Miltä hukkuminen tuntuu
Olen miettinyt ne jotka kuoli hukkumalla ja on elvytetty takaisin henkiin oliko hukkuminen tuskallista kuoleeko siinä tukehtumalla?
Kommentit (24)
Siinä veden tunkeuduttua nenän ja suun kautta aiheuttaa nopeasti tajuttomuuden. Se sattuu samalla tavalla kun se tulee pois ja vedät ekan kerran ilma/vettä takaisin keuhkoihin.Kova polte keuhkoissa.Kai sitä voisi sanoa hapen puutteesta johtuvaan takunnan tason menetykseen.
Kuulemma siinä tulee jossain vaiheessa hyvän olon tunne. Tukehtumallahan siinä kuolee kyllä, sitä ei ole kieltäminen.
Ap voi mennä järveen ja hankkia tuonkin kokemuksen. Tsemiä!
Riippuu hukkuuko paskaan veteen vai metsään, jos hukkuu metsään ja tulee susi vastaan niin sit on ihan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä veden tunkeuduttua nenän ja suun kautta aiheuttaa nopeasti tajuttomuuden. Se sattuu samalla tavalla kun se tulee pois ja vedät ekan kerran ilma/vettä takaisin keuhkoihin.Kova polte keuhkoissa.Kai sitä voisi sanoa hapen puutteesta johtuvaan takunnan tason menetykseen.
Onko kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma siinä tulee jossain vaiheessa hyvän olon tunne. Tukehtumallahan siinä kuolee kyllä, sitä ei ole kieltäminen.
Vai hyvän olon tunne...?
Kadonnut lammas kyselee. Hukkuminen muistuttaa nukkumista. Ikäänkuin. Kuolema on varmasti samoin nukkumista. Nukahtaa.
Ahdistava ajatus, että joutuisi vettä vetämään henkeensä. Ja että tulisi hyvän olon tunne, jotenkin vaikea uskoa. Eipä ole kokemusta onneksi.
No ne viisaat sanoo että lempeä kuolema,samoin itsari pakokaasulla ..häkämyrkytys nukkuminen ikuiseen uneen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän olon tunne? Karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kadonnut lammas kyselee. Hukkuminen muistuttaa nukkumista. Ikäänkuin. Kuolema on varmasti samoin nukkumista. Nukahtaa.
No ei kyllä. Varmasti on kauhea paniikki siinä hukkumistilanteessa, kaukana rauhallisesta nukahtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin mielenensä pahoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
No ne viisaat sanoo että lempeä kuolema,samoin itsari pakokaasulla ..häkämyrkytys nukkuminen ikuiseen uneen.
Ei ne ole viisaita. Pelkkiä oletuksia ilman omaa kokemusta.
En muista. Olen ollut veden alla niin kauan että olin tajuton ja hengittämätön.
Tapahtui kun olin 2-vuotias, syksyllä täytin kolme.
Minut sai virkoamaan naapurin mies. Sisko sanoi että muistaa että joku sanoi nyt se avasi silmänsä. Otsassa iso ruhje. Vietiin sitten sairaalaan arkastettavaksi.
Mitään vesipelkoa ei jäänyt. Olin jo samana kesänä pitelemätön. Painuin veteen täysin pelotta ja tarkkaan silmällä pidettävä. Opin uimaan 5-vuotiaana.
Mieheni meinasi hukkua mereen. Oli ollut jonkun kaverinsa kanssa jossain rannalla ja kaveri oli tönäissyt hänet laiturilta veteen eikä hän osannut uida. Sanoo että muistaa että näki suuria kauniita valkoisia kukkia ja oli ollut vihainen kun nostettiin pois veden alta.
Tämän minäkin haluaisin tietää, koska kaverini hukutti itsensä. Vähän sellainen käsityksen olen saanut, että se saattaa olla tuskallistakin, mutta ei ole välttämättä. Kovin tarkkaan en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi mennä järveen ja hankkia tuonkin kokemuksen. Tsemiä!
Uimahallissa varmaan kannattaa kokeilla. Siellä saattaa joku havaita kokemusta halajavan ja nostaa pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta lähellä kuolemaa näin käy. Muuten tuntuu todella tuskalliselta, kun vesi täyttää keuhkot ilman sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Häkämyrkytykseen kuollut ei kyllä ulkonäöltään, hajultaan ja olemukseltaan ole löytäjälle tai kuoleman toteavalle lääkärille paras ja lempeä kokemus.
Tuolla Putinin valtakunnassa ne pöhköt kuolee häkämyrkytykseen kesken rakastelunkin, kun ei järki paljoa pakota. Auto lukitussa autotallissa, vähän on kylmä, no pistetäänpä auto käyntiin, niin on vähän lämpöisemmät oltavat tässä sekstaillessa.
https://www.stara.fi/2016/11/15/rakastelu-autossa-paattyi-traagisesti/
Sä oot kattonu liikaa true grimee ja Jeffrey dahmerii, netfilixistä