Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette introverteistä/omissa oloissaan viihtyvistä työpaikoilla?

Vierailija
23.10.2024 |

Olen itse introvertti joka pääasiassa nykyään tekee etätyötä (ihanaa 20 toimistovuoden jälkeen!!!). Silloin tällöin täytyy toimistolla päivä viettää. Ihan kiva nähdä työkavereita mutta niin hyvin pärjäisin näkemättäkin.

Toimistopäivinä käyn yksin syömässä jos mahdollista enkä muutenkaan hakeudu työkavereiden juttusille. Olen kuitenkin ystävällinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen.

Mitä mieltä te olette minunlaisesta ihmisestä työkaverina? Vai täytyykö nykyajan työelämässä olla sosiaalinen ekstrovertti jottei olisi omituinen?

N49

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla juuri sellainen kuin olet ja olet hyvä omana itsenäsi.

Vierailija
2/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää mainiosti, että on työkavereille ystävällinen. Työpaikka on paikka, jossa tehdään töitä, ei siellä tarvitse tärkeitä ihmissuhteita luoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että teet työsi ja tarpeen vaatiessa kommunikoit työkavereidesi kanssa kuten pitää eli ne työasiat. Muuten voit olla sellainen kuin olet eikä ketään pitäisi haitata. 

Vierailija
4/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verttiysajattelu on perseestä, ihan riippumatta millainen vertti mukamas joku olisi, täyttä huuhaata.

Vierailija
5/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat olla juuri sellainen kuin olet ja olet hyvä omana itsenäsi.

Tämä nyt vaan ei pidä paikkaansa oikeassa elämässä,kaunis ajatus toki.

Vierailija
6/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verttiysajattelu on perseestä, ihan riippumatta millainen vertti mukamas joku olisi, täyttä huuhaata.

En nyt noin sanoisi. Mutta jos puhutaan niin että toiset ovat niin sosiaalisia ja nauttivat nähdä muita työpaikalla ja jutella paljon. En tiedä miten etätöissä kotona edes pärjäävät.

Itse viihdyn kotona etätyössä ja väsyn ihmisten seurasta.

Vierailija
7/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän kärsin samasta kuin ap koska esimies on sosiaalinen ekstrovertti ja tuntuu välillä ettei ymmärrä meitä jotka viihdymme omissa oloissamme.

Se on kiusallista ja vähän raskastakin töissä.

Vierailija
8/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa olla sellainen kuin on.

Vierailija
9/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuus ei liity siihen onko introvertti vai ekstrovertti. Kumpikin voi olla sosiaalinen tai sitten ei.

Mulle on aivan sama miten ihmiset työpaikalla ovat, kunhan eivät ilkeile toisilleen. Hoitaako joku hommansa vai ei tai se kohteleeko minua hyvin vai huonosti, on itselleni täysin yhdentekeviä asioita. Tosiaan, vaan jos huomaan epäreilua kohtelua työkavereita kohtaan, sitä en siedä.

Vierailija
10/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaita. Epäsosiaalinen introvertti laitettiin hallilla asentamaan kutistesukkia letkujen ja piuhojen päihin. Ekstrovertit eivät ADHD-päissään saaneet kälkätykseltään edes puolia tehtyä siitä mitä tämä introvertti teki. Lisäksi sosiaalinen ADHD-porukka teki niissä kutistuksissa enemmän virheitä. 

Vierailija
11/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vihaavat erilaisuutta, jota he eivät ymmärrä , se on rakennettu meihin.

Vierailija
12/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat ne räpätädit, jotka rakastavat omaa ääntään

Vierailija
13/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kai se vaan on ettei häiriköi toisten keskittymistä turhilla jutusteluilla silloin kun pitäisi saada töitäkin tehtyä.

Vierailija
14/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen vaihtanut työpaikkaa ihan vaan sen takia, että piti sosialisoida/muutenvaan olla tekemisissä kokoajan muiden työntekijöiden kanssa.

Ei kaikki jaksa päivät pitkät vaihdella kuulumisia vaan keskittyä siihen työntekoon.

Vierailija
15/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää olla sosiaalinen kun 25 vuotta istunut toimistossa.

Vierailija
16/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen vaihtanut työpaikkaa ihan vaan sen takia, että piti sosialisoida/muutenvaan olla tekemisissä kokoajan muiden työntekijöiden kanssa.

Ei kaikki jaksa päivät pitkät vaihdella kuulumisia vaan keskittyä siihen työntekoon.

Pahimpia ovat työ"kaverit" joiden mielestä myös vapaa-aikaa pitäisi viettää yhdessä. Eivät ymmärrä kun ei ei vain kiinnosta kuin ne pakolliset jutut. Annetädin saunajutut ja Riitan muut seikkailut ovat sellaisia kauhujen avautumisia ettei moni suostu enää kahville edes samaan aikaan. Eivätkä edes ymmärrä itse. Ja uteliaita kuin mitkä ja kertovat kaiken sekunnissa eteenpäin. 

Vierailija
17/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Introventti ja  muut menee lounaalle keskenään ja eivät kysele mukaan.

Vierailija
18/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kauan aikaa töitä toimistossa kunnes 3 vuotta sitten sain aloittaa etätyöt. Ihana rauha tehdä kotona töitä!!

Enää ei mene työaikaa niihin pa***n jauhajiin jotka tulevat työpisteelle notkumaan.

Saan niin paljon enemmän aikaiseksi. Eivätkä kahvitauot ole enää puolituntisia kuten toimistolla.

Oma rauha <3

Vierailija
19/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokkaita. Epäsosiaalinen introvertti laitettiin hallilla asentamaan kutistesukkia letkujen ja piuhojen päihin. Ekstrovertit eivät ADHD-päissään saaneet kälkätykseltään edes puolia tehtyä siitä mitä tämä introvertti teki. Lisäksi sosiaalinen ADHD-porukka teki niissä kutistuksissa enemmän virheitä. 

Introverteillä voi yhtä hyvin olla ADHD. Minäkin olen yksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi