Mihin asiaan olette tänään tyytyväinen?
Minä siihen, että kävin tänään salilla.
Muuten alan olla jo valmis viikonloppuun.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tein erittäin hyvää jauhelihakastiketta. Perunoiden ja maustekurkkujen kera tosi hyvää ja vielä lasi maitoa ja pari palaa leipää. Tervellistä ja täyttävää.
M44
Oikeaa ruokaa!👍
Tänäänkin on kaatunut r y z z i ä Ukrainassa...jesss..
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Minä siihen, että en perinnönjaossa saanutkaan sijoitusasuntoa, josta mun olisi pitänyt 81-vuotiaalle vuokralaiselle ilmoittaa, että sillä on 6 kuukautta aikaa etsiä uusi asunto ja muuttaa. Vaikka mun sairaanhoitajavuoteni jäikin viime vuosituhannelle, mua ahdisti aika paljon tämä asia. Kun en edes tiedä, onko sillä vanhuksella ketään omaisia tai tuttuja, jotka voisivat auttaa asunnon etsimisessä, tavaroiden pakkaamisessa ja muutossa.
Mitä jos olisit antanut sen vanhuksen asua kotonaan?
Siis mun perintönä saamassani asunnossa? No ei käy, kun mun olisi pitänyt myydä se asunto, jotta saisin perintöverot maksettua. Tai vaihtoehtoisesti mun olisi pitänyt myydä oma kotini, mitä en tietenkään halua jonkun tuntemattoman vanhuksen takia tehdä.
Pesetin auton, tankkasin tankin täyteen ja vaihdoin autoon talvimatot. Imuroin myös.
Minulla oli tänään asiakas, jonka vaimo oli menehtynyt samankaltaiseen sairauskohtaukseen, jollaisesta itse selvisin. Melkein itku tuli onnesta ja kiitollisuudesta.
Osa läheisistä on vielä elossa. Työkaveri kertoi että kotimaassaan koko perhe kuoli pommituksissa, vanhemmat, sisarukset lapset. Meillä ei oo mitään hätää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä Korona, ja kuumeessa. Viddu 3 krt jo...mönkään meni kaikki. Huomenna piti mennä koko perhe ekaksi syömään suosikkiravintolaan ja sitten jääkiekko-otteluun, syysloman kunniaksi. Lapsen oma toive. Noo nyt toivotaan kädet ristissä ettei tarttuisi tuo korona tällä kertaa muihin.
Eli mihin olet tyytyväinen?
Noo, kädet ristissä toivotaan ettei tuo korona Tartu muihin . Mies eristetty. Tyytyväinen siihen että tytär sai mukaansa peliin nyt hyvän kaverin, ettei mennyt kallis lippu hukkaan. Ja käydään nyt sitten äiti +tytär combolla syömässä huomenna hyvin, ennen peliä.
Olen tyytyväinen kun uudessa työpaikassani on niin kivoja ihmisiä!
Otan osaa murheisiisi. Kyllä se siitä.