Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämies itkee ja anelee takaisin

Vierailija
23.10.2024 |

Eli perinteinen tapaus, mies tapasi työn kautta vähän nuoremman naisen ja tämä johti pettämiseen ja lyhyeen suhteeseen. Me oltiin yhdessä melkein 15 vuotta, ei lapsia ja lähemmäs viiskymppisiä ollaan. Meillä oli mielestäni oikein kiva suhde, matkusteltiin ja harrastettiin yhdessä ja nautittiin elämästä kaikin puolin. Seksiä oli viikoittain, useimmiten montakin kertaa viikossa. Itse olin myös halukas ja tein aloitteita, eli mitään halutonta lahnaa ei mies joutunut sängyssä kohtaamaan. 

Ilmeisesti houkutus oli sitten liian suuri ja mies ajatui suhteeseen ja suhteen tultua ilmi (kuulin juorujen kautta tuttavilta), ero oli ainut vaihtoehti itselleni. Mies oli kai niin häpeissään ettei minun muuttaessa pois sanonut oikein mitään. Ja mies oli kyllä tietoinen, että minä lähden jos pettämään menee. Minä nuolin haavani yksin enkä juurikaan näyttänyt mitään tunteitani miehelle eron ja muuton yhteydessä. Miehen suhde oli kai tässä vaiheessa jo päättynyt, tuttavilta kuulin myös tästä. 

Minä muutin naapurikaupunkiin, jossa olen koko ajan käynyt töissä ja sain jotenkin uudesta arjesta kiinni yksin. Vaikeaa on ollut käsitellä asiaa ja kävin muutaman kerran ammattiavun kanssa juttelemassa asiasta, mutta muuten olen lähinnä yksin rämpinyt eteenpäin. Vaikea ymmärtää miten joku voi haluta heittää hukkaan sen mitä meillä oli ja säännöllisesti mieskin rakkautta tunnusti. 

Ero tuli voimaan viime keväänä ja minun toivomuksesta mitään turhaa yhteydenpitoa ei ole ollut muuttoni jälkeen. Nyt hän kuitenkin laittoi mulle vähän aikaa sitten viestiä, että olisko mahdollista, että tavattaisiin, hän haluaisi puhua. Olin joka tapauksessa menossa käymään vanhalla asuinpaikkakunnalla niin lupasin poiketa, ajattelin, että saisin itsekin jonkunlaisen loppusilauksen suhteelle. Siellä vastassa oli laihtunut murheellisen näköinen mies, joka itki ja vannoi rakkautta minua kohtaan ja pyysi anteeksiantoa.

Mitäs nyt sitten pitäisi tehdä? itse rakastin miestäni ihan täysillä sataprosenttisesti, mutta jotain meni lopullisesti rikki pettämisen myötä. Katson nykyään miestä erilaisin silmin, en pysty enää kunnioittamaan häntä, hän näyttäytyy jotenkin looserina. Uskollisuus on minusta miehekästä ja pettäminen taas sen vastakohta. Ja luottamuksen voi menettää vain yhden kerran. Sanoin miehelle, että en usko, että mitenkään voisimme enää saada vanhaa takaisin ja minulle ei ole halua eikä voimia edes sitä yrittää. Oma olo on jotenkin ihan tyhjä, kai se rakkaus sitten osaltani on kuollut. En tiedä miksi edes kirjoitin tämän. Tavallaan olisi kiva kuulla onko muilla kokemuksia vastaavasta, vaikka toistaalta eihän se meidän tilanteeseen vaikuta.  Saa kommentoida kuitenkin. Parasta olisi jos joku itse puolisoaan pettänyt kertoisi miten muka rakasta ihmistä pystyy pettämään. Anteeksi, että tuli näin pitkä kirjoitus, vaikka tämän onko hyvin tiivistetty versio kaikesta tapahtuneesta. 

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siksi seksinsaaminen ei jakaudu miesten keskuudessa tasaisesti, vaan komeilla ja hyvät sosiaaliset taidot omaavilla miehillä on enemmän kysyntää. "

Huutista. Tätähän miehet täällä aina kirjoittavat ja naiset koittavat muuta väittää! Ei ole todellista lol

Siis naiset täällä ovat väittäneet että eniten kysyntää on rumilla ja epäsosiaalisilla miehillä? Laitapa joku lainaus tänne niin katsotaan oletko lukenut ja ymmärtänyt lukemasi oikein.

Vierailija
122/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vaihtelua ja panna monia naisia. Sillä ei ole rakkauden kanssa tekemistä. Mies myös pystyy panemaan muita naisia vaikka yhtä rakastaisikin. Koittakaa jo uskoa!

Koittakaa jo uskoa? Kyllä me uskomme että pystyy panemaan muita. Tiedättekö, naiset itsekin pystyvät panemaan muita vaikka rakastaisivat yhtä. Naiset myös kaipaavat vaihtelua ja monia miehiä. Juttu on siinä että jos rakastaa kumppania niin sitä ei tee koska tietää sen satuttavan häntä. Ei ole siis kyse siitä etteikö pystyisi panemaan muita mutta rakastamaansa ihmistä ei pysty satuttamaan, jos rakkaus on aitoa. 

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva nainen muutenkaan haluaa panna mahdollisimman monta

No olen sen tuhansien naisten suusta kuullut. Eivät ole olleet suomalaisia mutta länsimaalaisia kuitenkin. Ehkä suomalaiset naiset ovat sitten samanlaisia kuin miehet. Kohta on pikkujoulu-aika niin pitäsi sitten pillua irrota helpostikin. Kiitos tästä tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä yhteen, sitoutua ja rakentaa elämää kumppanin kanssa jota ei ole koskaan rakastanut? Koska joku pitää olla, ei osata olla yksin? Ajattele, sä olisit kaikki nää vuodet voinut elää railakasta sinkkuelämää sen sijaan että tuhlasit kumppanisikin nuoruuden valheelliseen kotileikkiin.

Tai olisit voinut löytää sen jota todella rakastat.

Vierailija
124/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä yhteen, sitoutua ja rakentaa elämää kumppanin kanssa jota ei ole koskaan rakastanut? Koska joku pitää olla, ei osata olla yksin? Ajattele, sä olisit kaikki nää vuodet voinut elää railakasta sinkkuelämää sen sijaan että tuhlasit kumppanisikin nuoruuden valheelliseen kotileikkiin.

Tai olisit voinut löytää sen jota todella rakastat.

Tuollaiset eivät opi muutakuin ehkä siten että heille tehdään samalla tavalla kuin he ovat edelliselle kumppanilleen tehneet. Siinä vasta henkistä sietokykyä mitattaisiin.

Vierailija
125/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni petti minua, ei rakkaus siihen loppunut. 

Vierailija
126/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vaihtelua ja panna monia naisia. Sillä ei ole rakkauden kanssa tekemistä. Mies myös pystyy panemaan muita naisia vaikka yhtä rakastaisikin. Koittakaa jo uskoa!

Koittakaa jo uskoa? Kyllä me uskomme että pystyy panemaan muita. Tiedättekö, naiset itsekin pystyvät panemaan muita vaikka rakastaisivat yhtä. Naiset myös kaipaavat vaihtelua ja monia miehiä. Juttu on siinä että jos rakastaa kumppania niin sitä ei tee koska tietää sen satuttavan häntä. Ei ole siis kyse siitä etteikö pystyisi panemaan muita mutta rakastamaansa ihmistä ei pysty satuttamaan, jos rakkaus on aitoa. 

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva

No olen sen tuhansien naisten suusta kuullut. Eivät ole olleet suomalaisia mutta länsimaalaisia kuitenkin. Ehkä suomalaiset naiset ovat sitten samanlaisia kuin miehet. Kohta on pikkujoulu-aika niin pitäsi sitten pillua irrota helpostikin. Kiitos tästä tiedosta.

Tuhansien? Olet jutellut tuhansien ei-suomalaisten naisten kanssa seksistä? Taidat tosiaan olla sitä tyyppiä miehiä joka panee kaiken vastaantulevan, ja ilmiselvästi olet siis suosittu naisten keskuudessa. Taatusti pikkujouluaikana käy flaksi. Pidä hauskaa! :)

Vierailija
127/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkäise kullihuoran silmille ja naura paskaisesti. Olet onnekas kun pääsit roskasta eroon 👌🏻

Vierailija
128/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä riittää sädekehä pään päällä olevia, ehdottoman oikeassa olevia ihmisiä.

Usko omaan erehtymättömyyteen on vankkumaton.

Miksi sinua ärsyttää, että kaikki eivät ole alhaisia pettäjiä?

Kyllä se on kova fakta että ihmiset pettää usein, molemmat sukupuolet.

Ei se tietenkään poista sitä että se on sopimusrikko jos näin on sovittu mutta kyllä geenit ohjaa ihmistä eikä toistenpäin varsinkin näissä lapsettomissa liitoissa miehet käy vieraissa ihan geeniensä jatkumisen takia(ainoa oikea elämäntarkoitus) jos on 20v sitten sovittu että ei hommata lapsia niin mieli voi muuttua ja geenit pistää päälle semmoisen hormoonimyrskyn että miestä viedään ja jälkeenpäin vaan toteaa että en tiedä mikä minuun meni.

Vierailija
129/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, yhteinen tytärkin on jo kolmekymppinen ja nyt vielä näitten vuosikymmenien jälkeen  -hain eron kun tyttö oli 4 -  mies on alkanut lämmittely-yritystä.  Kovasti katuu, no hyvä on jos tajuaa katua.

Ei sillä, en kanna kaunaa koska elämäni eron jälkeen yksinhuoltajan oli varsin hyvää ja on ollut sen jälkeenkin kun tytär  lähti maailmalle.  Viisastuneena en huolinut enää ketään, vaan ensin omistauduin rakentamaan meile kahdelle, tytölle ja  minulle mahdollismman hyvän elämän, ja sen jälkeen itselleni.

Päivääkään en ole katunut enkä miestä takaisin kaivannut.  Jos nyt jotain yrittelyä tulee, ikävä kyllä se juna meni jo aika päiviä sitten.

En kyllä vaarantaisi tätä mitä minulla on sillä että tähän yhtään ketään ottaisin.  Puheväleissä voidaan olla, ja kaikkea hyvää hänelle toivon ja suon ja sen olen sanonutkin. Siihen se nyt ikävä kyllä jää.

Vierailija
130/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap halusi kokemuksia pettäneiltä. No tässä tulee. Petin aiempaa puolisoani useampaan otteeseen. Kaipa tunsin että minulla oli siihen oikeus, koska en mielestäni saanut puolisolta sitä mitä suhteessa halusin. 

Miksi sitten olin suhteessa? En tiedä. Olimme menneet nuorina yhteen, olin jämähtänyt, en tiennyt paremmasta, tuntui hankalalta alkaa purkaa kaikkea yhdessä rakennettua ja alkaa rakentaa omaa elämää ja puolisossa oli hyviäkin puolia. Ainakin noista syistä. Mutta totuus on että en koskaan rakastanut puolisoani. En ollut kokenut rakkautta, joten en tiennyt mitä toista kohtaan pitäisi tai voisi tuntea. Sen vuoksi en osannut myöskään katua tai pitää pettämistä vääränä.

Erosimme ainakin osittain pettämisen vuoksi. Silloin ajattelin, että en sovi parisuhteisiin ja vietin railakasta sekä vähemmän railakasta sinkkuelämää vuosien ajan. Sitten tapasin ihmisen johon rakastuin. Häntä en ole pettänyt enkä voisi kuvitellaka

Tämä kertoo epäkypsyydestä ja itsekeskeisestä ajattelusta monellakin tavalla. Ajattelutapa jossa omaa rakkauden tunnetta puolisoon pidetään pettämistä estävänä tekijänä on vielä aika matalan tason kypsyyttä ja kertoo että elämässä ei ole korkeamman tason arvoja kuten sitä että luottamus ja uskollisuus on myös itseisarvo - ja sen olisi pitänyt olla sitä myös siinä suhteessa jossa ei ole itse rakastanut koska toinen ihminen ja hänen hyvinvointinsa on arvokas riippumatta siitä mitä itse tuntee. Ajatus siitä että en halua pettää puolisoani koska rakastan häntä lähtee kuitenkin siitä että tilanne on itselle hyödyllinen eikä halua riskeerata suhdetta. Ei toki varmaan halua satuttaa puolisoakaan mutta sen asia nouseekin tärkeäksi sen oman rakkauden tunteen eli siis oman edun vuoksi. 

Sanoisin siis kyllä että ihminen joka pohjaa moraalivalintansa ensisijaisesti tunteeseen on epäluotettava ja potentiaalinen pettäjä edelleen. 

Vierailija
131/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen käyttäytymismallina periytyy myös.

On paljon eri maissa tehtyjä tutkimuksia jotka osoittavat samaan suuntaan lopputuloksissa. Pettäneiden vanhempien lapset pettävät aikuisena todennäköisimmin kuin sellaisten vanhempien jotka eivät ole pettäneet.

Vierailija
132/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit näyttelevät rakastavaisia, kunnes saavat toisen elämän tuhottu. Jos ei pystyy vielä täysin tuhoamaan, yrittävät itkun ja anelun kautta toiselle kierrokselle. Ja samaa toistuu. Kunnes uhri huoma, että puoliso ei rakastanut, näytteli vaan. Kokemusta on. Siksi enää en anna koskaan kenellekään enää toista mahdollusuuttaa. Jos pilasi ensimmäisen, see oli siinä. Oma on tappio ja oma on ongelma. Elämä opettaa viisammaksi. Joistakin ilmene heti, kuka on mikä. Toiset pystyvät jopa patikymmentäkin vuotta toista osapuilta vedättämään. Myönnä tappio ja aloittaa uusi sivu elämässä. Ja katso, että ei plisi uudelleen narsisti. Niitä on uskomattoman paljon meidän joukossa. 

Älä nyt saa*ana jaksa! Narsisteja on populasta 1 prosentti! Ja kaikilla meillä on NARSISTISIA piirteitä, se ei tee kenestäkään sosiopaattia. Vain AV-mammoilla on aina narsisteja sukulaisissa, ystävissä ja seurustelukumppaneissa!

Vierailija
133/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjissä on myös huomiohakuisia, sadistisia sekä uhirutuvia narsisteja ja sosiopaatteja. Eli ilmiö on olemassa.

Vierailija
134/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei. Kiitos kaikille kommenteista. Itselläni on nyt ollut pari päivää tässä aikaa pohtia asiaa. Keskustelu miehen kanssa jäi siis siihen, että sanoin hänelle, että en usko, että voimme enää palata yhteen eikä minulla ole voimia tai haluakaan siihen. En tiedä sitten jäikö miehelle kuitenkin ajatus, että paluu yhteen vielä jotenkin olisi mahdollista. Vai pitikö hän sitä, että suostuin tapaaman hänet jonain välien lämpiämisenä, en tiedä.

Antaisin kyllä mitä vaan, että voitaisiin palata vanhaan suhteeseemme ennen tätä pettämistä. Mutta nyt, kun yritin miettiä asiaa, niin en kerta kaikkiaan osaa kuvitella, että haluaisin enää esim. koskea häntä, saati sitten, että haluaisin hänen koskevan minua. Ja kuten aiemminkin sanoin, jotenkin se arvostus ja kunnioitus mureni niin totaalisesti häntä kohtaan, että en pidä häntä enää samana miehenä. Minään narsistina en häntä kyllä pidä. Enkä missään nimessä toivo hänelle mitään pahaa. Teki tarpeeksi pahaa katsoa hänen kuihtunutta olemustaan. 

Katson päässeeni itse tässä eron käsittelyssä jo niin hyvään alkuun, ero on selvä ja uusi asunto hommattu jne. että en jaksaisi mitenkään alkaa edes harkitsemaan mitään uudelleen yrittämistä. Eli eiköhän me jatketa erillämme. En vaan ymmärrä miksi minusta silti tuntuu pahalta, kun esim eilen mies laittoi viestiä. En haluaisi rohkaista häntä tai antaa käsitystä, että tämä tarkoittaa suhteen uudelleen lämmittelyä, mutta jotenkin en silti kehtaa olla vastaamattakaan hänelle, se olisi mielestäni töykeää. Ehkä täytyy vaan koittaa sanoa hänelle, että toivon, että palaamme siihen, että emme pidä ns. turhaan yhteyttä, kuten tässä jo pitkään oltiinkin. 

Vierailija
135/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero pettäjästä on hyvinvointiteko itselle.

Vierailija
136/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap halusi kokemuksia pettäneiltä. No tässä tulee. Petin aiempaa puolisoani useampaan otteeseen. Kaipa tunsin että minulla oli siihen oikeus, koska en mielestäni saanut puolisolta sitä mitä suhteessa halusin. 

Miksi sitten olin suhteessa? En tiedä. Olimme menneet nuorina yhteen, olin jämähtänyt, en tiennyt paremmasta, tuntui hankalalta alkaa purkaa kaikkea yhdessä rakennettua ja alkaa rakentaa omaa elämää ja puolisossa oli hyviäkin puolia. Ainakin noista syistä. Mutta totuus on että en koskaan rakastanut puolisoani. En ollut kokenut rakkautta, joten en tiennyt mitä toista kohtaan pitäisi tai voisi tuntea. Sen vuoksi en osannut myöskään katua tai pitää pettämistä vääränä.

Erosimme ainakin osittain pettämisen vuoksi. Silloin ajattelin, että en sovi parisuhteisiin ja vietin railakasta sekä vähemmän railakasta sinkkuelämää vuosien ajan. Sitten tapasin ihmisen johon rakastu

Tämä kertoo epäkypsyydestä ja itsekeskeisestä ajattelusta monellakin tavalla. Ajattelutapa jossa omaa rakkauden tunnetta puolisoon pidetään pettämistä estävänä tekijänä on vielä aika matalan tason kypsyyttä ja kertoo että elämässä ei ole korkeamman tason arvoja kuten sitä että luottamus ja uskollisuus on myös itseisarvo - ja sen olisi pitänyt olla sitä myös siinä suhteessa jossa ei ole itse rakastanut koska toinen ihminen ja hänen hyvinvointinsa on arvokas riippumatta siitä mitä itse tuntee. Ajatus siitä että en halua pettää puolisoani koska rakastan häntä lähtee kuitenkin siitä että tilanne on itselle hyödyllinen eikä halua riskeerata suhdetta. Ei toki varmaan halua satuttaa puolisoakaan mutta sen asia nouseekin tärkeäksi sen oman rakkauden tunteen eli siis oman edun vuoksi. 

Sanoisin siis kyllä että ihminen joka pohjaa moraalivalintansa ensisijaisesti tunteeseen on epäluotettava ja potentiaalinen pettäjä edelleen. 

Hassua, avasin palstan varmaan ensimmäistä kertaa tuon kirjoittamisen jälkeen ja törmäsin vastaukseesi. Tuo kommentoimasi oli siis minun kirjoittamani. 

Olet aivan oikeassa. Tuo avasi minulle aivan uuden näkökulman. Olen tosiaan ajatellut, että en halua pettää kumppaniani koska rakastan häntä aivan valtavasti. Mutta tuossa tosiaan häilyy takana ajatus, että olisinko valmis pettämään jos en rakastaisi. Onko uskollisuus minulle siis itseisarvo? 

Kun mietin asiaa, voisin väittää, että kyllä se on. En vain tuonut sitä tuossa erikseen esiin, koska en näe että olisin enää koskaan valmis olemaan suhteessa jossa en rakasta toista. Tuolloin kun ilman rakkautta olin suhteessa, en tosiaan tiennyt muusta ja ajattelin että on ok olla toisen kanssa ilman suurempia tunteita. Tällä elämänkokemuksella en kuitenkaan enää näe sitä vaihtoehtona. Sanoisin siis näin, että uskollisuutta pitää olla ilman rakkauttakin, mutta suhdetta ei minulle voi olla ilman rakkautta joten ajatus on hieman epärelevantti.

Eniten varmaan voin lähestyä ajatusta sitä kautta, että joskus rakkaus puolisooni hiipuisi, en siltikään pystyisi tekemään hänelle pahaa, enkä kenellekään muullekaan, koska kukaan ei ansaitse sellaista mitä olen joskus tehnyt, oli minulla kyseistä ihmistä kohtaan rakkautta tai ei. Kiitos tästä tarkennuksesta ajatteluuni.

Vierailija
137/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tilanteeseen. Toivon ettet anna tuon hänen viestiensä aikaan saamaan tunteen vaikuttaa päätökseesi. Exäsi voi oikeasti yrittää väsytystaktiikalla saada pääsi kääntymään ja tuo pahan olon tunne kannattaa tiedostaa ja olla varovainen sen kanssa! En tarkoita luennoida ja enhän tunne sinua mutta näen riskin siinä jos ihminen alkaa tuntea sääliä, surua, kaipausta, hyvittelyn tarvetta pettäjää kohtaan vaikka tämä olisi tehnyt kuink väärin. Se on inhimillistä koska on joskus rakastanut ja joskus petetyllekin voi tulla eromylläkän jälkeen vaihe jossa kyseenalaistaa eron ja silloin se epäilyksen prosessi voi lähteä kytemään varsinkin jos exä vielä nyyhkii perään ja katuu ja pyrkii pitämään yhteyttä. Exän kanssa ei kannata yrittää olla kaveri. 

Vierailija
138/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muit

Olen pannut vain n. 50 naisen kanssa. Se on murto-osa siihen verrattuna kuinka monen miehen kanssa suominaiset ovat olleet. Tuohan tulee naisilla jo kuukaudessa tai kahdessa täyteen.

Vierailija
139/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mies näytti pettämisellään, ettei hän välitä sinun henkisestä tai fyysisestä hyvinvoinnista. Hän ei välittänyt, vaikka antaisi sinulle sukupuolitaudin makaamalla muiden kanssa. Hän ei välittänyt, että sinun henkinen hyvinvointisi olisi voinut romahtaa ihan täysin ja olisit joutunut pitkälle sairaslomalle pettämisen takia. Jotkut pettämisen uhrit ovat jopa päättäneet päivänsä, koska eivät ole henkisesti kestäneet. Miehesi ei välittänyt lainkaan sinusta ja ainoastaan hänen itsensä haluista. Miksi haluaisit olla tuollaisen kanssa suhteessa? Kyseessä ei ole joku yksi virhe, vaan kymmeniä tuhansia virheitä joiden tarkoituksena oli huijata sinua ja petkuttaa sinua. Jos ottaisit miehen takaisin se olisi vain miehelle merkki siitä, että sinä kyllä parisuhteeseen jäät vaikka hän pettäisikin.. Ja tode

"Olen itse pitkä ja hoikka hyvin pienillä rinnoilla, hän toivoi runsaampaa vartaloa kuitenkin. Sellainen sopisi kuulemma hänelle paremmin, hän oli pettynyt koska en lihonut ikää myöten. Ymmärsin kyllä että minussa ei ole vikaa vaan hän nyt vain pitää kuitenkin enemmän erilaisesta vartalosta. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se että sellaiset naiset ovat hyvin erilaisia ihmisinä ja se taas ei miellyttäisi häntä. Hän siis tyytyi minuun. Erikoista mutta näin se nyt oli. Olenpa tätä naureskellut jälkikäteen aika paljon. Kyllä lähtee kulkaahan järki näihin typeriin miehiin."

Anteeksi mutta kerrotko nyt vielä millaisia ovat runsasvartaloisemmat naiset luonteeltaan, tai siis millä lailla ovat "erilaisia ihmisinä"? Kun on hirveän vaikea vetää mitään yhtäläisyysmerkkejä mun tuntemien hoikkien ja pitkien tai "runsasvartaloisempien" kohdalla, että siis olisivat jotenkin yhteneväisiä ihmisiryhmiä keskenään vain kehollisten mittojen takia.

Todellakin jäi kiinnostelemaan tämä.

Vierailija
140/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt lopullisesti moro ja näkemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän