Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka tätä ei saisi sanoa, niin sanon kumminkin: lapsi lopetti läheisyyden ja seksin avioliitossamme

Vierailija
22.10.2024 |

Ei enää läheisyyttä eikä seksiä, kun vaimo laittaa kaiken huomion lapseen. Kun lapsi on hoidossa mummolassa, vaimo haluaa vain nukkua tai maata ja kaikki aloitteeni tyrmätään väsymykseen vedoten. Vetelen sitten käteen kun muutakaan ei ole tarjolla. 

Liitto on sinänsä toimiva, jos sen mittariksi ottaa muun. Hän hoitaa äidin hommansa hyvin ja minäkin uskoisin olevani hyvä isä. Mutta onhan tämä iso muutos. Lapsi ei ole enää vauva, vaan 5-vuotias, mutta asiat eivät ole palanneet ennalleen. Eniten harmittaa se että kun meillä on kahdenkeskistä aikaa, vaimo alkaa puhumaan lapsesta ja se siitä lämmittelystä. Ikään kuin sillä lapsella olisi mitään hätää mummolassa. Alkaa tuntua että se on tekosyy seksin ja hauskanpidon välttämiselle. Ja vaimoni oli ennen lasta todella halukas ja spontaani.

Saa kivittää.

Kommentit (969)

Vierailija
601/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitää, mutta voit ihan vapaasti elää tässä deluusiossa"

Pitääkö se siis paikkansa koska sinä niin sanot vai siksi että siitä on jotain ihan oikeaa väestötason tietoa?

Nyt nimittäin vaikuttaa enemmän tuolta ensimmäiseltä.

Puhut niin oudoista lähtökohdista käsin, etten oikein tiedä edes mitä vastata

Ei tietenkään mikään asia muutu todeksi sillä, että *minä* sanon sen. Mutta minä voin puhua totuudellisesti, totuutta ja totuudesta, vaikka se olisi auktorisoidun, väestötasolla julkaistun ja tutkitun tiedon vastaista. Jos joku propaganda tai valhe hallitsee koko maailmaa, ei se muuta sitä todeksi yhtään sen enempää kuin sekään, että *minä* sanoisin sen... Ihmeellistä lapsellista provoilua nämä viestisi

Vierailija
602/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuntuu olevan mysteeristä, että naisen keho, mieli ja hormonit muuttuvat synnytyksen jälkeen, varmasti isolla osalla lopullisesti. Heikolla pohjalla suhde, jos seksiä pitäisi olla samalla tavalla kuin ennen lasta, mies ei taida ymmärtää naisen roolia äitinä, ei pelkästään vaimona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä nyt sepitetään ja sepitetään. Esim. hiivatulehdukset johtuvat pääosin siitä, että sperma tuhoaa emättimen bakteerikantaa, minkä vuoksi hiiva pääsee lisääntymään holtittomasti."

Hiivatulehduksiin on monia eri syitä eikä se tarkoita että ne syyt olisivat automaattisesti myrkyllisiä. Emättimen bakteeritasapaino on hyvin yksilöllinen ja herkkä asia jolle ei ole yhtä syytä tai seurausta.

Itse sain ensimmäisen hiivatulehduksen jo vuosia ennen kuin yksikään mies oli ollut lähellänikään. Mutta se onkin minun kehoni "heikko kohta".

En sanonut, että kaikki hiivatulehdukset johtuisivat spermasta, vaan että sperma aiheuttaa hiivatulehdusta (tuhoten emättimen bakteerikantaa, sillä on immunosppressantti, eli myrkky). Yrittäkää nyt edes...

Vierailija
604/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa paistaa niin hyvin taas läpi, kuinka haluttomat naiset nostavat itsensä jalustalle ja ajattelevat olevansa parempia kuin muut. Haukkuvat halukkaan ihmiset sairaiksi jne. Miksei naiset voi jo ennen vihille menoa kertoa, ettei heitä oikeasti kiinnosta seksi. 

Se olisi reilua kertoa, jos näin olisi. Todennäköisesti nainen on kuitenkin silloin vihille mennessään vielä halunnut. Sitten on tullut elämä vastaan.

Naisen seksuaalisuus voi olla aika hienovireistä sillä tavalla, että siihen vaikuttaa monikin asia.

Esimerkiksi tuollainen hysteerinen uhriutuminen ja suurentelu ("haukkuvat halukkaan ihmisen sairaaksi") on erittäin epäseksikästä. Nainen todennäköisesti venyy ja paukkuu pikkulapsiarjessaan, ja siihen päälle pitäisi vielä tyydyttää jalkaa

Olen eri, mutta se nainen on myös ihan oikeassa.

Vierailija
605/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla ole mitään intressiä todistaa totuutta kenellekään."

Silloin sitä kutsutaan mielipiteeksi.

Sinä voit antaa ihan kaikelle haluamallesi ihan oman nimityksen. Vapaa tahto...

Vierailija
606/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidatko puolet kotitöistä? Monet isät eivät kuulemma ymmärrä sitä, että vaikka vaimo on ehkä hoitanut kaikki kotityöt ollessaan kotiäitinä, hän ei koe reiluksi sitä että homma jatkuu niin vielä sittenkin kun vaimo palaa takaisin töihin tai opiskelemaan. Koko perheen kotitöiden tekeminen yksin töiden päälle uuvuttaa eikä takuulla kiinnosta seksi.

Eli terveessä avioliitossa vaimo palkitsee miehen seksillä, kun hoitaa tietyn määrän kotitöitä? Eli nainen on käytännössä prostituoitu? 

No ei. Vaan on enemmän aikaa ja energiaa myös seksiin, kun ei tarvitse yksin huolehtia kaikesta. Tulee tunne, että mies arvostaa minua ja aikaani.

Ja, vastuunsa kantava mies on seksikäs.

Vierailija
607/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että jos nainen saa seksissä orgasmeja, ei niitä feikkejä sellaisia, niin kyllä useimmiten haluaa! Aina on poikkeuksia. Miettikääs nyt ihan järjellä hei. Jos nainen kokee miehensä turvallisena, hyvänä rakastajana joka lukee häntä kuin avointa kirjaa ja tuottaa orgasmeja, miksi nainen ei haluaisi? Itse olen juuri tuollaisessa onnekkaassa tilanteessa jossa mies antaa minulle niin hyvää seksiä, orgasmien kera, että en edes kaipaa omaa kättäni enää. Saati nää muita miehiä tai haikaile parempaa petikaveria.

Kyllä mun on naisena tunnustettava, että kolmannen lapsen jälkeen omat seksihalut vaan meni. Vaikka sain ja saan orgasmeja mieheni kanssa, niin koskaan, siis koskaan ei ole enää sellainen olo, että haluaisin seksiä. En omalta mieheltäni enkä keneltäkään muultakaan. Silloin tällöin suostun mieheni aloitteisiin, ja vaikka siis orgasmin yleensä saankin kun vauhtiin päästään, niin joka kerta on aluksi sellainen olo että "voi ei, taasko?!" Kun mies oli 3 kuukautta komennuksella toisessa maassa, en muista että olisin kertaakaan edes ajatellut seksiä sinä aikana. 

Vierailija
608/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä elävä todiste siitä mitä feminismiin lankeaminen tekee ihmismielelle."

Älä yleistä. Olen aina ollut feministi mutta meillä on edelleen oikein vireä seksielämä mieheni kanssa vaikka yhdessä oltu kohta 30 vuotta. Sillä ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa paitsi ehkä niin että olen osannut alunperin valita miehen joka kykenee tasa-arvoiseen ja tasapuoliseen parisuhteeseen. Ja se toki tukee seksielämän jatkumista hyvänä todella paljon.

Niin ex-vaimonikin teki mutta sitten kävi selväksi että feminismi tarkoitti sitä että minun tuli tehdä mitä, ja miten, hän haluaa. 

Ei se että vaimosi on ymmärtänyt feminismin väärin tarkoita että feminismi olisi oikeasti sitä.

Vierailija
609/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta minä voin puhua totuudellisesti, totuutta ja totuudesta, vaikka se olisi auktorisoidun, väestötasolla julkaistun ja tutkitun tiedon vastaista."

Jos se sinun totuudellisuutesi kuitenkin on ilman mitään konkreettisia todisteita niin se on vain mielipide. 

Sekoitat nyt koko ajan sen mikä sinulle on totta ja mikä on todistetusti ja yleisesti totta.

Vierailija
610/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, viestisi perusteella, et ole puhunut asiasta paljon vaimosi kanssa(?) Tee tiettäväksi, että asia häiritsee sinua etkä ole tyytyväinen parisuhteeseen. Jos mikään ei muutu, harkitsisin rakastajattaren ottamista tai avioeroa. 

No kieltämättä se puhuminen asiasta jää kun tulee heti se torjunta. Minua vi tuttaa sen verran, että annan olla, en jaksa alkaa kiukuttelemaan kun se ei mitään auta enkä minä voi ketään pakottaa tietenkään. Kyllähän se vaimo sen minun pettymyksen huomaa, mutta ei se silti minulle mitään siitä sano vaan on hiljaa itsekin. Eli asia on hänelle ihan tietoista. 

ap

Ei tarvitse kiukutella, eikä asian esiin ottaminen ole kiukuttelua. Jos haluat puhua asiasta, sano suoraan, että haluat puhua asiasta.

Vierailija
611/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Katsopa edelleen sinne nisäkäsmaailmaan, kun sieltä käsi kuitenkin siitosvimmassasi puhut. "

Aivan turha palata johoinkin yleiseen "nisäkäsmaailmaan" kun jokaiselle lajilla on aina omat erityispiirteensä ja "kommervenkkinsa". Luontoon vedotaan yleensä aina kun on tarpeen perustella jotain hyvin radikaaleja ja jyrkkiä käsityksiä joissa ei oteta huomioon ihmisen monimutkaista älyllisyyttä ja syvää tunne-elämää.

Jatkuvassa seksivaatimuksssa ei ole mitään älyllistä tai tunteellista. Se on puhdasta siitosvimman runollistamista

Koita elää muutama vuosi ilman seksiä, niin alat ymmärtämään miten vammaiselta tuollainen sepitys ja manipulointi kuulostaa

Olen eri jolle kommentoit. Elin lähes kaksi vuotta ilman seksiä, ja sen tuloksena ymmärsin, etten enää koskaan halua elää niin. Jos seksiä ei ole kotona, sitten sitä on muualla, ja muiden kanssa. Onneksi puolisokin ymmärtää tämän ja kotielämämme on sopuisaa. 

Vierailija
612/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi heteroparisuhde, joka perustui jo alun alkaen vain ja ainoastaan seksiin ja kaatuu, kun seksi loppuu. Ylläri.

Normaali romanttinen suhde kaatuu siihen, että romantiikka puuttuu. Ainakin ihmisten ollessa vielä verrattain nuoria. En tiedä, mikä pointtisi oli, kun otit puheeksi tilanteen heterouden. 

Seksi ja romantiikka eivät ole synonyymi. Usein niillä ei ole juuri .mitään tekemistä toistensa kanssa. Parisuhteissa viettely saattaa puolin ja toisin olla tasoa "miten olisi?".  Siitä on romantiikka kaukana.

Romantiikka on subjektiivista. Eri asiat on eri ihmisille romanttisia, yhteistä siinä lienee vain toisen huomioiminen. Joku tarvitsee kynttiläillallisia, itse en tiedä mitään romanttisempaa elettä, kuin tanssimaan pyytäminen olohuoneessa sopivan kappaleen soidessa radiosta.

Vierailija
613/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain huomautuksena tähän väliin ketjun lukijoille: vauva.fi:n suurin demografia on edelleen naiset n. 40-60 v. Eivät siis edusta nuorempien naisten seksuaalisia preferenssejä. Myös naiselle on normaalia haluta seksiä eikä olla muita tästä luonnollisesta halusta sheimaava ikääntynyt ja katkeroitunut frigidi tai femcel. 

40+ nainen on seksuaslisuutensa huipulla.

Vierailija
614/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En sanonut, että kaikki hiivatulehdukset johtuisivat spermasta"

Sanoit että ne johtuvat pääosin sepermasta joka on jo aika kova väite ilman todisteita.

"(tuhoten emättimen bakteerikantaa, sillä on immunosppressantti, eli myrkky). Yrittäkää nyt edes..."

Ihmisen koko vastustuskyky perustuu siihen että keho pystyy tuhoamaan tarvittaessa (haitallisia) bakteereita joten ei kyky tappaa bakteereja ole sama asia kuin myrkky. Se on ominaisuus joka voi olla tilanteesta riippuen hyödyllinen, haitallinen tai neutraali. Sperman kyseenollessa se taipumus tappaa bakteereja on sen verran vähäinen että se on useimmiten neutraali asia mutta voi toki joskus ja joissain tilanteissa olla haitallinenkin. Toisaalta sitä lieventävät sen aihauttamat hyödylliset vaikutukset joita myöskin on.

Vierailija
615/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei vaimollasi ole synnytyksestä jäänyt joko henkistä traumaa tai fyysisiä rajoitteita? Olen kuullut että joillakin esim. tikkaukset on tehty huonosti ja seksi sattuu vielä vuosienkin päästä. Oletteko näistä keskustellet?

Vierailija
616/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että jos nainen saa seksissä orgasmeja, ei niitä feikkejä sellaisia, niin kyllä useimmiten haluaa! Aina on poikkeuksia. Miettikääs nyt ihan järjellä hei. Jos nainen kokee miehensä turvallisena, hyvänä rakastajana joka lukee häntä kuin avointa kirjaa ja tuottaa orgasmeja, miksi nainen ei haluaisi? Itse olen juuri tuollaisessa onnekkaassa tilanteessa jossa mies antaa minulle niin hyvää seksiä, orgasmien kera, että en edes kaipaa omaa kättäni enää. Saati nää muita miehiä tai haikaile parempaa petikaveria.

Kyllä mun on naisena tunnustettava, että kolmannen lapsen jälkeen omat seksihalut vaan meni. Vaikka sain ja saan orgasmeja mieheni kanssa, niin koskaan, siis koskaan ei ole enää sellainen olo, että haluaisin seksiä. En omalta mieheltäni enkä keneltäkään muultakaan. Silloin tällöin suostun mieheni aloitteisiin, ja vaikka siis orgasmin yleensä saankin kun vauhtiin päästään, niin joka kerta on aluksi sellainen olo että "voi ei, taasko?!" Kun mies oli 3 kuukautta komennuksella toisessa maassa, en muista että olisin kertaakaan edes ajatellut seksiä sinä aikana. 

Oletko kuormittunut?

Vierailija
617/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän mies painostaa, sitä korkeammaksi nousee naisen kynnys harrastaa seksiä. Mitä kauemmin tällainen kierre jatkuu, sitä vastenmielisempää seksistä tulee jo pelkkänä ajatuksena. Aloittajan ja hänen miehensä pitäisi pistää seksi jo ajatuksena tauolle joksikin aikaa. Jos halua ei ole, sitä ei voi väkisin yrittämällä taikoa kehoonsa ja mieleensä, vaan pikemminkin suorituspaine vie lopullisesti kyvyn syttyä. Pariskunnan pitäisi yrittää päästä toistensa lähelle ensin henkisesti siten, että molemmat tietävät, ettei yhteinen aika sillä kertaa pääty seksiin. Todennäköisesti aloittaja kuitenkin sössisi tällaisen mahdollisuuden kuvittelemalla, että pienikin läheisyys, jota vaimo tarjoaisi, olisi merkki siitä, että puolison voisi houkutella seksiin. Vaimolle tämä olisi merkki, että läheisyys on miehelle vain väline saada seksiä.

Vierailija
618/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene huo riin kuten muutkin perheenisät Suomessa. 

Tämä toimii niille miehille, jotka ovat oikein huonoja rakastelemaan. 

Tämä on naisten keksimä vale.

Kyllä hyvä rakastaja saa vaimoltaan aina seksiä kolmekin kertaa päivässä, eikä miehellä ole tarvetta maksaa seksistä ammattilaiselle. Usko sinä vain omiin mielikuviisi, jos se helpottaa. Meillä mennään ihan eri tyylillä.

Vierailija
619/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla ole mitään intressiä todistaa totuutta kenellekään."

Silloin sitä kutsutaan mielipiteeksi.

Sinä voit antaa ihan kaikelle haluamallesi ihan oman nimityksen. Vapaa tahto...

Ei se ole vain minun keksimäni nimitys vaan mielipiteeksi kutsutaan nimenomaan ihmisen omaa subjektiivista käsitystä asioista joille ei ole tai ei voi ollakaan tieteellisen tiedon mukaisia todisteita.

Vierailija
620/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta minä voin puhua totuudellisesti, totuutta ja totuudesta, vaikka se olisi auktorisoidun, väestötasolla julkaistun ja tutkitun tiedon vastaista."

Jos se sinun totuudellisuutesi kuitenkin on ilman mitään konkreettisia todisteita niin se on vain mielipide. 

Sekoitat nyt koko ajan sen mikä sinulle on totta ja mikä on todistetusti ja yleisesti totta.

Totuus on eri asia kuin vallitseva konsensus.