Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka tätä ei saisi sanoa, niin sanon kumminkin: lapsi lopetti läheisyyden ja seksin avioliitossamme

Vierailija
22.10.2024 |

Ei enää läheisyyttä eikä seksiä, kun vaimo laittaa kaiken huomion lapseen. Kun lapsi on hoidossa mummolassa, vaimo haluaa vain nukkua tai maata ja kaikki aloitteeni tyrmätään väsymykseen vedoten. Vetelen sitten käteen kun muutakaan ei ole tarjolla. 

Liitto on sinänsä toimiva, jos sen mittariksi ottaa muun. Hän hoitaa äidin hommansa hyvin ja minäkin uskoisin olevani hyvä isä. Mutta onhan tämä iso muutos. Lapsi ei ole enää vauva, vaan 5-vuotias, mutta asiat eivät ole palanneet ennalleen. Eniten harmittaa se että kun meillä on kahdenkeskistä aikaa, vaimo alkaa puhumaan lapsesta ja se siitä lämmittelystä. Ikään kuin sillä lapsella olisi mitään hätää mummolassa. Alkaa tuntua että se on tekosyy seksin ja hauskanpidon välttämiselle. Ja vaimoni oli ennen lasta todella halukas ja spontaani.

Saa kivittää.

Kommentit (969)

Vierailija
821/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa paistaa niin hyvin taas läpi, kuinka haluttomat naiset nostavat itsensä jalustalle ja ajattelevat olevansa parempia kuin muut. Haukkuvat halukkaan ihmiset sairaiksi jne. Miksei naiset voi jo ennen vihille menoa kertoa, ettei heitä oikeasti kiinnosta seksi. 

Se olisi reilua kertoa, jos näin olisi. Todennäköisesti nainen on kuitenkin silloin vihille mennessään vielä halunnut. Sitten on tullut elämä vastaan.

Naisen seksuaalisuus voi olla aika hienovireistä sillä tavalla, että siihen vaikuttaa monikin asia.

Esimerkiksi tuollainen hysteerinen uhriutuminen ja suurentelu ("haukkuvat halukkaan ihmisen sairaaksi") on erittäin epäseksikästä. Nainen todennäköisesti venyy ja paukkuu pikkulapsiarjessaan, j

"Nuo on vain sukunimihullun houreita, ei niille kannata korvaansa lotkauttaa." 

No ainakin tuon ensimmäisen esimerkkini koko kommentti on saanut enemmän yläpeukkuja kuin alapeukkuja, käypä katsomassa tuosta ilmoittamastani ketjun kohdasta asia. 

Yllättävän monet av-mammat on älyllisesti niin laiskoja, ettei ne jaksa oikeasti ajatella mitä juuri lukivat. Riittää kun on pari sopivaa buzzwordia viestissä niin yläpeukku napsahtaa. 

Vierailija
822/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksi loppui siihen kun rouva sai haluamansa eli lapset ja OK-talon. Kun olisikin tiennyt minkäläinen käärmeilijän kanssa tuli laitettua hynttyyt yhteen.

"Avioliitto, tuo prostituution yhteiskunnallisesti hyväksytty variaatio"

Loppuiko myös romantiikka ja huomiointi? Veikkaan että liittyy enemmän siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: toinen ei voi yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksiä parisuhteesta kokonaan. Jos ero ei ole vaihtoehto ja ap haluaa vielä seksiä saada, sitten se on varmaan haettava vieraista, luvalla tai ilman. Tämä ei varmaan ole kovin suosittu mielipide, mutta mitä muuta tuossa nyt voi tehdä? Runkata ja katkeroitua?

Halukas nainen muuttuu haluttomaksi noin vaan vuosiksi. Miehen ratkaisu on lähteä etsimään seuraa muualta. Ei ihme, etteivät avioliitot kestä. Seksi on parisuhteessa yhteinen asia. Seksiin liittyvät ongelmat ovat myös yhteisiä. Ei se ihan niin mene, että mies sanoo naiselle, että hoidahan pääsi kuntoon, että olet taas käytettävissä, tai minä menen muualle hakemaan seksiä. Ei ainakaan hyvässä liitossa mene. Ihmiset eivät kerta kaikkiaan enää ymmärrä, mitä tarkoittaa rakastaminen ja toisen rinnalla pysyminen myös niinä vaikeina aikoina. Ihmiset myös unohta

Minä kyllä luulen, että aika monet naiset ymmärtävät.

Vierailija
824/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksi loppui siihen kun rouva sai haluamansa eli lapset ja OK-talon. Kun olisikin tiennyt minkäläinen käärmeilijän kanssa tuli laitettua hynttyyt yhteen.

Liekö sitä koskaan ollutkaan.

Vierailija
825/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kun siitokset kantoivat menestyksekkäästi hedelmää, vaimo ohjasi miehen keskittymään kasvuun ihmisyyden seuraavalle tasolle, pois alhaisen nisäkässittäjän roolista. Erittäin vastuullinen ja hyvä vaimo siis. Miksikäs sinä häntä oikein haukut? Etkö onnistunut kasvamaan, vai mitä tapahtui?

Vierailija
826/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli ei olisi halunnut seksiä. Ts. suostui vastentahtoiseen seksiin. Eli tarkoitettiin eri asioita vastentahtoisella seksillä, juuri kuten ylempänä kirjoitin.

Eihän siinä mainittu sanallakaan että halusiko hän sitä suuseksiä antaa vaiko ei? Vai antoiko vain luovutusvoiton toiselle osapuolelle jotta lakkaisi vonkaamasta. 

Voihan sitä haluta antaa suuseksiä vaikka viisari ei värähtäisikään. 

Vierailija
827/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulit sitten kommentoimaan näin jonkun kokemaa ja kertomaa isoakin traumaa ja traumaattista kokemusta.. että sua "kyllä sieppaa" ja kutsut ko henkilöä käytännössä "diivailevaksi prinsessaksi" ,tietämättä ollenkaan mitä siellä synnytyksessä tapahtui tai mitään yksityiskohtia. Miksi?! Aika törkeää. Empatia ja toisen kunnioittamien on missä? Ihan nyt ottamatta kantaa synnytysten hoitamiseen Suomessa. 

Oletkohan nyt ihan varmasti oikeassa ammatissa...? Kyllä tuossa työssä tarvitaan ammattitiedon ja osaamisen lisäksi osaamista tulla hyvin toimeen ja osata hyvin kommunikoida erilaisten ihmisten kanssa isossa vaikeassakin tilanteessa. Synnyttäjää todellakin pitää osata kuunnella ja osata luoda luottamus tuossa tilanteessa. 

---------

Olen eri, mutta tuossa aiemmin kerrotaan mm miten "alentava ja halventava väkivaltasynnytys on kansallinen normi".

Niin, vai onko törkeää se, miten suomessa synnyttäviä naisia kohdellaan ihan sieltä äitiyshuollon alkumetreiltä asti. Että kuvataanko tässä vaan rumaa todellisuutta totuudenmukaisesti

Jos lähdetään vaikka siitä liikkeelle, että nainen painostetaan/pakotetaan sairaalaan synnyttämään. Oikeus koskemattomuuteen on kuitenkin sekä naisella ja vauvalla perustuslaillinen jai ihmisoikeuksien mukainen, ja näitä ei kunnioiteta kummassakaan (äitiyshuolto tai sairaala) millään tasolla

Mutta tästä voisi tehdä vaikka oman ketjun (sanoma todennäköisesti poistaa), ja keskittyä tässä ketjussä käsittelemään tätä miehen naiseen kohdistamaa s eksiorjuusvelvoitetta

Kuule tee se oma ketju tästä.

Varmaan ymmärrät, että täällä keskustelee useampikin Suomessa (ja muualla) synnyttänyt nainen ja tietää hyvin tarkkaan, millaista synnyttäminen on.

Ihan lyhyesti sanon, että synnytys on tapahtuma, jossa sekä äiti että lapsi voivat nopeasti olla hengenvaarassa. Siksi on erittäin hyvä synnyttää sairaalassa, jossa saa tarvittaessa nopeasti apua. Jos äiti ei tästä piittaa, niin lapsella on kuitenkin hyvä olla tämä mahdollisuus. Se ei ole mitään väkivaltaa.

Vierailija
828/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulit sitten kommentoimaan näin jonkun kokemaa ja kertomaa isoakin traumaa ja traumaattista kokemusta.. että sua "kyllä sieppaa" ja kutsut ko henkilöä käytännössä "diivailevaksi prinsessaksi" ,tietämättä ollenkaan mitä siellä synnytyksessä tapahtui tai mitään yksityiskohtia. Miksi?! Aika törkeää. Empatia ja toisen kunnioittamien on missä? Ihan nyt ottamatta kantaa synnytysten hoitamiseen Suomessa. 

Oletkohan nyt ihan varmasti oikeassa ammatissa...? Kyllä tuossa työssä tarvitaan ammattitiedon ja osaamisen lisäksi osaamista tulla hyvin toimeen ja osata hyvin kommunikoida erilaisten ihmisten kanssa isossa vaikeassakin tilanteessa. Synnyttäjää todellakin pitää osata kuunnella ja osata luoda luottamus tuossa tilanteessa. 

---------

Olen eri, mutta tuossa aiemmin kerrotaan mm miten "alentava ja halven

Päin vastoin, terrorismin eli pelottelun avulla r aiskaaminen on äärimmäisen vakavaa väkivaltaa. Eikä se äiti ole niissä synnytyksissä ainoa uhri, vauvalle kokemus voi olla aivan yhtä ellei ole jopa merkittävästi väkivaltaisempi.

Vierailija
829/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä kuin ihmiset tässä ketjussa tarkoittaisivat vastentahtoisella seksillä eri asiaa. Tottakai on eri asia suostua painostettuna tai manipuloituna, kuin suostua siksi, että haluaa ilahduttaa rakastamaansa kumppania. Kuitenkin molemmissa tilanteissa voi olla itse ihan yhtä haluton.  

Koskeeko tuo suostuminen seksiin myös miehiä, silloin kun nämä eivät halua? Vaimon ilahduttamiseksi? Haluttomana?

Miksi minä haluaisin että  mieheni harrastaa kanssani seksiä jos hän ei sitä halua? En vaan käsitä.

Varmaankin mi

On ihan ok antaa kumppanille suuseksiä jos niin haluaa tehdä, oli oma pimppi märkä tai muna pystyssä tai ei. Se ei ole vastentahtoista. Ei ole ok tehdä sitä silloin jos ei halua sitä tehdä.

No jos ei halua niin sitten ei tietenkään tee. Ei ole mikään pakko suostua seksiin, vaikka toinen kuinka painostaisi, mankuisi tai manipuloisi. Ihan yhtä lailla hekin ovat sitten omasta halustaan suostuneet seksiin, jotka tällaisest valittavat.

Vierailija
830/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja isä, ja vaikka naiset ette tätä haluaisi kuulla, niin kyllä seksi on itselleni, ja monille tuntemilleni miehille tärkein syy olla parisuhteessa. Lapsemme ovat kivoja ja rakastan heitä täydestä sydämestäni, mutta olisin hyvin pärjännyt ilmankin. Isoin huolenaihe lastenhankintaan liittyen oli juuri seksin loppuminen. Onneksi ei synnytys vienyt oman vaimoni jalkoja ristiin. Tuskin olisin viittä vuotta jaksanut katsella sellaista. 

Voi kauhistus, olen tiennyt että jotkut miehet ovat alhaisia, mutta tuo on kyllä jo aika kamalaa. Toivottavasti vaimosi saa ajatuksesi selville. Kauhistuttavaa ajatella että joku tuhlaa elämäänsä tuollaisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
831/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin naisena kyllä ajattelen, että munansaanti on tärkein juttu ihmissuhteissa. Mieheni sairastui masennukseen ja lääkkeet vei erektion ja halut. Sanoin kyllä sille, että lupasit munaa myötä- ja vastoinkäymisissä, joten seksi ei nyt lopu kyllâ sun yksipuolisella ilmoituksella. Joko panet tai itket ja panet. Lopulta lähdin ihanan ulkkariprostituoidun miehen asiakkaaksi. Mies sai hoitaa lapset ja kodin, minä hoidin kovalla rahalla seksuaaliterveyttäni. Koska minulla on oikeus. Nyt olen yhdessä viriilin isomunaisen miehen kanssa ja seksiä on kahdesti päivässä. Mies sai lapset, jotka tein vain jotta saan säännöllisesti munaa. Kivoja ne oli, mutta ei yhtä kivoja kuin muna. No, pihtarit makaa kuten petaa.

Vierailija
832/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen pyllisteli telkkarin edessä Ajankohtaisen Kakkosen aikaan...siispä peppuseksiä..selkeää touhua oli.

Vierailija
833/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: toinen ei voi yksipuolisella päätöksellä lopettaa seksiä parisuhteesta kokonaan. Jos ero ei ole vaihtoehto ja ap haluaa vielä seksiä saada, sitten se on varmaan haettava vieraista, luvalla tai ilman. Tämä ei varmaan ole kovin suosittu mielipide, mutta mitä muuta tuossa nyt voi tehdä? Runkata ja katkeroitua?

Seksin voi ja saa lopettaa kuka tahansa silloin, kun siltä tuntuu. Jos seksi pitää hakea vieraista, se tehdään luvalla. Jos lupaa ei tule, otetaan ero. Miksi jäädä suhteeseen, jossa "kaikki on hyvin", jos siinä suhteessa ei kuitenkaan kaikki ole toisen osapuolen mielestä hyvin?

Vierailija
834/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka postaat siittäjistä, synnytysväkivallasta ja myrkyllisestä spermasta:

Toivon, että saat elämäsi raiteilleen ja ahdistuksesi aisoihin. Voi hyvin.

Minä poistun.

Vierailija
835/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä kuin ihmiset tässä ketjussa tarkoittaisivat vastentahtoisella seksillä eri asiaa. Tottakai on eri asia suostua painostettuna tai manipuloituna, kuin suostua siksi, että haluaa ilahduttaa rakastamaansa kumppania. Kuitenkin molemmissa tilanteissa voi olla itse ihan yhtä haluton.  

Koskeeko tuo suostuminen seksiin myös miehiä, silloin kun nämä eivät halua? Vaimon ilahduttamiseksi? Haluttomana?

Miksi minä haluaisin että  mieheni harrastaa kanssani seksiä jos hän ei sitä halua? En v

Se mankuminenkin muuttuu seksuaaliseksi ahdisteluksi ja traumatisoi, jos on epätoivottua. Ihan vaan tarkennuksena, ettei kukaan luule, että suhteissa tosiaan saisi "vaikka kuinka painostaa ja mankua". Painostamista ei saisi esiintyä alkuunkaan.

Vierailija
836/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli ei olisi halunnut seksiä. Ts. suostui vastentahtoiseen seksiin. Eli tarkoitettiin eri asioita vastentahtoisella seksillä, juuri kuten ylempänä kirjoitin.

Eihän siinä mainittu sanallakaan että halusiko hän sitä suuseksiä antaa vaiko ei? Vai antoiko vain luovutusvoiton toiselle osapuolelle jotta lakkaisi vonkaamasta. 

Voihan sitä haluta antaa suuseksiä vaikka viisari ei värähtäisikään. 

Olen tuo joka kirjoitti väsyneenä suuseksin antamisesta. Kyse ei ollut kummastakaan, ei haluamisesta eikä luovutusvoitosta vonkaamisen edessä, vaan taktikoimisesta. Ihan oikeasti en olisi halunnut osallistua seksiin, mutta kokemuksesta tiedän, että kunnolla orkkuillut vaimo on paljon säyseämpi ja parempaa seuraa seuraavana päivänä, niin katsoin että hyödyt on kuitenkin suuremmat kuin haitat. 

Vierailija
837/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään pariskunnan, jossa vaimo on aseksuaali. Käytännössä ei koskaan halua seksiä kenenkään kanssa, koska ei saa siitä ns mitään. Halusi kuitenkin lapsen ja perheen, joten huijasi miehen ns normaaliin suhteeseen. Tavoitteeseen päästyään paljasti valheensa/mitä oli jättänyt kertomatta. Kriisin jälkeen kuitenkin halusivat leikkiä perhettä ja keskustelun jälkeen mies saa hakea luvan kanssa seksinsä muualta, reunaehdoin. Edelleen vuosien jälkeen leikkivät perhettä ja homma tuntuu sopivan heille. 

Vierailija
838/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin naisena kyllä ajattelen, että munansaanti on tärkein juttu ihmissuhteissa. Mieheni sairastui masennukseen ja lääkkeet vei erektion ja halut. Sanoin kyllä sille, että lupasit munaa myötä- ja vastoinkäymisissä, joten seksi ei nyt lopu kyllâ sun yksipuolisella ilmoituksella. Joko panet tai itket ja panet. Lopulta lähdin ihanan ulkkariprostituoidun miehen asiakkaaksi. Mies sai hoitaa lapset ja kodin, minä hoidin kovalla rahalla seksuaaliterveyttäni. Koska minulla on oikeus. Nyt olen yhdessä viriilin isomunaisen miehen kanssa ja seksiä on kahdesti päivässä. Mies sai lapset, jotka tein vain jotta saan säännöllisesti munaa. Kivoja ne oli, mutta ei yhtä kivoja kuin muna. No, pihtarit makaa kuten petaa.

😀 Ihan huippu 😀

Vierailija
839/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka postaat siittäjistä, synnytysväkivallasta ja myrkyllisestä spermasta:

Toivon, että saat elämäsi raiteilleen ja ahdistuksesi aisoihin. Voi hyvin.

Minä poistun.

Elämäni on raiteillaan, liekö projektiota ettei olisi. Eikä ahdista, ahdistaako sinua? Mutta kaikkea hyvää sinullekin.

Vierailija
840/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😀 Ihan huippu 😀

Näin on näreet 😉. Olen ihan normaali nainen  ja äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi