Kiinnostunut introvertistä miehestä. Juttu etenee hänen ehdoillaan. Kannattaako jatkaa?
Olen tästä miehestä ollut kiinnostunut jo ensinäkemältä saakka, josta on useampi kuukausi aikaa. Yksi asia johti toiseen ja läheisyyttä on ollut.
Mies on todennäköisesti introvertti, viihtyy paljon itsekseen. Minä myös, joten ei ole vaikea samaistua hänen elämäntyyliinsä. Hänellä on vaikea elämäntilanne, jonka vuoksi etääntyikin kun etenimme kaveritasolta läheisempään suhteeseen.
Hän on kertonut avoimesti tilanteestaan ja ei itsekään tiedä aina mitä haluaa. Siksi oletan, ettei tästä varmaan mitään vakavaa ole tulossa mutta minulle riittäisi suhde, jossa välillä näemme ja vietämme aikaa.
Ottaa yhteyttä kerran pari viikossa jolloin vaihdamme kuulumisia ja tutustumme lisää. Ne ovat mielenkiintoisia keskusteluja. Olen ainakin hänen mielessään ja tämä ihastuminen tekee itselle hyvää. Vielä emme ole ehtineet viettää kunnolla aikaa yhdessä ja sitä odotan.
En halua kuitenkaan tehdä itsestäni naurettavaa ja olla se ihminen joka on olemassa varalla jos joskus tarvitsee seuraani mutta olen joustava kuitenkin vielä.
Saankohan tästä suhteesta itselleni loppuenlopuksi paljoakaan?
Kommentit (135)
Haluatko ap lähteä miehelle tukikepiksi hänen vaikeaan elämäntilanteeseen? Varsinkaan kun mies ei sinusta ole kovinkaan kiinnostunut/innostunut. Tuhlaat omaa energiaasi henkilöön jolla on nyt vaikeata ja ei kenties koskaan halua sinusta muuta kuin tukikepin tähän hetkeen. Kuulostaa juuri tavanomaiselta naiselta joka rupeaa hoivaamaan miesreppanaa ja laittaa siihen oman energiansa ja viiden vuoden päästä on täysi veetuuntunut kun ei siitä suhteesta mitään sen enempää tullutkaan. Nainen on maalannut pilvilinnoja omassa ihastuksessaan mutta mieheltä ei vastakaikua ole tullut senttiäkään. Olen niin nähnyt tämän tapahtuvan kaveripiirissäni. Useammat ovat sitten eronneet tälläisestä vätysmiehestä ja olleet katkeria tälläisen suhteen jälkeen. Olisi parempi että jatkatte eteenpäin omienne ja kun miehen elämäntilanne ratkeaa ja hän haluaa deittailla sinua niin hän on sinuun yhteydessä.
Aloituksessa kerroit, että mies vetäytyy ja ottaa yhteyttä kerran-pari viikossa. Nyt tilanne onkin muuttunut siten, että chättäätte iltaisin tuntikaupalla ja se oletkin sinä, joka et halua tavata. En ymmärrä, mitä järkeä on tehdä aloitus näin ristiriitaisilla tiedoilla. Mitä siis hait aloituksella?
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää mulle yksikin mies joka ihastuu/rakastuu täysillä ja on mielestään löytänyt upean naisen, ja reagoi tähän vetäytymällä, kertomalla tälle unelmanaiselleen ettei tiedä mitä haluaa tai että tarvitsee tilaa :D
Nyt valoja päälle oikeasti. Ja en ole ilkeä, itsekin joskus selittänyt itselleni mustaa valkoiseksi. Jos joudut miettimään onko mies kiinnostunut ja tuleeko tästä mitään, niin ei ole ja ei tule.
Joutuu vetäytymään kun nainen paljastuu varatuksi. En ala kodinrikkojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin mies laittoi viestiä. Olemme tässä jo tunteja keskustelleet. Olisi halunnut nähdä tänäänkin ja kertoi minne haluaisi mennä kanssani. Ei ole mitään seksuaalissävytteisiä viestejä vaan humorisra tarinankerrontaa. -ap
Menepä sinne hänen mukaansa äläkä täällä vingu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä tällaisessa tilanteessa (ei toki ole mikään vaikea elämäntilanne). Itse vain toivon että nainen jättäisi rauhaan.
Jutteletko siis tunteja tuon naisen kanssa samalla toivoen, että jättää rauhaan?
Satunnaisesti ryypiskellään samassa seurassa/seurueessa mutta tympii joka viikkoinen kysely mitä olen milloinkin tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ottaa yhteyttä kerran pari viikossa. Sehän ojn o paljon, kun sinäkin varmaan otat yhteyttä häneen.
En oikeastaan ota. Haluan, että hän lähenee jos niin haluaa. -ap
Minä kyllä saattaisin tällaisessa tilanteessa kuvitella, ettei sua pahemmin kiinnosta.
Jos aloituksessa olisi sukupuolet toisin päin, voisi olla eräs tietämäni tapaus. Tyypillä on lapsi jonka salaa deittikumppaneiltaan, ja täysin kajahtanut lapsen isä kuvioissa pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme eilen tosiaan tunteja. Hänen kanssaan on niin mukavaa vaihtaa ajatuksia. Hän myöskin kehui minua upeaksi ja tuki eräässä asiassa. Vaihdoimme sydämiä ja toivottavasti pian näemme.
Ei tämä nyt ihan niin voi olla kuin suurin osa on vastannut todella negatiivisesti. Minä en ainakaan usko. -ap
Kannattaa uskoa itseään ja omaa sydäntään/intuitiotaan, ei näitä kommentoijia.
Jos sulle "riittäisi suhde, jossa välillä näemme ja vietämme aikaa" niin eikö sulla sellainen tuossa nyt ole? Miksei siis "kannattaisi" jatkaa.
Älä analysoi liikaa. Jos viihdyt jonkun seurassa, niin anna mennä.
Ihmisiin on iskostettu todella syvällä ajatus, että kahden ihmisen tapailun tulisi aina johtaa johonkin. Sitä jotain aletaan odottaa jo etukäteen, vaikka ensin pitäisi vain keskittyä hetkeen ja tutustua toiseen.
Aika näyttää kyllä mitä suhde tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle "riittäisi suhde, jossa välillä näemme ja vietämme aikaa" niin eikö sulla sellainen tuossa nyt ole? Miksei siis "kannattaisi" jatkaa.
Ilmeisesti eivät koskaan näe kahden kesken, eivätkä vietä aikaa.
Suhteessa, jos siis sellainen ihan oikeasti on, on varsin yksinkertaista käydä läpi myös se, että ollaan yhdessä, eikä tapailla toisia (tai jos tapaillaan, niin millä ehdoin).
Jos yhdessäolosta sopiminen tai sen puheeksi ottaminen tuntui vaikealta, kyseessä ei todennäköisesti ole edes alullaan oleva suhde, vaan viritys tai viehätyspeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vaikea elämäntilanne? Ero, lapset,yh? Se vaikuttaa paljon.
Ero.
-ap
Jos ero on tuore niin jäät laastariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vaikea elämäntilanne? Ero, lapset,yh? Se vaikuttaa paljon.
Ero.
-ap
Eli ei ole eronnut.
On eronnut. Tiedän sen varmaksi. -ap
Onko pieniä lapsia? Juokse!
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kerroit, että mies vetäytyy ja ottaa yhteyttä kerran-pari viikossa. Nyt tilanne onkin muuttunut siten, että chättäätte iltaisin tuntikaupalla ja se oletkin sinä, joka et halua tavata. En ymmärrä, mitä järkeä on tehdä aloitus näin ristiriitaisilla tiedoilla. Mitä siis hait aloituksella?
Huomiota. Selvisi jo ekasta ap:n vastauksesta
Jotkut ihmiset kehittelevät draamoja ja jakavat niitä muille saadakseen huomiota itselleen. Normaali antaa olla ja tekee jotain muuta, huomionhakuinen selittää, anaalisoi, pohdiskelee, ja sotkee 50 muuta ihmistä hänen epävakaaseen suhteeseensa. Ja kaikki hänen suhteensa ovat epävakaita, koska hän on itse sitä
Introvertin kanssa pitää ottaa ohjat käsiin, jos mieli edistyä. Tosin ei sitä montaa vuotta jaksa.