Mulla on mennyt aina kaikki päin mäntyä
Siis ihan kaikki. Koko elämä on yhtä suurta virhettä. Sain silti ihanat lapset jotka ovat nyt omillaan jo. Mietin miten ihmeessä he pärjäävät päivästä toiseen. Joudun muistuttamaan itseäni että he ovat minusta erillisiä ja omia persooniaan eivätkä samanlaisia epäonnenlapsia kuin minä. Koko ajan silti pelko että mitä jos... olen siis työkyvytön ja kaikin tavoin kyvytön yksilö, epäonnistunut kaikessa mitä yrittänyt.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on toinen kaltaisesi. Ja jatkan yhä edelleen epäonnistumista, valitettavasti. Kiva että on joku muukin kuin minä.
Sama mulla. Kaikki epäonnistuu edelleen. Ap.
Tervetuloa kerhoon! Perustetaan Anonyymit Epäonnistujat OY.
Huonot ja negatiiviset ajatukset on oikeasti "demoneita", ihminen luo niitä itse ja antaa niille itse energiaa. Ne vahvistuu ja elää ihmisten huonoista ajattelukaavoista ja malleista. Loppupeleissä ne alkaa elämään omaa elämäänsä ja niistä ei pääse enää ollenkaan eroo.
Oo armollisempi itelles. Sä oot arvokas, ihan sama mikä sun elämäntilanne on tai mitä sä olet kokenut. Koita etsiä opetuksia mielummin.
Ei nää helppoja asioita oo kellekkään.
<3
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon! Perustetaan Anonyymit Epäonnistujat OY.
Konkkaan menee.
Jumalalla on suunnitelma sinullekin. Kaikki voi kääntyä hyväksi vaikka sitä et uskoisikaan. Käänny Jeesuksen Kristuksen puoleen rukouksin! Siunausta
Vierailija kirjoitti:
Jumalalla on suunnitelma sinullekin. Kaikki voi kääntyä hyväksi vaikka sitä et uskoisikaan. Käänny Jeesuksen Kristuksen puoleen rukouksin! Siunausta
En enää osaa odottaa mitään hyväksi kääntymistä. Ne ajat on takanapäin. Paras vaan vältellä ihmisiä ja tilanteita niin ei tapahdu mitään ikävää. Kyllä minä rukoilen melkein päivittäin.
Täällä on toinen kaltaisesi. Ja jatkan yhä edelleen epäonnistumista, valitettavasti. Kiva että on joku muukin kuin minä.