Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämies itkee ja anelee takaisin

Vierailija
23.10.2024 |

Eli perinteinen tapaus, mies tapasi työn kautta vähän nuoremman naisen ja tämä johti pettämiseen ja lyhyeen suhteeseen. Me oltiin yhdessä melkein 15 vuotta, ei lapsia ja lähemmäs viiskymppisiä ollaan. Meillä oli mielestäni oikein kiva suhde, matkusteltiin ja harrastettiin yhdessä ja nautittiin elämästä kaikin puolin. Seksiä oli viikoittain, useimmiten montakin kertaa viikossa. Itse olin myös halukas ja tein aloitteita, eli mitään halutonta lahnaa ei mies joutunut sängyssä kohtaamaan. 

Ilmeisesti houkutus oli sitten liian suuri ja mies ajatui suhteeseen ja suhteen tultua ilmi (kuulin juorujen kautta tuttavilta), ero oli ainut vaihtoehti itselleni. Mies oli kai niin häpeissään ettei minun muuttaessa pois sanonut oikein mitään. Ja mies oli kyllä tietoinen, että minä lähden jos pettämään menee. Minä nuolin haavani yksin enkä juurikaan näyttänyt mitään tunteitani miehelle eron ja muuton yhteydessä. Miehen suhde oli kai tässä vaiheessa jo päättynyt, tuttavilta kuulin myös tästä. 

Minä muutin naapurikaupunkiin, jossa olen koko ajan käynyt töissä ja sain jotenkin uudesta arjesta kiinni yksin. Vaikeaa on ollut käsitellä asiaa ja kävin muutaman kerran ammattiavun kanssa juttelemassa asiasta, mutta muuten olen lähinnä yksin rämpinyt eteenpäin. Vaikea ymmärtää miten joku voi haluta heittää hukkaan sen mitä meillä oli ja säännöllisesti mieskin rakkautta tunnusti. 

Ero tuli voimaan viime keväänä ja minun toivomuksesta mitään turhaa yhteydenpitoa ei ole ollut muuttoni jälkeen. Nyt hän kuitenkin laittoi mulle vähän aikaa sitten viestiä, että olisko mahdollista, että tavattaisiin, hän haluaisi puhua. Olin joka tapauksessa menossa käymään vanhalla asuinpaikkakunnalla niin lupasin poiketa, ajattelin, että saisin itsekin jonkunlaisen loppusilauksen suhteelle. Siellä vastassa oli laihtunut murheellisen näköinen mies, joka itki ja vannoi rakkautta minua kohtaan ja pyysi anteeksiantoa.

Mitäs nyt sitten pitäisi tehdä? itse rakastin miestäni ihan täysillä sataprosenttisesti, mutta jotain meni lopullisesti rikki pettämisen myötä. Katson nykyään miestä erilaisin silmin, en pysty enää kunnioittamaan häntä, hän näyttäytyy jotenkin looserina. Uskollisuus on minusta miehekästä ja pettäminen taas sen vastakohta. Ja luottamuksen voi menettää vain yhden kerran. Sanoin miehelle, että en usko, että mitenkään voisimme enää saada vanhaa takaisin ja minulle ei ole halua eikä voimia edes sitä yrittää. Oma olo on jotenkin ihan tyhjä, kai se rakkaus sitten osaltani on kuollut. En tiedä miksi edes kirjoitin tämän. Tavallaan olisi kiva kuulla onko muilla kokemuksia vastaavasta, vaikka toistaalta eihän se meidän tilanteeseen vaikuta.  Saa kommentoida kuitenkin. Parasta olisi jos joku itse puolisoaan pettänyt kertoisi miten muka rakasta ihmistä pystyy pettämään. Anteeksi, että tuli näin pitkä kirjoitus, vaikka tämän onko hyvin tiivistetty versio kaikesta tapahtuneesta. 

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vaihtelua ja panna monia naisia. Sillä ei ole rakkauden kanssa tekemistä. Mies myös pystyy panemaan muita naisia vaikka yhtä rakastaisikin. Koittakaa jo uskoa!

Koittakaa jo uskoa? Kyllä me uskomme että pystyy panemaan muita. Tiedättekö, naiset itsekin pystyvät panemaan muita vaikka rakastaisivat yhtä. Naiset myös kaipaavat vaihtelua ja monia miehiä. Juttu on siinä että jos rakastaa kumppania niin sitä ei tee koska tietää sen satuttavan häntä. Ei ole siis kyse siitä etteikö pystyisi panemaan muita mutta rakastamaansa ihmistä ei pysty satuttamaan, jos rakkaus on aitoa. 

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva

En ole nainen. Eli väität että naiset haluavat panna mahdollisimman monia miehiä? Sinkkunaisilla on sitten oltava tuhansia eri miehiä. Ok uskon kun kerta totuuden tiedät ja kerrot.

Arvasinkin että et ole nainen koska selvästikään et tiedä naisen ajattelutavasta mitään. 

Monilla sinkkunaisilla on monia eri miehiä. Tuleeko tämä sinulle yllätyksenä? Suhteessa oleva nainen voi myös haluta muita miehiä, mutta ei pane heitä koska ei halua aiheuttaa tuskaa kumppanilleen. Ja toki on olemassa naisia, jotka tietoisesti aiheuttavat tuskaa kumppanille, esim. pettämällä, aivan kuten miehiäkin. Tässä keskustelussa on puhuttu juuri siitä, miten ihminen pystyy tekemään niin. Ainakaan rakkautta ei voi silloin pettäjän puolelta olla suhteessa mukana.

Vierailija
102/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vaihtelua ja panna monia naisia. Sillä ei ole rakkauden kanssa tekemistä. Mies myös pystyy panemaan muita naisia vaikka yhtä rakastaisikin. Koittakaa jo uskoa!

Koittakaa jo uskoa? Kyllä me uskomme että pystyy panemaan muita. Tiedättekö, naiset itsekin pystyvät panemaan muita vaikka rakastaisivat yhtä. Naiset myös kaipaavat vaihtelua ja monia miehiä. Juttu on siinä että jos rakastaa kumppania niin sitä ei tee koska tietää sen satuttavan häntä. Ei ole siis kyse siitä etteikö pystyisi panemaan muita mutta rakastamaansa ihmistä ei pysty satuttamaan, jos rakkaus on aitoa. 

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muit

Ei tule yllätyksenä että sinkkunaisilla on useita miehiä mutta se tulee yllätyksenä että niitä on satoja tai tuhansia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva nainen muutenkaan haluaa panna mahdollisimman montaa miestä.

Voi sinua poikaseni. Olet todella hakoteillä. Naisilla on nimittäin ihan yhtä suuri vaihteluntarve kuin miehillä, ja nainen, joka rakastaa yhtä miestä, voi panna toisen kanssa helposti. Syy miksi moni niin ei tee, johtuu tunneälykkyydestä ja kyvystä ajatella nenää pidemmälle. Kun on empaattinen ja tajuaa, mitä siitä seuraisi, niin pystyy tekemään vastuullisen valinnassa.

Syy miksi naiset eivät pane sinkkuina tuhansia miehiä on, että naiset eivät halua ketä tahansa mies, vaan jotain tiettyä, naisen mielestä erityisen seksikästä miestä. Siksi seksinsaaminen ei jakaudu miesten keskuudessa tasaisesti, vaan komeilla ja hyvät sosiaaliset taidot omaavilla miehillä on enemmän kysyntää. 

N50+

Vierailija
104/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli miehen selitys pettämiselleen? Olisi mielenkiintoista tietää.

Luultavasti se että sai pitkästä aikaa huomiota vieraalta naiselta. Tuohon ansaan moni mies lankeaa kun ei haluta nähdä isompaa kuvaa.

Vierailija
105/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva nainen muutenkaan haluaa panna mahdollisimman monta

Juurihan täällä tietäjä kertoi totuuden että naiset haluavat panna mahdollisimman montaa miestä. Kumpi teistä on oikeassa?

Vierailija
106/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jo

Ei tule yllätyksenä että sinkkunaisilla on useita miehiä mutta se tulee yllätyksenä että niitä on satoja tai tuhansia.

Oletko 15-vuotias? Haluaako mielestäsi jokainen mies, joka saa paljon naisia panna tuhansia naisia riippumatta millaisia nämä naiset ovat? Itse en usko, koska olen nähnyt suosituimpienkin miesten kieltäytyvän seksistä kun nainen ei miellytä. Mutta jos sinä panisit jokaisen suostuvaisen, niin se on oma ongelmasi.

Naiset ja miehet ovat siinä aika samanlaisia, että vaihtelu kiehtoo ja moni haluaa sinkkuna seksiä mahdollisimman kiinnostavien ja hyvännäköisten kumppanien kanssa. Kaikki eivät tietenkään tätä toteuta, sinkkuna eikä suhteessa.

Vierailija
107/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Juustomunan satu Ikuisesta Rakkaudesta.

Vierailija
108/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias nainen ei pillitä petturisedän perään vaan etsii uuden max. nelikymppisen rakastajan. 

Vierailija
109/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotias nainen ei pillitä petturisedän perään vaan etsii uuden max. nelikymppisen rakastajan. 

Kaikki eivät ole s*ksiriiippuvaisia vaan hakevat syvempää yhteyttä.

Monesti juuri 40-50 vuotiaissa useaan kertaan parisuhteissaan pettäneissä on sellaisia jotka eivät loppu viimein koskaan pysty luomaan aitoa ja syvää rakkaussuhdetta kenenkään kanssa vaikka he syvällä sisimmässään sitä haluaisivat. 

Vierailija
110/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva nainen muutenkaan haluaa panna mahdollisimman montaa miestä.

Voi herranjestas, taas mies kertomassa naisille mitä naiset haluavat ja väittämässä että nainen on väärässä kun nainen itse kertoo mitä haluaa. Voiko tää olla totta vielä tänäkin päivänä?

Vierailija
111/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä parisuheessa pidetään yleisesti tuomittavana ja halveksittavana toimintana. Usein sellaiset pettäjät jotka eivät jälkeenkään päin kykene myöntämään suoraa ja kiertelemättä että teko oli tuomittavaa menettävät paljon myös sosiaalisesti. Ajatutuvat toisen samankaltaisten luuserien seuraan sitten. Vähän kuin päihderiippuvaiset.

Olipa selkeästi sanottu. Vaimolleni kävi täsmälleen noin.

Vierailija
112/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jos nainen rakastaa miestään niin hän ei halua muita miehiä. Mies haluaa kaikesta huolimatta. Ja harva nainen muutenkaan haluaa panna mahdollisimman monta

Voi herranjestas, taas mies kertomassa naisille mitä naiset haluavat ja väittämässä että nainen on väärässä kun nainen itse kertoo mitä haluaa. Voiko tää olla totta vielä tänäkin päivänä?

Usein kuulee miesten viljelevän tuota, että naiset eivät haluaisi vaihtelua eivätkä monia miehiä. Luulen, että tässä on takana jonkinlainen kontrollintarve, ja myös mustasukkaisuus. Halutaan vaikka laput silmillä ja sormet korvissa uskoa, että nainen ei halua muita. Ne miehet, jotka eivät naistaan rakasta, käyttävät tätä myös jonkinlaisena puolusteluna pettämiselle. "Petin, koska miehet haluavat monia naisia". He eivät ymmärrä rakkautta, eivätkä sitä että nainenkin haluaisi monia miehiä, mutta rakkaudesta kumppaniaan kohtaan on uskollinen. 

Vierailija
113/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäjä voi muuttua, kyllä voi aidosti kauhistua aiheuttamaansa kärsimystä. 

Anteeksianto ei ole helppoa ja täällä ei tunnuta uskovan siihen lainkaan. 

Minä otin pettäjän takaisin, vuosia meni aikaa toipuessa ja tietysti silloin oli suhdekin kamalassa kunnossa. 

Oikeastaan oli helpottavaa tietää että jos toinen kerta tulee, se on sitten siinä. Mies on pysynyt uskollisena ja nyt elämme yhdessä mukavaa vanhuutta. Olemme lähentyneet uudelleen. 

Sanon vaan että monella miehellä on nuorena melko heikko ymmärrys omasta ja toisten tunteista eikä tajua omien tekojensa seurauksia. Kokemus opettaa. 

Niitä täydellisiä  pyhimysmiehiä on niin vähän että ei kaikille riitä. 

Vierailija
114/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettäjä voi muuttua, kyllä voi aidosti kauhistua aiheuttamaansa kärsimystä. 

Minä otin pettäjän takaisin, vuosia meni aikaa toipuessa ja tietysti silloin oli suhdekin kamalassa kunnossa. 

Oikeastaan oli helpottavaa tietää että jos toinen kerta tulee, se on sitten siinä. Mies on pysynyt uskollisena ja nyt elämme yhdessä mukavaa vanhuutta. Olemme lähentyneet uudelleen. 

Sanon vaan että monella miehellä on nuorena melko heikko ymmärrys omasta ja toisten tunteista eikä tajua omien tekojensa seurauksia. Kokemus opettaa. 

Tuo vaatii pettäjältä täydellistä asennemuutosta. Harva pettäjä siihen kykenee.

Vierailija
115/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo mies mikään narsisti on. Mutta palstan naisille jokainen mies tuntuu olevan.

Jokainen tekee virheitä, lihakin on heikko. Ego on se joka ei koskaan anna anteeksi.

Vierailija
116/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tuo mies mikään narsisti on. Mutta palstan naisille jokainen mies tuntuu olevan.

Jokainen tekee virheitä, lihakin on heikko. Ego on se joka ei koskaan anna anteeksi.

Pitkäaikaista ja suunnitelmallista salasuhteilua ei voi pitää enää pikkuvirheenä tai hairahduksena. Se on tahallista ja tietoista väkivaltaa.

Vierailija
117/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi seksinsaaminen ei jakaudu miesten keskuudessa tasaisesti, vaan komeilla ja hyvät sosiaaliset taidot omaavilla miehillä on enemmän kysyntää. "

Huutista. Tätähän miehet täällä aina kirjoittavat ja naiset koittavat muuta väittää! Ei ole todellista lol

Vierailija
118/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysellä kivesten motiiveja. Miehet nyt on tuollaisia, ei kannata suurennella asiaa, varsinkin kun kyseessä vain yksi haksahdus. Sarjapettäjä on eri asia. t. nainen 68 v

Vierailija
119/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ja sanon vielä että nuorena se ymmärrys omista ja toisen tunteista sekä tekojen seurauksista on heikko myös naisilla. Ainakin minulla oli, ja petin nuorena, kun en vain ymmärtänyt millaista tuskaa sillä aiheutan. Minä myös aidosti kauhistuin aiheuttamaani kärsimystä ja muutuin. 

Itsekin antaisin anteeksi yhden kerran, jos ollaan nuoria ja tietämättömiä. Toinen kerta on jo väkivaltaa, sitä ei voi puolustella mitenkään. Tai jos ihmisellä on jo enemmän ikää, pitäisi myös olla kertynyt sen verran ymmärrystä ihmisistä ja seurauksista, että todennäköisesti katsoisin että teko on tehty tietäen mitä tuskaa se aiheuttaa. 

Vierailija
120/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun kolmas osapuoli houkuttaa, pitäisi todella pysähtyä miettimään onko valmis luopumaan nykyisestä suhteesta, sillä lopulta jää kiinni ja menettää sen entisen. Sinun miehesi on ollut valmis luopumaan sinusta kun kerran lähti toisen matkaan. Ei siis pitänyt niin arvokkaana, että olisi halunsa pysäyttänyt.

Ei ihminen varmaan ihastuessaan aina niin rationaalisesti arvioi tilannetta, usein se viehättyminen vie mukanaan ajan oloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi