Mihin asiaan olette tänään tyytyväinen?
Minä siihen, että kävin tänään salilla.
Muuten alan olla jo valmis viikonloppuun.
Kommentit (29)
Aurinko paistaa. Pieni häivähdys aurinkoa tekee hyvää. Eilen aallot loiskivat järvellä ja pari puuta heilui. Kivoja kuusia pari pihassa.
Nukuin hyvin ja pitkään.
Tänään ei tuule kovin paljon, joten pääsen ulkoilemaan saamatta päänsärkyä.
Kävin töissä, en ostanut olutta kaupassa käydessäni sen jälkeen.
Sain vihdoinkin lääkärin joka halusi auttaa ( nainen)ja olisin saanut hoitoakin, mutta kiitos monivikaisuuteni minulla on kaikki lääketieteelliset esteet saada hoitoa. Tekisi mieli itkeä, mutta olen kiitollinen että vuosien jälkeen minua kuitenkin kuunneltiin ja olisi autettu ja yrittävät vieläkin keksiä jonkun tavan auttaa.
Olen siivonnut hyvin ja nyt olen valmis aloittamaan viikonlopun vieton!
Hienot ilmat jatkuu. elämä on kaiken kaikkiaan mukavaa ja elämisen arvoista. Ystävien kanssa juttelu tuo aina hyvän mielen.
vapaapäivä, konmaritan ja käyn kalenteria läpi. aurinkoistakin on. olen joka päivästä kiitollinen.
Ihana ilma. Lenkille luontoon nauttimaan ilmoista.
Tein erittäin hyvää jauhelihakastiketta. Perunoiden ja maustekurkkujen kera tosi hyvää ja vielä lasi maitoa ja pari palaa leipää. Tervellistä ja täyttävää.
M44
En mihinkään huonoin päivä pitkään aikaan.
Tuli 3:ssa päivässä tilaus Saksasta suoraan kotiin, hienoa DHL! Vertailuna kotimainen Tokmannin tilaus äskettäin kesti 6 päivää.
Jaksoin viedä kartonkijätteet ulos keräysastiaan. Odottivat eteisessä viikon.
Miehellä Korona, ja kuumeessa. Viddu 3 krt jo...mönkään meni kaikki. Huomenna piti mennä koko perhe ekaksi syömään suosikkiravintolaan ja sitten jääkiekko-otteluun, syysloman kunniaksi. Lapsen oma toive. Noo nyt toivotaan kädet ristissä ettei tarttuisi tuo korona tällä kertaa muihin.
Minä siihen, että en perinnönjaossa saanutkaan sijoitusasuntoa, josta mun olisi pitänyt 81-vuotiaalle vuokralaiselle ilmoittaa, että sillä on 6 kuukautta aikaa etsiä uusi asunto ja muuttaa. Vaikka mun sairaanhoitajavuoteni jäikin viime vuosituhannelle, mua ahdisti aika paljon tämä asia. Kun en edes tiedä, onko sillä vanhuksella ketään omaisia tai tuttuja, jotka voisivat auttaa asunnon etsimisessä, tavaroiden pakkaamisessa ja muutossa.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Minä siihen, että en perinnönjaossa saanutkaan sijoitusasuntoa, josta mun olisi pitänyt 81-vuotiaalle vuokralaiselle ilmoittaa, että sillä on 6 kuukautta aikaa etsiä uusi asunto ja muuttaa. Vaikka mun sairaanhoitajavuoteni jäikin viime vuosituhannelle, mua ahdisti aika paljon tämä asia. Kun en edes tiedä, onko sillä vanhuksella ketään omaisia tai tuttuja, jotka voisivat auttaa asunnon etsimisessä, tavaroiden pakkaamisessa ja muutossa.
Mitä jos olisit antanut sen vanhuksen asua kotonaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä Korona, ja kuumeessa. Viddu 3 krt jo...mönkään meni kaikki. Huomenna piti mennä koko perhe ekaksi syömään suosikkiravintolaan ja sitten jääkiekko-otteluun, syysloman kunniaksi. Lapsen oma toive. Noo nyt toivotaan kädet ristissä ettei tarttuisi tuo korona tällä kertaa muihin.
Eli mihin olet tyytyväinen?
En oksentanut vaikka söin liikaa.