Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin ydinperheajatuksen uraan. Olen pettynyt.

Vierailija
23.10.2024 |

Olen pettynyt yleisesti tähän sukupolveen miehiä. Halusin aina ydinperheen ja hyvin konservatiivisen, perinteisen työnjaon jossa minä hoitaisin kodin ja lapset, tekisin joka päivä ruoat rakkaalle aviomiehelleni ja illalla puuhailtaisiin perheenä yhdessä.

Mutta miehet eivät halua tätä. He haluavat kyllä että nainen hoitaa kodin ja lapset, mutta myös että nainen maksaa 50% elämisen kuluista. He haluavat perinteisen,konservatiivisen vaimon joka rakastaa työtään kotiäitinä, mutta eivät itse halua olla perinteisiä perheenisiä jossa mies elättää perheen ja pitää huolta niin vaimosta kuin lapsista.

Joten vaihdoin haaveen lapsista ja aviomiehestä uraan. Olen onneksi onnellinen näinkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene venäjän torakka muualle lietsomaan eripuraa sukupuolien välille.

Vierailija
2/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene venäjän torakka muualle lietsomaan eripuraa sukupuolien välille.

Juuri tämä on myös syy, miksi en halua enää miestä ollenkaan. Olette todella sivistymättömiä. Ja ei, en ole Venäjältä, saati torakka. Ihan täältä Helsingistä kirjoittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samat fiilikset. Mutta uran sijaan ihan vaan muu elämä, kuin perheellistyminen. Antaa miesten tehdä juttujaan, eipä kai luonnossakaan kuin mariginaalinen osa koiraista koskaan pääse lisääntymisasteelle asti. Hyväksytään tämä ja eletään sen mukaan

Vierailija
4/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet haluavat, mutta ehkä sellaiset eivät ole halunneet sinua tai et ole vain löytänyt heitä. Kiva, jos olet kuitenkin tyytyväinen elämääsi. 

Vierailija
5/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin noin jo 90-luvulla.

N50