Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte istua 8 h näyttöpäätteellä ???

Vierailija
23.10.2024 |

Olen nyt vuoden tehnyt akateemista asiantuntijatyötä. Työpäivä koostuu itsenäisestä työskentelystä ja muutama teams- palaveri päivässä. Silloin tällöin joku palaveri livenä. Hyvin vähän liikkumista eri paikkojen välillä. Työpäivän voi tehdä kotona tai toimistolla. Aiemmin olen toiminut mm esimiestehtävissä ja projektitöissä.

Mutta miten ihmeessä te jaksatte istua koko päivän koneella? Jaksatteko keskittyä koko päivän? Minusta työ on äärettömän raskasta! Olen työpäivän päätteeksi ihan puhki, nuutinut ja aivot sumussa. Olen jopa miettinyt onko minulla joku ADHD, kun keskittyminen (työssä) tosi vaikeaa. En siis ole kokenut samoin aiemmissa töissä. Olen ilmiselvästi väärä ihminen väärässä paikassa. Onko teille muille lähinnä näytön äärellä istuville ihan läpihuutojuttu istua 8 koneella?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa. Vedä vaikka kokkelia ja ketamiinia tai vaihda suorittavaan työhön jossa saat seisoa.

Vierailija
42/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais yhtään vaikka ap eristettäisiin ulos internetistä leikkimään roolileikkejään  Commodore 64:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa. Vedä vaikka kokkelia ja ketamiinia tai vaihda suorittavaan työhön jossa saat seisoa.

Mieluummin siistit tietokonehommat kuin paskaiset jakoavain- ja hylsyhommat paskaisen ajoneuvon alla kylmässä.

Omaa tyhmyyttä jos päästää paikat puutumaan.

Vierailija
44/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä voi puuhastella palaverien aikana kaikenlaista. Lisäksi minitaukoja kun haet kahvia, laitat pyykit koneeseen yms. Tosi tylsää työtä on mutta eipähän ole mitään draamaa. Mullakin adhd ja lääkkeellä jaksan hyvin eikä tarvi nukkua edes päiväunia ja yöt saan nukuttua suhteellisen hyvin. 

Vierailija
45/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn välillä työpaikan Wc:ssä kädellä, tuo vaihtelua ja rentouttaa mukavasti.

T.Raffe

Muistan kun eksä paljasti itsestään tämmöisen jutun. Vähän ällötti. Käteenvedossa ei sinänsä mitään, mutta itse olin it-firmassa ja tietty unisex vessat. En vaan enää saanut päästäni sitä sperman lentoa, jonka sieluni silmissä näin kopista toiseen, pitkin laittioita ja seiniä.. Oli niin vaikea enää käydä veskissä, kun ällötti ajatuskin koskea yhtään mihinkään. Aina oli knölli spekua roikkumassa jossain.  ;)

Meni niin pahaksi, että oli pakko vaihtaa pienempään firmaan ja missä oli vessat erikseen. Sain jopa oman vessan!

Vierailija
46/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin sitä jaksaa kuin raksahommia tuolla pakkasessa tai helteellä.

Vierailija
47/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En istu näyttöpäätteen vaan läppärin ääressä.

Et siis avaa läppäriä ollenkaan? Meneehän ne päivät noinkin :D

Näyttöpääte on keskustietokoneeseen yhteydessä oleva laite, jossa itsessään ei ajeta tietokoneohjelmaa eikä suoriteta laskentaa. Läppäri on tietokone. Jonnet ei tiedä.

Vierailija
48/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin massiiviseen veritulppaan. Eikä ollut ptkiä automatkoja tai lentoja, vaan pitkiä työpäiviä. Sitten hankittiinkin motoroidut pöydät ja satulatuolit yms. taukojumppaa kaikille. Yli kahden tunnin pituisia sessioita ei katsota hyvällä.

Vierailija
49/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko. Rahaa tulee.

Vierailija
50/50 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtehtävänäni on valvoa, että kukaan ei kirjoita toimituksen narratiivin vastaisia viestejä. Sensuroin ne välittömästi. Hyvät kirjoitukset menevät eteenpäin uutisvinkkinä ja myös ne poistetaan. Nautin työstäni ja pidän huolen, että vasemmiston ideologian ilosanoma leviää.

Teen myös omia aloituksia ja pidän huolen, että ne ovat pysyvästi esillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan