nyt fuzzi bunzin smallit käytössä ja melko tyytyväinen niihin. Seuraavaan kokoon haluan katsoa muitakin vaihtoehtoja ja erityisesti kotimaisen tarjonnan.
Voi myös ottaa vaippoja lainaksi, jos haluaa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja ennen niiden ostamista:
http://www.kestovaippayhdistys.fi/lainaamot/index.php
anttusanttu:
Me and Mama on Uudenmaankadulla. Netissä on tarkempi osoite. En kuitenkaan suosittele tätä sen takia, että nämä ei myy mitään mun mielestä hyviä vaippoja...
Minä taas olen ostanut lempivaippani eli bambufroteiset Bamboozlet ja Disanan villavaippahousut (ylivoimainen yövaippayhdistelmä) juuri Me&Mamasta :). Ja Tots Botsin sekä Popolinin kuorivaipat, joita kyseinen putiikki myy, ovat minusta myös hyviä, eivätkä P' tits Dessous veluurivaipatkaan olleet huonoja, varsinkin pikkuvauvalle olivat tosi kivoja! Mutta aika kallis kyseinen liike on, olen nyttemmin ostanut netistä muista liikkeistä em. vaippoja edullisemmin :).
kestovaippayhdistyksestä, perhekahvilaan, kerätä porukan kotiisi ja sinne tai johonkin muuhun tapahtumaan, varmaankin tämän kuun lopussa olevilla lapsi messuilla on Kestovaippayhdistys mukana ja siellä on esittelykassi, jossa on erilaisia vaippoja esillä. www.kestovaippayhdistys.fi
Ruohonjuuresta löytyy vaikka mitä kestovaippoja. Siis sijaitsee siinä kampin keskuksen lähellä
Me and Mama on Uudenmaankadulla. Netissä on tarkempi osoite. En kuitenkaan suosittele tätä sen takia, että nämä ei myy mitään mun mielestä hyviä vaippoja... Tein täältä suurimmat virheostokseni, mutta hiplailemaan täällä pääsee =)
Jutta Design on Punavuorenkatu 3:ssa. Täällä on p a l j o n hyviä vaippoja ja hyvä palvelu. Suosittelen tätä.
Ruohonjuuri on hyvä kanssa =)
Suosittelen lämpimästi Ekopuoti Viiperoa Herttoniemenrannassa! Valikoimassa on erilaisia vaippoja, vaippahousuja ja lisäimuja sekä myös kantoliinoja ja -reppuja yms. Kotipuodista kun on kyse, ei tavaraa tietysti mitään marketillista ole, mutta palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa. Ja pääsee nimenomaan hiplaamaan ennen mahdollista ostopäätöstä;). Kurkkaa lisätietoja ja aukioloajat www.viipero.net
matteusk