Miehet. Onko teille tärkeää, että puolisonne/kumppaninne on teitä nuorempi?
Kun menin naimisiin, niin tuntui kiihottavalta, kun vaimoni oli 11vuotta minua nuorempi. Ikäero on kuitenkin aiheuttanut ongelmia. Ajattelemme monista asioista erilailla.
Kommentit (33)
Ei ole.
Puolisoni on minua viisi vuotta vanhempi, eikä sillä ole ollut mitään merkitystä suhteessamme.
M. 53 v.
Esimerkkejä onnistuneista liitoista, joissa nainen huomattavasti vanhempi: Macron, Antti Lindtman, tulivat ekana mieleen. Ikäeroa yli 20 vuotta.
Mielellään vähän nuorempi tai samanikäinen. Korkeintaan pari vuotta vanhempi ja silloinkin hyvin säilynyt ja ikäistään nuoremman näköinen.
Olen mies, ja mitään pikkutyttöä en seurustelu kumppaniksi enkä puolisiksi ottaisi.
Olen nyt 38 v. mies ja asun avoliitossa ikäiseni naisen kanssa.
Nuoret naiset ovat lapsellisia, oikukkaita, murjottavia, koska elämänkokemus puuttuu kokonaan.
Heille pitää lisäksi opettaa seksiasiat aakkosista alkaen.
Ei kiitos!
Ei ole tärkeää että nainen olis minua nuorempi. Päinvastoin
Nuoremmat naiset jätän mielihyvin nuoremmille miehille. Siinäpä opettelavat yhdessä elämisen alkeita.
Nuoruus on kohdaltani ohi. Arvostan fiksuja kypsiä naisia.
Myönnän että ovathan ne nuoret kauniimpia. Mutta kun on tähän ikään katsellut ihmisten suhteita niin ei ne meinaa kovin eri ikäisten suhteet kestää. Ulkonäkö ei ole sivuseikka, mutta ottaisin silti mieluummin lähempää omaa ikää kuin kovin paljon nuoremman. Jos siis olisin tilanteessa jossa pitäisi joku ottaa.
Nuorempana ei ollut väliä. Nyt keski-ikäisenä on tärkeää.
Ei ole ikä tärkeää vaan se että on positiivinen luonne ja pitää huolta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
On, koska olen itse vanha.
Miksi nainen ei saa olla vanha, jos itsekin olet?
Vaimo on 7 vuotta vanhempi. Hyvin on pyyhkinyt kaikki vuodet ja lapsiakin siunaantunut.
Kaunottaren on oltava hyvässä seksuaalisessa vireessä koko sen hahmoteltavissa olevan tulevaisuuden ajan, kun hän on suhteessa kanssani. Siis, nyt kun olen 67v niin hänen on oltava alle 25v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten biologiassa on elämänmuutos (vaihdevuodet), jotka alkavat kun nainen on noin 40-49 ikäinen.
On, mulla on ollut kaikkien seurustelukumppanieni kanssa 10-15 vuoden ikäero, kuten myös nykyisen vaimoni kanssa 12v.
Kyllä asia on juuri näin. Nuori nainen tuo mieheen sellaisen boostin mitä ei mistään vitamiineista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten biologiassa on elämänmuutos (vaihdevuodet), jotka alkavat kun nainen on noin 40-49 ikäinen.
Ja tämä on huono asia miksi?
Onhan täälläkin vaimo minua nuorempi. Noin 8 kk... Mutta ei sillä nyt isompaa merkitystä ole.
Todella tärkeää, vähintään 15 vuotta nuorempi
M.50v
Itseään nuorempi on lähtökohtaisesti haluttavampi (johtunee biologiasta), mutta ei sillä lopulta väliä ole, jos nainen on muuten viehättävä.
Pitää olla alle 30 v. Kun tulee täyteen se on vaihdon paikka.