Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon rahaa tuttujen lasten joululahjoihin?

Vierailija
22.10.2024 |

Eli itselläni ei ole lapsia. Kuitenkin minulta odotetaan, että ostaisin lahjoja sisarusteni lapsille joka vuosi synttäreinä ja jouluna jne. En muista mitä itse olisin ikinä saanut keneltäkään vastalahjaksi.

Kuinka paljon itse panostaisit toisten lapsiin ja perheisiin?

t. Normaalituloinen lapseton

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Vierailija
2/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En euroakaan kummityttöäni lukuun ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pennin killinkiäkään.

Vierailija
4/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vietä joulua heidän kanssaan eikä sinua kutsuta lasten syntymäpäiville, lopetat lahjojen ostamisen NYT.

Vierailija
5/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kummilapsille noin 20 euron lahjat syntymäpäivä- ja joululahjaksi. Muille saatan antaa suklaalevyn. 

Vierailija
6/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kummilapsille noin 20 euron lahjat syntymäpäivä- ja joululahjaksi. Muille saatan antaa suklaalevyn. 

Käsittääkseni lasten vanhemmat ei kovin arvosta, että lapselle ostetaan selaisin saavia huumausaineita eli karkkia ja suklaata. T. Eri

20€ kyllä aika iso summa käyttää yhteen lahjaan. Ostin itselleni äsken korun Temusta ja maksoi 0,88€.

Vierailija
7/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, lahjat ovat niin 1900-lukua!!!

Vierailija
8/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Jos joku lapsista on kummilapsi, ostaisin jotain hänelle. Sekin jotain kohtuuhintaista.

Vierailija
9/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suuresti, kun lapsettomia sukulaisia pidetään lahja-automaatteina. Montako lahjaa saat itse?

Vierailija
10/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä nollaa, ainoastaan yhdelle kummitytölle enää ostan joululahjan, hän on myös sukulainen. En muutenkaan osta kuin omille lapsilleni joululahjoja.

Vierailija
11/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et vietä joulua heidän kanssaan eikä sinua kutsuta lasten syntymäpäiville, lopetat lahjojen ostamisen NYT.

Minun naapuristossani liikkuu esi-teini-ikäinen lapsi joka liikkuu aina liian pienissä vaatteissa. Yh-isä ei tajua ostaa hänelle uusia vaatteita, mutta jostain aina välillä saa uusia, en tiedä. Mutta Siksi aina ostan uudet isomman koot vaatteet lapselle ja jätän nimettömänä oven eteen jouluisin. Synttäripäivää en tiedä. Mutta edes yhdet uudet vaatteet saa kerran vuodessa.

Vierailija
12/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lahja voi olla kierrrätyslahja. Itsekin annan lahjaksi muille lapsille käytettyjä vaatteita ja leluja. Aikuisille myös. Ei todellakaan tarvitse olla mitään palautuskuittia olemassa antamasta lahjasta, että voi myös vaihtaa rahaan. Haloo. Olen saanut itsekin puoliksi käytetyn kynsilakkapurkin ja se oli aivan ihana lahja. Vähän sellaista ylimääräistä luksusta.

Vierailija
13/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kummilapselle ilmeisesti niin kivoja lahjoja että alkoikin tulla kutsuja yhteissynttäreille koko perheen juhliin. No niin sitten kapeni tuo kummilapsen lahjaan varattu 30 euroakin kolmeen osaan eikä suinkaan 3x30 €

Vierailija
14/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, lahjat ovat niin 1900-lukua!!!

2000-luvulla lyödään vaan nyrkillä naamaan kun nähdään, vai miten nykyään toimitaan?

Vierailija
15/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin kummilapselle ilmeisesti niin kivoja lahjoja että alkoikin tulla kutsuja yhteissynttäreille koko perheen juhliin. No niin sitten kapeni tuo kummilapsen lahjaan varattu 30 euroakin kolmeen osaan eikä suinkaan 3x30 €

Millä logiikalla? Saat kuitenkin varmaan 3 kertaa ruokaa ja herkkuja, miatä maksoit sen 30€. Jos maksat nykyäänkin vain 30€ mutta odotat että sata herkkuja ja ruokaa 3 x 30€ eli 90€ edestä? Vai muistathan myös syödä myös vain 0,33% normaalimäärästä jokaisilla synttäreillä?

Vierailija
16/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Saat kuitenkin varmaan 3 kertaa ruokaa ja herkkuja, miatä maksoit sen 30€. Jos maksat nykyäänkin vain 30€ mutta odotat että sata herkkuja ja ruokaa 3 x 30€ eli 90€ edestä? Vai muistathan myös syödä myös vain 0,33% normaalimäärästä jokaisilla synttäreillä?

Viimeisellä kerralla tarjottiin mukillinen glögiä.. 

Vierailija
17/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 €

Tämä!!!

Vierailija
18/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joululahjoja laiteta tuttujen lapsille. Eikä edes sukulaisille kuin ehkä läheisimmille ja kummilapsille.

Vierailija
19/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiä per lapsi per juhla

Vierailija
20/30 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Viimeksi olen tainnut ostaa joululahjoja 30 vuotta sitten. Ostan vain itselleni, niin en pety toisilta saatuihin lahjoihin, eivätkä toiset pety minun ostamiin.