Missä maassa ei ole sosiaaliturvaa?
Missä maissa esimerkiksi Euroopassa ei ole minkäänlaista sosiaaliturvaa? Tiedän että ainakaan Turkissa ei ole.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa
Höpöhöpö
Jatka perskokkare jatka, se teidän narsismimanuaali ei taida opettaa muuta kun valheita kun ette pärjää.
Joku aika sitten naureskelit kun minä sanoin et käännän teidän narratiivin ja koko suomen kansan teitä vastaan, vieläkö naurattaa?
: ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monessa on jonkinlainen. Toki Suomessa voi saada poikkeuksellisen paljon tukia (olettaen että on varaton).
Suomi on saanut moitteita eulta, koska tuet ovat liian pienet.
Maailma on hieman suurempi kuin eu
Afrikasta, Etelä-Amerikasta ja vaikkapa Kiinasta kannattaisi ottaa mallia, miten homma tehdään, jos sitä rahaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jatka perskokkare jatka, se teidän narsismimanuaali ei taida opettaa muuta kun valheita kun ette pärjää.
Joku aika sitten naureskelit kun minä sanoin et käännän teidän narratiivin ja koko suomen kansan teitä vastaan, vieläkö naurattaa?
Mä olen törmänny sun juttuihin muilla alustoilla, mä en ymmärrä miten kukaan viitsii kokoajan yllyttää sua kaiken tän jälkeen, sinä/te omette saatanan pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa, millaisia sosiaalitukia maksetaan aidoissa hyvinvointivaltioissa kuten muut pohjoismaat. Niissä on kummasti työllisyyskin parempi.
Mutta ei anneta näiden faktojen häiritä hyviä öyhötyksiä.
Ai kuten Ruotsissa, jossa työttömyys on Euroopan kolmanneksi korkein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monessa on jonkinlainen. Toki Suomessa voi saada poikkeuksellisen paljon tukia (olettaen että on varaton).
Eli meidän verrokkina on Somalia ja Venezuela niin saadaan sosiaaliturva näyttämään hyvältä? Ei muihin EU tai Pohjoismaihin kannata verrata😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää 100€ kuussa 3 lapsen ruokaan....
Piri, tupakka ja viina ei ole halpoja.
Sinun suhtautuminen muihin on mt-ongelma, paha sellainen.
Päihdeongelmat ei ole leikin asia.
Eikä mt-ongelmat, mene hoitoon tai offaa itses mut jätä kunnolliset ihmiset rauhaan kunnes kykenet käyttäytyyn taas ihmisten ilmoilla.
Ravista jo ne hiekat revastasi niin ehkä se norsunvittu katoaa viimeinkin naamastasi.
Aloit sit projisoimaan, onko naama norsunvitulla kun meni hyvät valheet harakoille taas?
Minä lopetan kun sinä ja k
Kiukkuinen kana, onko rättipäivät päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrä luuseri maalitolppaa hei, niin kun valehtelija joka ei pärjää reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen paljon tukia saavat hyvätuloiset.
Tätäkään asiaa et voi itsenäisesti hakea hakukoneella.
Erään tahon lista maista, joissa sosiaaliturva on vähäistä: Somalia, Libya, Jemen, Pohjois-Korea, Eritrea, Sudan ja Etelä-Sudan.
Kehitysmaissa.
Niissä ei ole useinkaan minkäänlaista sosiaaliturvaa ja jokainen voi todeta, miten hyvin toimii.
"Kiukkuinen kana, onko rättipäivät päällä?"
Tänään on natsîn ja valehtelijan nöyryytys päivä, tanssitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa, millaisia sosiaalitukia maksetaan aidoissa hyvinvointivaltioissa kuten muut pohjoismaat. Niissä on kummasti työllisyyskin parempi.
Mutta ei anneta näiden faktojen häiritä hyviä öyhötyksiä.
Ai kuten Ruotsissa, jossa työttömyys on Euroopan kolmanneksi korkein?
Nyt erehdyit vai valehteletko tarkoituksella?😅 Suomessa on työttömyys EU:n kolmanneksi korkein ja Ruotsi takanamme viidentenä.
https://www.statista.com/statistics/1115276/unemployment-in-europe-by-c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa oli ennen nykyhallitusta EU:n heikompiin kuuluva sosiaaliturva. Nyt siitä on vielä leikattu tuntuvasti. M50
Kun ei ole. Jos Suomessa oikeasti olisi kaikkien selvittävä sillä Euroopan neuvoston huomioimalla yhdellä tuella, eli sillä noin 500€:lla eli sillä maksat ensin asumisen, sitten ruuan ja sitten vielä kaiken muun niin toki se loppuisi kesken. Sen takia ne moitteet on tulleetkin. Tosiasiassa monelle jää tuo 500€ vielä asumiskulujen jälkeen ja maksetaan vielä sähkölaskuja ja lääkärikäyntejä tuo päälle.
Kaikki nuo on otettu sataan kertaan huomioon ja tarkastettu tuhanteen kertaan tuon valehtel
Kun valhetta riittävän monta kertaa toistaa, se muuttuu totuudeksi.
Goebbelsin ja Trumpin opeilla mennään.
Gambia ja kohta Suomi, Finland, jos PeraKokkreet huseeraavat
Lopullisen Ratkaisunsa, orjayhteikunnan, tavoitteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli meidän verrokkina on Somalia ja Venezuela niin saadaan sosiaaliturva näyttämään hyvältä? Ei muihin EU tai Pohjoismaihin kannata verrata😂
Oikeistolainen politiikka tähtää siihen, että Somalia ja Venezuela olisivat aitoja verrokkimaita kaikilla mittareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen törmänny sun juttuihin muilla alustoilla, mä en ymmärrä miten kukaan viitsii kokoajan yllyttää sua kaiken tän jälkeen, sinä/te omette saatanan pelottavia.
Tjoo, mut me ollaan sun puolella, jos ei ole tehnyt mitään saastaista maanpetostelun hengessä ei tarvi pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on rajoitteita.
Aloit sit projisoimaan, onko naama norsunvitulla kun meni hyvät valheet harakoille taas?
Minä lopetan kun sinä ja koko saastainen trollitehdas saadaan nimien ja rahoittajien kera julkisuuteen.