Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka tätä ei saisi sanoa, niin sanon kumminkin: lapsi lopetti läheisyyden ja seksin avioliitossamme

Vierailija
22.10.2024 |

Ei enää läheisyyttä eikä seksiä, kun vaimo laittaa kaiken huomion lapseen. Kun lapsi on hoidossa mummolassa, vaimo haluaa vain nukkua tai maata ja kaikki aloitteeni tyrmätään väsymykseen vedoten. Vetelen sitten käteen kun muutakaan ei ole tarjolla. 

Liitto on sinänsä toimiva, jos sen mittariksi ottaa muun. Hän hoitaa äidin hommansa hyvin ja minäkin uskoisin olevani hyvä isä. Mutta onhan tämä iso muutos. Lapsi ei ole enää vauva, vaan 5-vuotias, mutta asiat eivät ole palanneet ennalleen. Eniten harmittaa se että kun meillä on kahdenkeskistä aikaa, vaimo alkaa puhumaan lapsesta ja se siitä lämmittelystä. Ikään kuin sillä lapsella olisi mitään hätää mummolassa. Alkaa tuntua että se on tekosyy seksin ja hauskanpidon välttämiselle. Ja vaimoni oli ennen lasta todella halukas ja spontaani.

Saa kivittää.

Kommentit (969)

Vierailija
641/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten onkin että feminismi ymmärretään jatkuvasti ja kaikkialla väärin?"

Liittynee siihen että sitä käytetään jatkuvasti ja kaikkialla väärin. Toiset haluaa aina olla tasa-arvoisempia kuin toiset.

Aivankuin kyseessä olisi vallankäyttöväline..

Vierailija
642/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin koska se herättää niin paljon tunteita ja jotkut kokevat sen jotenkin uhkana itselleen. Toisekseen siksi että ei osata erottaa ihmisiä ja aatetta. Kun aatetta toteuttavat hyvin monenlaiset ja vajavaiset ihmiset niin se saa aina aikaan myös ylilyöntejä ja negatiivisia vaikutuksia. Ihmiset personoivatkin usein feminismin juuri tietynlaiseen naiseen josta rakennetaan sitten sellainen karikatyyrimäinen kuva kynittyine tukkineen ja radikaaleine mielipiteineen jota vastaan on kiva hyökätä. Samaan aikaan ei huomata että myös se naapurin rouva, sisko tai kaverin vaimo voi olla feministi ilman että olet koskaan huomannut mitään.

Toinen aate joka ymmärretään jatkuvasti väärin on kommunismi.

Sikäli kyllä että monien mielestä kaikki Kokoomuksesta vasemmalla on kommunismia. Myös jokainen mielipide joka on erilainen kuin itsellä on kommunismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene huo riin kuten muutkin perheenisät Suomessa. 

Tämä toimii niille miehille, jotka ovat oikein huonoja rakastelemaan. 

Tämä on naisten keksimä vale.

Kyllä hyvä rakastaja saa vaimoltaan aina seksiä kolmekin kertaa päivässä, eikä miehellä ole tarvetta maksaa seksistä ammattilaiselle. Usko sinä vain omiin mielikuviisi, jos se helpottaa. Meillä mennään ihan eri tyylillä.

Oikeasti prossujen palveluksia ostaa eniten ne miehet, jotka saa muutenkin seksiä. Tästä on ihan tutkimustietoa, ei tarvitse mutuilla. 

No tuleepa nyt mixed message. Juuri tuolla väitettiin että pressujen suurin asiakasryhmä on keski-ikäiset miehet, jotka eivät saa kotona seksiä. Hahhahhaa. Kiinni jäit. Sanoit niin tai näin

Vierailija
644/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittynee siihen että sitä käytetään jatkuvasti ja kaikkialla väärin. Toiset haluaa aina olla tasa-arvoisempia kuin toiset.

Kiva väite mutta olisi mukava kuulla muutamia esimerkkejä tästä halusta enempään.

Vierailija
645/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidatko puolet kotitöistä? Monet isät eivät kuulemma ymmärrä sitä, että vaikka vaimo on ehkä hoitanut kaikki kotityöt ollessaan kotiäitinä, hän ei koe reiluksi sitä että homma jatkuu niin vielä sittenkin kun vaimo palaa takaisin töihin tai opiskelemaan. Koko perheen kotitöiden tekeminen yksin töiden päälle uuvuttaa eikä takuulla kiinnosta seksi.

Eli terveessä avioliitossa vaimo palkitsee miehen seksillä, kun hoitaa tietyn määrän kotitöitä? Eli nainen on käytännössä prostituoitu? 

Ei, vaan jatkuva epäreiluuden tunne ja työtaakan alla yksin räpistely vie halut (ainakin sitä omaa kumppania kohtaan) ihan aidosti, ei se ole mikään palkinto-rangaistus-järjestelmä. 

Ja miksi oletat, että tämä tilanne pätee ap:hen? Kuvauksensa perusteella on välittävä ja huomaavainen aviomies. Itse miehenä olin parisuhteessa, missä tein enemmän kotitöitä kuin tyttöystäväni, mutta tämä lopetti seksin harrastamisen kokonaan. Lopulta meni sellaiseksi, että hän aika suoraan ilmaisi, että antaa seksiä vain, jos menemme esimerkiksi ravintolaan tai teemme jotain muuta sellaista. En tietenkään suostunut tuohon, sillä en halunnut nähdä kumppaniani prostituoituna, vaikka tosiasiallisesti hän oli itse tehnyt itsestään sellaisen. No, lopulta tuo eksä petti minua pitkään ja jätti minut. Tämä kaikki nuorina kaksikymppisinä. Lopulta minun piti vain tunnustaa fakta, että a. tyttöystäväni pyrki manipuloimaan minua seksillä, ja että b. ongelma varmaan sai alunperinkin alkunsa siitä, että hän yksinkertaisesti ei pitänyt minua enää viehättävänä, syystä tai toisesta. Pitkäaikainen seksittömyys kielii mielenkiinnon puutteesta. Höpötykset kotitöistä ovat silkkaa skeidaa. Jos nainen aidosti haluaa miestä, hän tekee tämän vuoksi sitten vaikka lisähommiakin.

No, ei todellakaan tee, jos se tarkoittaa sitä, että uupuu sen kaiken taakan alle. Nainen yleensä haluaa miestä, jonka kokee arvostavan ja kunnioittavan häntä. 

Vierailija
646/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on että jos nainen saa seksissä orgasmeja, ei niitä feikkejä sellaisia, niin kyllä useimmiten haluaa! Aina on poikkeuksia. Miettikääs nyt ihan järjellä hei. Jos nainen kokee miehensä turvallisena, hyvänä rakastajana joka lukee häntä kuin avointa kirjaa ja tuottaa orgasmeja, miksi nainen ei haluaisi? Itse olen juuri tuollaisessa onnekkaassa tilanteessa jossa mies antaa minulle niin hyvää seksiä, orgasmien kera, että en edes kaipaa omaa kättäni enää. Saati nää muita miehiä tai haikaile parempaa petikaveria.

Kyllä mun on naisena tunnustettava, että kolmannen lapsen jälkeen omat seksihalut vaan meni. Vaikka sain ja saan orgasmeja mieheni kanssa, niin koskaan, siis koskaan ei ole enää sellainen olo, että haluaisin seksiä. En omalta mieheltäni enkä keneltäkään muultakaan. Silloin tällöin suostun mieheni aloit

No sinähän lojaali olet kun jopa 3 kk saattaisit selvitä

Vierailija
647/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni asia muuttui minun osaltani raskauden ja synnytyksen myötä makuuhuoneessa, mutta mieheni mielestä kaikki on ennallaan. Ei edes huvita kertoa, mikä kaikki ei ole ennallaan, kun asenne ja näkökulma on tuo.

Läheisyyskään ei kiinnosta, kun olettaa sen nykyään aina osoitukseksi halusta muuhun. 

Tuo, että osoitetaan läheisyyttä vain silloin, kun halutaan seksiä, satuttaa todella paljon.

Tähän voi tuoda yhden miehisen näkökulman joka ei tietenkään ole koko totuus asiasta eikä kaikilla.

Meillä siis aikanaan ajauduttiin tilanteeseen jossa vaimo syytti minua juuri tuosta. Varmaan siinä oli perääkin mutta itse koin niin että kun seksiä ei juuri ollut niin jokainen läheisyys vaimon kanssa nyt vain johti minulla myös kiihottumiseen. Se oli ihan vain fyysinen reaktio siihen puutteeseen mutta vaimo tulkitsi sen niin että en haluaisi ollenkaan läheisyyttä vaan vain seksiä. Hankala kierrehän siitä seurasi eikä oikein päästy tuossa samalle kartalle ja erohan siitä sitten tuli. Vikaa varmaan siinä molemmissa.

Vierailija
648/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin tässäkin tuli taas ihan kummallisen vihamielisiä vastauksia.

Valitettavasti varsinkin naisilla hormonit vaikuttavat siihen että kaikki seksihalu katoaa, jopa vuosiksi. Tai kokonaan. Ja valitettavasti en osaa neuvoa tähän nyt mitään. Pikkulapsiaika on todella väsyttävää molemmille vanhemmille.

Seksuaalineuvojana tiedän, että, väsymyksen lisäksi, suurin syy siihen, että,nainen ei halua seksiä on orgasmien puute. Seksi on miehen tyydyttämistä, itselle jää vain paha mieli. 

Myös kehonkuvaongelmat? Muuttunut keho lastensaannin jälkeen.

Se, että mies vonkaa seksiä ei ole riittävä vakuutus siitä, että on naisena edelleen seksikäs ja haluttava.

Auta armias kun vieras mies tekee saman ni jo tulvapadot

Kyse on siitä miten vonkaat? Jos vieras mies kehuu maasta taivaisiin ja oma mies vaan syyllistää haluttomuudesta, niin kyllä siinä padot aukeaa.

Vierailija
649/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No sinähän lojaali olet kun jopa 3 kk saattaisit selvitä"

Kyllä, tuo olisi minulle maksimiaika. Meillä on mieheni kanssa seksiä joskus jopa 2-3 kertaa päivässä ja vähintäänkin kerran viikossa, normaalisti n. 2 kertaa viikossa. 2kk on ollut pisin tauko, miehen selkäsairauden vuoksi.

3 kk olisi kyllä saakelinmoinen kärsimys. En edes raskauksien jälkeen ole pystynyt sinnittelemään lopputarkastukseen asti, vaikka pitäisi. 

Vierailija
650/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun on naisena tunnustettava, että kolmannen lapsen jälkeen omat seksihalut vaan meni. Vaikka sain ja saan orgasmeja mieheni kanssa, niin koskaan, siis koskaan ei ole enää sellainen olo, että haluaisin seksiä. En omalta mieheltäni enkä keneltäkään muultakaan. Silloin tällöin suostun mieheni aloit

Minullakin on 3 lasta. Jos mieheni olisi poissa 3 kk, niin kylläpä olisi kärvistelyä. Siinä pantaisiin uskollisuus kovalle koetukselle, mutta uskon että selviäisin.

Et siis osaa itse itseäsi hoidella kun tulee hinku vieraisiin lähteä. Vähän käy sääliksi.

Vierailija
651/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni asia muuttui minun osaltani raskauden ja synnytyksen myötä makuuhuoneessa, mutta mieheni mielestä kaikki on ennallaan. Ei edes huvita kertoa, mikä kaikki ei ole ennallaan, kun asenne ja näkökulma on tuo.

Läheisyyskään ei kiinnosta, kun olettaa sen nykyään aina osoitukseksi halusta muuhun. 

Tuo, että osoitetaan läheisyyttä vain silloin, kun halutaan seksiä, satuttaa todella paljon.

Tähän voi tuoda yhden miehisen näkökulman joka ei tietenkään ole koko totuus asiasta eikä kaikilla.

Meillä siis aikanaan ajauduttiin tilanteeseen jossa vaimo syytti minua juuri tuosta. Varmaan siinä oli perääkin mutta itse koin niin että kun seksiä ei juuri ollut niin jokainen läheisyys vaimon kanssa nyt vain johti minulla myös kiihottumiseen. Se oli ihan vain fyysinen reaktio siihen puutteeseen

Sama kohtalo oli minulla samalla lopputuloksella.

Vierailija
652/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidatko puolet kotitöistä? Monet isät eivät kuulemma ymmärrä sitä, että vaikka vaimo on ehkä hoitanut kaikki kotityöt ollessaan kotiäitinä, hän ei koe reiluksi sitä että homma jatkuu niin vielä sittenkin kun vaimo palaa takaisin töihin tai opiskelemaan. Koko perheen kotitöiden tekeminen yksin töiden päälle uuvuttaa eikä takuulla kiinnosta seksi.

Tähän voi lisätä vielä ne metatyöt, joiden olemassaoloa miehet ei edes tajua. Ne vasta onkin kuluttavia ja uuvuttavia.

Kai ne samat metatyöt oli olemassa ennen lastakin.

Syntymän jälkeen on tullut tietty lisää pyykkiä, jonka pesukone edelleen pesee. Pyykit laitetaan kuivumaan niin kuin ennen lastakin. Lapsi sotkee enemmän kuin kaksi aikuista. Lapsen jälkien siivoamiseen menee hieman enemmän aikaa, lapsi mukaan siivoamaan. Lapsi valvottaa joskus öisin syystä tai toisesta. Silloin kaikilla on univajetta, mikä väsyttää ja kiukuttaa. Ruoan laitossa ei pitäisi mennä enemmän aikaa jos viisivuotias syö samaa ruokaa kuin vanhemmatkin.

Mitä vielä? Auto tai pyörä on pitänyt viedä huoltoon, renkaat on vaihdettu ennen lasta, samat ikkunat ja matot on pitänyt pestä ennen lasta. Nurmikko on leikattu, lumityöt on tehty ennen lasta. Ja tehdään edelleenkin.

Monilapsisissa perheissä työn määrä on lisääntynyt aika paljonkin. Lapsille on haalittu jokaiselle useampi harrastus, kuskaamisiin kuluu aikaa. Sekin itse aiheutettua ajankulumista.  Omia harrastuksiaan ei tarvitse vähentää tai  lopettaa lapsen saantiin, jos pitää ja se on ongelma, mikset ajatellut sitä ennen lapsen hankkimista.

Aloittajalla on vasta yksi lapsi,  joten tästä ei ole kyse.

Mene vaimosi kanssa jonnekin kahdestaan rentoutumaan, pois kotoa, pois kotitöistä näin aluksi. Tule sitten kertomaan, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään positiivista.

Äläkä vastaa, ettei vaimo halua lähteä rentoutumaan. Se ei ole vaihtoehto.

Vierailija
653/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja aika pitkälle samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Ja olen ratkaissut ongelman juuri näin. Hankin seksiä sieltä missä sitä on tarjolla. Useimmiten maksullisilla. Jokunen vuosi sitten löysin shemalejen ilot. Kotona on rauhallinen tunnelma kun en enää vonkaa eikä vaimon tarvitse miettiä tekosyitä kieltäytymiseen. Suosittelen muillekin!

Yass, u go king 👑 

Seksielämän ulkoistaminen on avain onneen tässä tilanteessa.

Mies saa seksielämän ja vaimo saa olla haluamassaan rauhassa miehen seksuaalisuudelta. Kaikki voittaa, eikö vain? 🙂

Jep, miksi et Ap ehdota vaimollesi seksin ulkoistamista niin kaikki voittaa?

Vierailija
654/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin tässäkin tuli taas ihan kummallisen vihamielisiä vastauksia.

Valitettavasti varsinkin naisilla hormonit vaikuttavat siihen että kaikki seksihalu katoaa, jopa vuosiksi. Tai kokonaan. Ja valitettavasti en osaa neuvoa tähän nyt mitään. Pikkulapsiaika on todella väsyttävää molemmille vanhemmille.

Seksuaalineuvojana tiedän, että, väsymyksen lisäksi, suurin syy siihen, että,nainen ei halua seksiä on orgasmien puute. Seksi on miehen tyydyttämistä, itselle jää vain paha mieli. 

Jos se olisikin tuosta kiinni, niin miksi nainen ei sitten kerro sitä suoraan? Ja mieluiten vielä, mistä eniten seksissä pitää.

Itse vuosia yritin muuttaa olosuhteita sen mukaan, mitä vaimo sanoi, mistä kiikastaa. Nyt 50-vuotiaana tajusin, etteivät ne olleet tosiasiallisia syitä. Hän ei vain halua minua.

Vierailija
655/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu olevan mysteeristä, että naisen keho, mieli ja hormonit muuttuvat synnytyksen jälkeen, varmasti isolla osalla lopullisesti. Heikolla pohjalla suhde, jos seksiä pitäisi olla samalla tavalla kuin ennen lasta, mies ei taida ymmärtää naisen roolia äitinä, ei pelkästään vaimona.

Tämä ymmärretty. Miksi sitten 90% neuvoista perustuu siihen, että miehen pitäisi muuttaa jotain? Jos kerran vaimo on muuttunut ja todennäköisesti lopullisesti.

Vierailija
656/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tähän voi lisätä vielä ne metatyöt, joiden olemassaoloa miehet ei edes tajua. Ne vasta onkin kuluttavia ja uuvuttavia."

Hyvä tapa tutustuttaa mies metatöiden ihmeelliseen maailmaan on rakentaa omakotitalo. Siinä kun sumplii paikalle oikeassa järjestyksessä maanrakentajan, putki- ja sähkömiehet ja tilaa oikeat tarvikkeet työmaalle aina oikeaan aikaan ja oikassa määrissä pitäen samalla kiinni budjetista niin tietää tehneensä metatöitä.

Vierailija
657/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa nyt on tuhat kiintoisampaa asiaa kuin seksi, ihan oikeasti. Se on aika nopeasti nähty.

Se on myös nopeasti nähty parisuhteessa, missä kumppanisi ei vastaa kosketukseesi ja seksuaalisiin haluihisi? Ihanko totta? Kaikki eivät ole aseksuaaleja niin kuin sinä. 

En ole aseksuaali, mutta hyvä kirja, viulukonsertto ja luontoretki voittaa seksin mennen tullen. Kuten monet muutkin asiat, joille ei ole lapsiarjessa tarpeeksi aikaa. Seksi on tylsää pakkopullaa suuren osan ajasta.

Olet siis vain ruma ja häpeät vartaloasi ja seksuaalisuuttasi? 

Tuo rumaksi haukkuminenhan auttaakin naista haluamaan?

Vierailija
658/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu olevan mysteeristä, että naisen keho, mieli ja hormonit muuttuvat synnytyksen jälkeen, varmasti isolla osalla lopullisesti. Heikolla pohjalla suhde, jos seksiä pitäisi olla samalla tavalla kuin ennen lasta, mies ei taida ymmärtää naisen roolia äitinä, ei pelkästään vaimona.

Tämä ymmärretty. Miksi sitten 90% neuvoista perustuu siihen, että miehen pitäisi muuttaa jotain? Jos kerran vaimo on muuttunut ja todennäköisesti lopullisesti.

Kysyjä on mies ja vain itseään voi muuttaa. Seuraava kysymys.

Vierailija
659/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse vuosia yritin muuttaa olosuhteita sen mukaan, mitä vaimo sanoi, mistä kiikastaa. Nyt 50-vuotiaana tajusin, etteivät ne olleet tosiasiallisia syitä. Hän ei vain halua minua."

Tästä puhutaan liian vähän. Halu on lopulta mysteeri ja se voi kadota myös ihan ilman selityksiä vaikka kukaan ei tekisi mitään väärin.

Vierailija
660/969 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis aikanaan ajauduttiin tilanteeseen jossa vaimo syytti minua juuri tuosta. Varmaan siinä oli perääkin mutta itse koin niin että kun seksiä ei juuri ollut niin jokainen läheisyys vaimon kanssa nyt vain johti minulla myös kiihottumiseen. Se oli ihan vain fyysinen reaktio siihen puutteeseen

Eikö tuosta olisi voinut keskustella? "Kiihotun pienestäkin läheisyydestä, muttei siitä tarvitse ottaa paineita vaan voidaan vain nauttia läheisyydestä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä